Kerrohan unesi, niin ...

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Itse taisin olla viime yönä jossain nederlandian lentokentällä työasioiden myötä ja tuli yht'äkkiä mieleen, että vois möötetä laran, jos a) varattuna uskaltaisi moiseen hahmoon tutustua (2 pelonaihetta: vaimo ja lara) ja b) jos vaan tietäis, että miten siihen sais yhteyden. No, ei ollut unessa kuin varttitunti aikaa, niin ei möötteilyt (taaskaan) onnistuneet.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Itse taisin olla viime yönä jossain nederlandian lentokentällä työasioiden myötä ja tuli yht'äkkiä mieleen, että vois möötetä laran, jos a) varattuna uskaltaisi moiseen hahmoon tutustua (2 pelonaihetta: vaimo ja lara) ja b) jos vaan tietäis, että miten siihen sais yhteyden. No, ei ollut unessa kuin varttitunti aikaa, niin ei möötteilyt (taaskaan) onnistuneet.
c) lara oikeasti ON/OLIS siellä Hollannissa eikä Oregonissa.:eek:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kylläpäs nyt on epäileviä tuomaita liikkeellä. Tuo ei tosiaankaan tullut unissanikaan mieleen.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Jouduin tässä jokunen yö sitten pelastamaan eurooppalaiset ilmastonmuutokselta johdattamalla heidät jäätyneen meren yli Islantiin. Retkueen nimellisenä johtajana toimi Walesin prinsessa Diana. Islannissa ei tainnut olla ketään siinä vaiheessa kun pääsimme perille.
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olin viime yönä menossa naimisiin violetissa puvussa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Olen nähnyt nyt monena yönä peräkkäin unia, joihin liittyy erittäin rankkaa huumeiden käyttöä. Siis niin, että olen itse osallisena. :eek!:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla taas on ollut hirveen agressiivisia unia.:mad:

Hajen varmaan virtaa huomisiin kehityskeskusteluihin.:ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olin viime yönä joku jamesbondi ja ammuin pari vihollisakenttia, mutta vaan silleen leikisti, koska ne oli sitten myöhemmissä kohtauksissa elossa.
Yhden takaa-ajotilanteen tiimellyksessä hyppäsin korkean talon katolta ja mun laskuvarjo ei auennut. Mutta ei se mitään, joustin jaloilla silleen näppärästi niin en edes kaatunut. Sitten mentiin jonkun ikivanhan lumiauratraktorihässäkän kyytiin ja multa katos pipo ja hanskat.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Menit sitten pitkin Thunderroadia ja herätit Kisun?:(
Ei suinkaan, kulkemamme tie oli joku kylätie vähän sellaisen venäläismäisen kylän liepeillä, ja tuo ikivanha lumiauratraktorihässäkkä ei vaimealla surinallaan varmasti ketään olisi herättänyt. Karu ulkomuotonsa ehkä herätti huomiota.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olin Itävallan armeijan päällikkö. Sotilaani koostuivat kiinalaisista terrakottapuukkomiehistä ja ratsuttomista hevosista. Juuri kun oltiin lähdössä hyökkäämään itään, niin kävi käsky, että koko armeijani pakkotyölain nojalla käskettiin sairaalatyöhön. No kun päästiin sairaalaan, niin oltiinkin muututtu kaikki mustiksi kissoiksi (meidän Roni-kissan klooneja). Meitä tungettiin viisi keskoskaappiin ja luukku pistettiin kiinni jeesus-teipillä. Mahdettiin olla hyviä hoitamaan muksua..

Että tällaista tällä kertaa:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeyön unessa minulta oli keskisormi poikki ja olin salaillut sitä kaikilta monta kuukautta läpinäkyvällä teipillä. Nyt oli kuitenkin aika mennä sairaalaan, niin lensin matkustajalentokoneella kaupungin laidalta toiselle, jossa heiluin Joensuun kaupungin talon nurkilla, mutten löytänyt lääkäriä. Sitten palasin takaisin osin laivalla, osin kilometri veden päällä kulkeneitten lasista tehtyjen kävelyreittien kautta. Kun palasin lähtöpaikkaan, en enää huomannut sormen olevan poikki, kun Onyx-talli oli kaapannut vallan ja tehnyt kotiseudusta kommunistisen valtion.

Jospa jois tänään, jottei unia näkisi.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Elä vielä lankea pulloon, just alkaa unet menemään mielenkiintoisiksi!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ihmeellinen uni

Näin illansuussa nokosten aikana unta, jossa olin Vladimir Putinin kanssa jossain jyrkänteen ylälaidalla. Edessä oli tosin jokin turvakaide. Alla oli myrskyävä meri ja siellä hajonneita laivoja. Minä pelkäsin putoavani jyrkänteeltä, kun se seisomapaikka oli hyvin kapea. Siinä hätäpäissäni pyysin musta pitkä takki päällä seisovalta Putinilta, että sopisiko sille, että se olisi Niinistön kanssa vuorotellen presidenttinä. Molemmat olisivat aina kaksi neljän vuoden kautta peräkkäin ja sitten vaihdettaisiin. :eek:

Samassa unessa minut meinattiin ampua. Oli kammottava tunne, kun huomasin sen aseen kohdistuvan minuun. :frown: Ei se näköjään osunut. :eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Pari yötä näyttänyt sellasia painajaisia, että pakko kirjoitella tännekin.

Pe-la yönä näin ihan klassista kauhuleffaa. Katedraalimaisessa kirkossa riehui poltergeist-tyyppinen demoni. Kirkon lattialankut nousi pystyyn päällään satoja kuolleita. Kaikilla naisvainajilla oli samanlaiset ruskeat vaatteet, ja ne tuijottivat minua rävähtämättä. Demoni riehui ympäriinsä hajottaen pikkuesineitä ja paiskoen penkkejä ja välisermejä. Takaseinältä valui verta. Todella näyttävä kauhuelokuva siis.

Demoni oli tässä unessa sellainen pieni, tummiin, nuhruisiin vaatteisiin pukeutunut leveäpiirteiden ja ilkeän näköinen mies. Unen lopussa taistelin demonia vastaan kirkon pääalttarin edessä. Tai oikeammin päällä, koska lensin. Heräsin aivan paniikissa, ja makasin pitkään valveilla peloissani.

Lisäksi samana yönä näin unta sodasta. Heräsin onneksi kesken ilmapommituksien. Pelotti, mutta ei niin paljon kuin toi kauhuleffauni.

Viime yön oudoin uni oli varmastikin sellainen, jossa olin hiekka-aavikolla. Kävelin siellä avojaloin pelkkä mekko päällä. Kuumuus ei juurikaan kiusannut, vaikka aurinko porotti eikä minulla ollut mukanani vettä eikä mitään muitakaan varusteita. Eniten olin huolissani jaloistani, pelkäsin, että kuuma, terävä hiekka repii jalkani auki, kun vaelsin dyynien yli. Hiekka oli väriltään hyvin vaaleaa, ei sellaista hiekka-aavikon vaaleanruskeaa, vaan valkoisempaa. Unessa kuitenkin tiesin, ettei minulla ole hätää, koska siskoni tulee kohta, ja opastaa minut pois aavikolta valkoisten porttien läpi. Heräsin kuitenkin ennen sitä.

Näin muitakin sekavia ja surullisia ja pelottavia unia. Mikähän mua nyt taas vaivaa :doubtful: En odota ensi yötä mitenkään järin innostuneena.
 
Ylös