Kerrohan unesi, niin ...

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Pari viikkoa sitten lähdin aikamatkalle isän kanssa. Oltiin jossain keskellä viidakkoa louhimassa kalliota (vissiin jotain kotia ruvettiin sinne rakentamaan). Yhtäkkiä selittämättömästä syystä olin japanilaisessa korkeakoulussa, jossa oli veljeni jakamassa nimikirjoituksia. Oli bestseller-kirjailija Japanissa. Koulussa oli myös näytillä jäämöhkäle, johon isäni oli jäätynyt. Valitettavasti en muista enempää. Kiitos mielenkiinnostanne.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
MacGyver sanoi:
Pari viikkoa sitten lähdin aikamatkalle isän kanssa. Oltiin jossain keskellä viidakkoa louhimassa kalliota (vissiin jotain kotia ruvettiin sinne rakentamaan). Yhtäkkiä selittämättömästä syystä olin japanilaisessa korkeakoulussa, jossa oli veljeni jakamassa nimikirjoituksia. Oli bestseller-kirjailija Japanissa. Koulussa oli myös näytillä jäämöhkäle, johon isäni oli jäätynyt. Valitettavasti en muista enempää. Kiitos mielenkiinnostanne.
:D :D :D :D :D :D :D

Tuu kesällä provinssiin, haluan kokeilla samoja lääkkeitä mitä sä syöt!!!!
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Olin viime yönä Linnan juhlissa, menin sisään kättelemään presidenttiä heti tokana A. Ehnroothin jälkeen. Tarja kysyi minulta, että mitä minä täällä teen?, Vastasin hänelle, että olin kenraalin adjutantti. Tarja mutisi siihen, jotta kyllä hän muisti minut. :ahem: Olin korpisoturi, joka oli päässyt juhlimaan komentajansa kanssa. Menin aluksi hämilleen siinä jonossa, jotta olenko varmasti oikeassa paikassa, kuvaajiakin pörräsi ympärillä gauhiast. Mutta kun siinä kättelyjonossa lykättiin myös kakkukahvit käteen, niin en siinä sitten enää mitään ihmetellyt. :frank: Loppu menikin rutiinilla. :D
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Toissayönä olin R&K:n kanssa Tallinnassa etsimässä nuorta Susan Sarandonia ja hänen kampaustaan.

Viime yönä olin taksissa Joensuussa, kuskina oli BB-Sauli, joka sanoi muistavansa minut. Oli kiire heittää mut Anttilaan, kello oli 19.50 ja olivat sulkemassa osastoa josta piti hankkia läppäri.
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
Viime yönä ajoin autolla Kuuhun ja vetelin siellä ympäriinsä ilman avaruuspukua :doubtful:
 

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
Näin monta vuotta sitten semmoista unta, että olin huoneessa, jossa oli karvaiset seinät, siinä myös oli joku johto vetämässä televisiota lattialle ja huoneessa ei ollut ovea.

Kerran näin semmoista unta, että näin Michael Shumacherin. En muista siitä unesta muita asioita.

Kuukausi sitten näin unta, että ajoin avaruudessa avaruusaluksella.
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Eräs hahmo (ei-foorumisti) kutsui ircissä katsomaan Espanjan GP:n Oluthuone Kaislaan sillä ehdolla että tuon hänelle narikkalapun ovelta. Kaisla näytti sisäpuolelta lähinnä Sports Academyltä ja ulkoakin ihan erilaiselta kuin Kaisla reaalitodellisuudessa. Hahmolla oli kaksimetrinen taipuisa oranssi sateenvarjo jota yritin ripustaa naulakkoon, vaikeaa oli. Hahmo valitti lenkkareistani.

Räikkönen meni varikolle [kai johtoasemasta, kuitenkin ainakin oli voittamassa kisaa] kisan puolivälin paikkeilla, yht'äkkiä alettiin näyttää jalkapalloa.

Löysin Espanjan GP:tä näyttävän TV:n vasta, kun kisa oli juuri päättynyt. Räikköselle oli jalkapalloa katsoessani käynyt jotain, kisan voitti Jere Karalahti Williamsilla, toiseksi ja kolmanneksi tulleet oli jotain ihan tuntemattomia suomalaisia, toinen taisi olla Venäläinen ja kolmas joku Mäkinen tms. "perusnimi". Mietin että jäi sitten näkemättä suomalaiskuskien kolmoisvoitto jalkapallon takia, mutta että onneksi en ole järin kiinnostunut suomalaisuudesta muutenkaan. Williamsin kuskeilla ja henkilökunnalla oli täysin keltaiset (ajo)asut joissa oli Rothmansin mainos. Tallin edustaja pudotti Jeren samppanjapullon äkkiä alas palkintokorokkeelta, jottei tämä ehdi juoda sitä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
F1-Forumilla pyörin unessa ja lueskelin jarnaa, jossa toisena osapuolena oli Runar. Kovaa vääntöä oli, että oliko joku pikkulentokoneen onnettomuus itsemurhapommittajien harjoitusta isompaa konetta varten. Sitten kissa kusikin (unessa) viereeni neliömetrin kokoisen lammikon ja heräsinkin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olin kaverin kanssa tavaratalossa ja siellä oli tuote-esittelijä. Esitteli ammattitappajien käyttöön tarkoitettua ruumiinhävitysainetta, nimeltään Anti-BodyMate. Kaverini kovasti kiinnostui aineesta ja myyjä innostui ainetta kehumaan kovasti ja totesi mukaleikkisästi, että "Jos maapallo ois tehty ruumiista ja kaatais maahan kanisterillisen Anti-BodyMatea, maapalloon tulis läpireikä". Kaveri osti pari kanisterillista ainetta ja katosi omille teilleen.

