Kerrohan unesi, niin ...

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Viimeöisessä unessani sain hirveän määrän kondomeja ja laskin, kuinka paljon jotain tienpäällystykseen käytettävää kalvoa tarvitaan.
 

Doubtful

Banned
Liittynyt
4.8.2007
Viestit
1136
S.A sanoi:
Viimeöisessä unessani sain hirveän määrän kondomeja ja laskin, kuinka paljon jotain tienpäällystykseen käytettävää kalvoa tarvitaan.
Tulkitsisin tän niin, että sua taitaa musta makkara kiinnostaa.
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Otettiin tuossa yöllä burbin ja Jacquesin kanssa pyöräilykisa vitostietä pitkin. Jacques voitti, mutta me burbin kanssa löydettiin jostakin takin taskusta lihakeittoa jota me kaadettiin Jacquesin päälle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeyön unen tapahtumapaikka oli joku lomamökki. Paikalla kavereita vuosien takaa, nelikymppinen kämppis parin vuoden takaa ja Condoleezza Rice..joka olikin nuori, hyvännäköinen ja timmikroppainen. Tämä sitten tuli ahdistelemaan pukukoppiin, kun ei miehensä George W Bush :)doubtful: ) ollut paikalla eikä puoliskonikaan. Pääsin pakoon tilanteesta ja huomasin vetäneeni päälle vanhan kämppiksen prätkävermeet..jollaisia hän ei tietääkseni omista. No menin sitten ja vaihdoin omat arkivaatteet päälle. Pian yksi vanhoista kavereista luuli minua Mika Häkkiseksi.. Njoo:eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
yussi sanoi:
Otettiin tuossa yöllä burbin ja Jacquesin kanssa pyöräilykisa vitostietä pitkin. Jacques voitti, mutta me burbin kanssa löydettiin jostakin takin taskusta lihakeittoa jota me kaadettiin Jacquesin päälle.
:D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei perhana kun oli sekava meininki mun päässä viime yönä. Siinä vaihtui henkilöt, paikkakunnat, juonet ja mun fyysinen olomuotokin niin vilkkaasti että silmät pyöri päässä vielä Pasilassakin kun M-junalla tähtäsin töihin.
Oli siellä joku forumilainenkin sekoilemassa, mutta pääosin mä itte siinä unessa melskasin tai mökötin. Ttu se ykski tyyppi rrkele.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Anteeksi:frown: (toisen kerran tänään pahoitella toiselle forumistille olemassaoloani)
Saatoit muuten hyvinkin olla sä siinä unessa, muttet suinkaan aiheuttamassa mökötystä, vaan sen teki erään kaverin yllätyssukulainen joka oli leuhka ja vastenmielinen ja sillä oli oudot jutut.
En muista mitä sä/joku forumilainen teit/teki mun unessa, mutta se taisi olla jotain merkityksetöntä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Näin unta, että mun sisko oli raskaana :doubtful:

Lisäksi näin tooosi eroottista unta :eek: Onneks heräsin noiden välissä, niin ei tullut mitään sekaannuksia :tongue:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Unessa muutettiin jonkin kaupungin keskustan kerrostaloon 85neliön kolmioon asumaan.. Sitten sitten muistaski vielä:mad:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Unessani pelästyin hiirtä niin, että huusin ihan oikeasti ja heräsin siihen. En kyllä ollut ainoa, naapurihuoneessa nukkunut äitinikin heräsi. :eek:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Olin viime yönä heräävinäni kellon soittoon ja menin aamusuihkuun.
Ihmettelin kun väsyttää vielä niin kovin ja suihkussa ollessani ihmettelin kun on ulkonakin vielä kovin pimeää. Toivoinkin siinä salaa että olisi vielä yö ja saisi nukkua vielä jonkin aikaa.

Voitte kuvitella riemuni kun suihkun jälkeen huomasin että kello oli jotain 03:50 ja herätykseen vielä useampi tunti. Nukahdin oikeinkin iloisilla mielin about 10 sekuntia sen jälkeen!

Sitten puoli kahdeksalta kun heräsin oikeasti kellon soittoon niin olin jo menossa uudestaan suihkuun kun vasta suihkun ovella muistin yöllisen operaationi ja suihkun sijaan puinkin vaatteet ylleni.

OK, kyseessä ei toki ollut uni mutta muuten vain hauska yöllinen tapahtuma.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Mä näin unta että Ahvenmaasta tuli itsenäinen valtio.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yön unessa ainaskin paras kaverini kuoli (on tulossa tännepäin maailmaa pyörähtämään näinä päivinä).:( :doubtful:
 
Ylös