Autourheilua & ammuskelua:
Olin katselemassa Nürburgringillä jotain pikkuformuloita, tais olla F3 tai joku muu vastaava luokka. Vettä tuli sen verran että kisa aloitettiin turva-auton saattelemana. Kun kisa vihdoin pääsi käyntiin niin olin näkevinäni että joku kuski lähti ajamaan väärään suuntaan. Ajattelin sen olevan vain mielikuvitukseni tulosta, eihän kukaan nyt voi lähteä ajamaan rataa toiseen suntaan.
Lähdin pikkuhiljaa kävelemään radan reunusta pitkin eteenpäin kunnes tajusin olevani entisen kotini pihalla. Autot ajoi yhä kilpaa siinä kotini vieressä kulkevalla tiellä. Enää ne ei ollut formuloita, vaan jotain dtm-atuojen tapaisia. Sitten näin taas etä yksi auto lähti ajaamaan takaisinpäin radalla. Siinä samassa järjestyksenvalvoja otti aseen esiin ja ampui väärään suuntaan ajanutta autoa. Auto jäi siihen.
Sen jälkeen järkkäri alkoi ampumaan kaikkia muitakin autoja.
Samalla huomasin että joku katsoja alkoi ammuskella toisia katsojia.
Jähmehtyin hetkeksi paikoilleen, mutta sitten lähdin juoksemaan kotiovea kohti. Käsi vapisi kun yritin löytää avainta taskusta. Katsoin taakseni ja näin jo aseen osoittavan minua. Viime hetkellä sain oven auki pääsin sisälle turvaan.
Ryömin lattiaa pitkin ikkunalle ja katsoin joko murhaaja olisi lähtenyt että pääsisin katsomaan kisan loppuun. Siinä se murhaaja oli pihalla polvillaan ja huuteli jotain että kostaa Jumalan puolesta.
Heräsin ja katsoin ikkunasta, meni hetki ennekuin tajusin että kaikki olikin vaan unta.