Vähän ajan päästä kyseinen kaveri tuli soittelemaan mun ovikelloa ja päästyään sisään, ehdotteli että testataan hänen uutta GPS-härveliään ja lähdetään Stavangeriin täysin GPS:n opastamana. Kysäisin sitten, että mitäs hänen muijansa siihen sanoo, muija kun yleensä ei päästä miestään juuri mihinkään. Kaveri vaan myhäili, että se ei ole tällä kertaa mikään ongelma.

Jostain syystä kaverini halusi ehdottomasti että vuokraamme auton, vaikka hänen dieselpakunsa olisikin ollut hyvä vehjes reissuun. Vuokrasimme siis VW Polon ja läksimme ajamaan kohti Stavangeria.
Jostain syystä laite ajatti meidät Kajaanin kautta. Kajaanin pääkatua ajaessamme kaveri sanoi: "Täähän on kuin Hämeenlinnassa ajais. Vanhoja tylsännäkösiä taloja eikä ihmisen ihmistä missään." Löysimme sitten sellaisen aukion, jonka tulkitsimme olevan Kajaanin torin ja lähdimme sinne jaloittelemaan. Tarkoitus oli löytää edes joku ihminen, joka voisi kertoa mitä nähtävyyksiä Kajaanissa kannattaisi käydä katsomassa. Mainittakoon muuten, että lähtiessämme luotani, oli ennätyshelle, vähän niinkuin oikeastikin oli viime viikolla mutta Kajaanissa oli jäistä ja lumista.

Näimmekin muutaman ihmisen mutta he kaikki kiihdyttivät askeliaan kun lähestyimme heitä ja suuntasivat poispäin. Kaverini taivasteli "Mikä vittu näitä kajaanilaisia vaivaa? Pelkäävät ihmisiä, saatanan metsäläiset".

Sitten näimme koiraansa ulkoiluttavan naisen, jolla oli nilkka paketissa. Hän ei päässyt meitä karkuun, niinpä säntäsimme häneltä kysymään turistinähtävyyksiä. Hän kertoi (en edes yritä jäljitellä sitä murretta) meille että "Onhan meilä turisteille vaikka mitä. On perämoottorimuseo ja tuolla vanhalla venäläisten varuskunta-alueella on kaks vanhaa tykkiä, joita saa käydä katsomassa. Ne on kyllä niin ruostuneet että ovat ihan luhistuneet, että ei niitä tykeiksi enää tunnista. Mutta tykkejä ne ovat. Ja siellä perämoottorimuseossa on jo 7 perämoottoria. Kahdeksas saadaan vuonna 2010".
Mä sitten kyselin, että oisko jotain muuta kun nuo kaks kohdetta eivät oikein kiinnosta. Nainen katsoi minua hämmästyneenä ja sanoi "Tarttis olla muutakin? :doubtful: :eek!: Kylläpä sitä ollaan vaativaisia, luulis noiden nyt riittävän. Noh, jos muuta tarttee nähdä, niin sitten varmaan tarttee lähteä sinne Helssinkkiin tai Turkuun. Meille nuo on kyllä riittäneet ja muuta ei ole".
Päätimme, että koska Kajaanissa ei ole mitään katsomista, jatkamme matkaa Stavangeriin ja kerroimme aikeistamme naiselle. Seurueeseemme oli liittynyt uteliaisuuttaan paikallinen lippalakkipäinen mies, joka tuon kuultuaan alkoi nauraa ja sanoi "Vai Tavankeriin? Hah! Ei täältä mihinkään Tavankeriin pääse. Ei täältä Kajaanista lähde kuin kaksi tietä: Toinen Raumalle ja toinen Kiikalaan. Jomman kumman paikkakunnan kautta teitin sit tarttee sinne Tavankeriin ajaa".

Sit heräsin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jopas oli painajaisuni. Jos tuon tiesin, en olisi mennyt nukkumaan ollenkaan. Vieläkin ahdistaa ja näkyy silmissä. :frown:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä olin pelastamassa Suomen valtiota viime yönä jossakin lämpimässä kohteessa jossa hohtavan valkoista hiekkaa.:ahem:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vietin villin yön miss suomen seurassa. Puhuinkohan unissani... :eek:
 

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
Kerran näin unta, että näin formulaselostaja Oskari Saaren. Hän tervehti minua.

Eräänä yönä näin sellaista unta, että melkein putosin alan suuressa tavaratalossa. :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Viime yön unessa mun piti nuolla kymmenen pillua. Työstä se kuulkaa sekin.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
ROBOTTIKÄSI oli tottakai viimeyön unissa sekä sellainen suunnaton telaketjuilla kulkeva HELVETINKONE.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tänä yönä näin unta, jossa oli mukana forumin hahmo 'jupla'. Hän tuli bussilla meidän kylälle maallamaalla. Bussi pysähtyi kioskin luona. Sitä kioskia ei ole ollut enää kymmeniin vuosiin, mutta nyt se oli.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
Tänä yönä näin unta, jossa oli mukana forumin hahmo 'jupla'. Hän tuli bussilla meidän kylälle maallamaalla. Bussi pysähtyi kioskin luona. Sitä kioskia ei ole ollut enää kymmeniin vuosiin, mutta nyt se oli.
:eek!: Olen varmaan sielläpäin joskus liikkunutkin työnmerkeissä. Järkevä uni siinä mielessä, että tulin bussilla. Omasta autostahan levisi moottori vajaat pari viikkoa sitten.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Toissayönä näin unta, että pelastin lahkolaisten kynsistä yhtä ikäistäni naista, jonka ei annettu pestä hampaita kuin kerran viikossa.
 
Ylös