Kerrohan unesi, niin ...

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yönä sitten oli rivissä maailman lihavimmat miehet. Kaikki olivat jenkkejä, mutta yksi oli päättänyt muuttaa Venäjälle, jotta olisi maan lihavin mies. Sitä ennenhän Venäjän lihavin mies painoi 100kg, koska siellä kaikki näkevät nälkää.:rolleyes: Sen jälkeen uni siirtyi baseball-kentälle, ja selostuskopissa oli Bad girlsin lesbopari lakkaamassa varpaankynsiä. Sen jälkeen valonheittimet alkoivat osoittaa yleisön tiettyä kohtaa ja ennenkuin "kamera" zoomasi tähän katsojaan, niin heräsin.. Öööh...hmmm...:doubtful:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeyön unessa minulta meni toinen käsi kokonaan poikki ja irtosi. Sen jälkeen mietinkin vain kuinka yksikätiselle puetaan pakkopaita
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
kouvotsvoni sanoi:
Viimeyön unessa minulta meni toinen käsi kokonaan poikki ja irtosi. Sen jälkeen mietinkin vain kuinka yksikätiselle puetaan pakkopaita
:D

Ite olin viime yönä sotimassa Sakkolan rintamalla.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Viimeyön unen loppuosassa olin jonkun taikurin/maagikon tjsp seurassa ja meidän piti saada vielä yksi nimenomainen kaveri mukaan, jotta voitaisiin pelastaa maailma tai jotain. Yritettiin saada sitä mukaan, mutta eihän se uskonut meidän puheista mitään. Se taikuri sitten ehdotti että yritäpä sytyttää noi lehdet tuleen. Kaveri siinä sitten heitteli tulitikkuja lehtien päälle ja taikuri heilautti kättään ja tuli sammui. Eipä uskonut. Tää kaveri sitten päätti pistää tupakaksi ja taikuri taas heilautti kättään ja tulitikusta tuli sellainen lieska, että se poltti sen tupakan samantien kokonaan. Ei vaurioita kaverin naamalle tai hiuksille...

Sen jälkeen kohdalle tuli joku pitkänomainen huvimaja (katto, ei varsinaisesti seiniä missään). Kaveri alkoi heitellä tulitikkuja sinne ja taikuri siinä sitten sammutteli kädenliikkeillään niitä. Jossain välissä se sitten vähän rehvasteli ja taikoi siihen sateen, joka tuli katon alapuolelta. Ei vieläkään kaveri uskonut mitään.

Lopuksi pisteenä ii:n päälle se pisti sellaisen maailmanlopun shown (siis illuusio-version tulevasta) päälle, että oli pakko uskoa. Mainittakoon, että oon tuon samanlaisen shown nähnyt joskus aiemmissakin unissa. Päivä muuttui yöksi ja taivaalla, hyvin kaukana lensi iso valopiste. Se teki mutkan ja alkoi tulla kohti. Se jakaantui useammaksi valopisteeksi. Ja useammaksi. Ja ties kuinka monta kertaa useammaksi. Sanottiin vaan tälle kaverille, että älä hätäile, et voi tehdä mitään eikä tässä ole oikeasti mitään hätää. Taikuri toisella puolella ja minä toisella puolella pidettiin kaverista kiinni ja se tuntui tyytyvän epäuskoisena seuraamaan tuota tilannetta. Valopisteet lähestyivät symmetrisenä kuviona ja alkoivat lähestyessään laajentua isommalle alueelle. Jossain vaiheessa valopiste alkoi erottumaan jonkinnäköisenä ohjuksena, jonka lentorata meni parisataa metriä tai enämpi meidän yli ja räjähtäessään maahan tuli hyvin outo olo ja siirryimme hyvin kauas avaruuteen katsomaan tuota pommitusta, ikään kuin kuolleina tai sielujemme silmin.

Sen jälkeen kaveri tuntui uskovan ja suostui lähtemään messiin. Onneksi ei tarvinnut tuon ihmeellisempiä todisteluja siitä, että tuo mukana ollut taikuri oli ihan oikea taikuri...

Ja siitä lähdettiin sitten pelastamaan maailmaa, mut heräsin sitten, kun vaimo alkoi vongata se... eiku ei mitään.. Heräsin ihan muuten vaan *viheltelee*

Sillä kertaa jäi maailma pelastamatta... Ehkä jo seuraavalla kerralla.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Viime yönä näin tyylikkäimmän unen alun ikuna:

Katsoin muutaman sentin päästä lakattua puupintaa. Nostin päätä ja huomasin, että se on pöytä jonka ääreen olin sammunut. Toisella puolen pöytää joivat Alangon veljekset Ismo ja Ilkka kaljaa ja puhuivat älyttömyyksiä. Tarkemmin kun katsoin oli isossa huoneessa melkoisesti porukkaa. Aikamoisia kissojakin.

Kysyin että missäs olin?
-Joensuussa.
Voi kele, piti olla Helsingissä. -Kenes kämppä tää on?
-Jonkun Kujansuun kai, sammui ajat sitten.
-Voisiko olla Kouvotsvoni, kysyin.
-Joo, se se taisi olla.
-No hää ei pane pahakseen jos syön vähän ja hyökkäsin jääkaapille, pitää nimittäin kävellä Helsinkiin Rushin keikalle ja tarvitsen energiaa.. :thumbfh:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hyppäsin viime yönä kouvon ja Olgan kans pituutta paikaltaan. Jossain koulun pihalla oltiin. Voitin, kouvo ja Olga jäi suht tasatulokseen. Olgalla oli jonkinlainen mustalaishame päällä, tai sellanen pitkä ainakin ja varsikengät vaan vilahteli kun se hyppäs.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Knoukkari sanoi:
Hyppäsin viime yönä kouvon ja Olgan kans pituutta paikaltaan. Jossain koulun pihalla oltiin. Voitin, kouvo ja Olga jäi suht tasatulokseen. Olgalla oli jonkinlainen mustalaishame päällä, tai sellanen pitkä ainakin ja varsikengät vaan vilahteli kun se hyppäs.
No ilmankos se taas väsyttää. :D Vauhditon pituushyppy onkin minun lajini. :thumbup:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Knoukkari sanoi:
Hyppäsin viime yönä kouvon ja Olgan kans pituutta paikaltaan. Jossain koulun pihalla oltiin. Voitin, kouvo ja Olga jäi suht tasatulokseen. Olgalla oli jonkinlainen mustalaishame päällä, tai sellanen pitkä ainakin ja varsikengät vaan vilahteli kun se hyppäs.
Oliko kyseisissä "varsinkengissä" korkoakin kuten mustalaisnaisilla tapaa olla? :ahem: :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin viime yönä unta, että olin Big Brotherissa. Tätä se vielä puuttui. :doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä muutin Turkuun. Yllättäen samaan bussiin :rolleyes: tuli myös kaverini, joka oli muuttamassa Raumalle ja meni sinne jollekin 'diesel-tehtaalle' töihin. Matkatavarat mahtuivat yhteen neliskanttiseen matkalaukkuun. Sen laitoin bussin alla olevaan säilytystilaan.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Viime yönä olin pikku-bussin kuskina Maltalla. Kapeita katuja, välillä piti peilejä vääntää, että mahtui menemään kujilla. Olin samalla oppaana luonto- ja historiamatkalla tälle sekalaiselle porukalle, jossa oli monenmaalaista ja ikäistä, naisia ja miehiä. Etenkin saksalaismummot saivat huokailla, kun näytin omenaa syövän ruostepääskyn!

Kerran selostin jotain historiapätkää linnanraunioilla, kun ihmettelin miksi kaikki katsoo minua naamasta reilusti alaspäin. Kas, ei ollut housuja ollenkaan! En häkeltynyt tästä huomiosta vaan selostin asiani loppuun ja taas lähdimme. Ei ollut aikaa etsiä housuja. Yksi mummo ei pystynyt pitämään näppejään erossa vaan rupesi hipelöimään kesken ajon. Arvaahan sen, oliko lippu salossa herätessäni! :cool:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Edellisyönä murhasin hankolaiset kaksoistytöt. Myös vanhuksia täynnä oleva sairaala paloi. Ihmisiä kuoli sinnekin.:nope: :thumbfh:
 
Ylös