Kerrohan unesi, niin ...

Makkonen

Guest
Olin sen verran väsynyt viime yönä, etten jaksanut katsella unia.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13761
Siis on se kumma juttu, ensin Vellu hamuaa mun paidan sisään, sitten Mehe ottaa mua takaapäin vyötäröltä kiinni, ja viime yönä Knoukkari oli valmista poikaa myös ties mihin, mutta siinä vaiheessa KY otti mua jaloista kiinni ja raahasi pitkin lattiaa, nosti sitten syliin ja kantoi R&K:n luokse, aikoivat neuvotella mitä mun kanssa pitää tehdä. Oli siinä muutakin mutta en kerro tässä.

-siis hei, mä pidän teitä kavereina ja tuttuina!!!!!!!
Poliisijutun paikka jo:cool:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Pari yötä sitten näin unta että olin koulussa ja palo-oveen oli asennettu lukko jonka viereen oli kiinnitetty lappu "Jos rikot tämän lukon, joudut maksamaan siitä 100 euroa" tms. Sitten mun "kaveri" (ihan oikeesti olemassa) rikko sen eikä edes käyttänyt sitä; ja mä jouduin maksamaan koko lystin! :mad:
 

Vebe

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
660
Sijainti
Space, the final frontier
, mutta siinä vaiheessa KY otti mua jaloista kiinni ja raahasi pitkin lattiaa, nosti sitten syliin ja kantoi R&K:n luokse, aikoivat neuvotella mitä mun kanssa pitää tehdä. Oli siinä muutakin mutta en kerro tässä.

-siis hei, mä pidän teitä kavereina ja tuttuina!!!!!!!
... ja taustalla soi: " Kanna minut metsään apinamies....:D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä ajelin Oulun Raksilan marketeille, jätin auton parkkiin, kävin cittarissa ostamassa asioita ja juttuja, palasin parkkipaikalle huomatakseni että autoani ei sieltä enää löydy.
Kello oli noin iltapäivä.
Kun siinä parkkipaikalla etsiskelin autoani niin kaveri lähetti tekstarin jossa höpisi jostain kaiuttimista.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toissa yönä mutsi kuoli unessa ja mä olin jollakin kampuksella, missä pahat äijät hallitsi sitä aluetta. Paikka oli täynnä a) rullaportaita ja b) semmosia kuljetusvaunuja jossa istuttiin. Tietenkin joku niistä pahoista tuli sitten uhittelemaan ja työnsi haulikon mun niskaan. Kiitti vaan.:mad:

Viime yö meni rakentaessa jotain ihme modulielementtiputkihässäkkää.:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Päiväuni-reivit

Menin maalaistaloon. Kaikki oli ihan normaalisti, mutta sitten alkoi telkkarista tulla irrationaalisia mainoksia. "Tilaa nyt ilmaiseksi auto (kuvassa pyöri Lauantai-karkki pussi) ja maksat sen toisen tilauksen yhteydessä". Posket menivät ihan punaisiksi ja alkoi hekottaa. Naapurihuoneessa pikkupikkuserkku. Reivasi yksinään siellä Fatboy slimin tahtiin. Sitten tuli isä viereen ja sanoi "terve" kadoten pois. Telkkarissa alkoi pyöriä mainos, jossa kärpässienet muodostivat tanssivia ympyröitä. Telkkarin eteen tuli pikkuveli, joka muuttui Nasuksi ja katosi tanssivien kärpässienten sekaan telkkariin. Päässä alkoi heittää.. Heräsin seuraavana aamuna unessa ja ajattelin "huh, huh.. Ehkä nyt olisikin aika herätä".
Niinpä heräsinkin oikeasti.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Burbin ja ITG:n piti sokkona valita mun kädessä selän takana piilossa olevista uistimista oikeanlainen erääseen Lapin kirkasvetiseen puroon. Sellainen, joka asiantuntijaraadin mukaan olisi hyvä ja toimiva siellä. Raadissa oli KY, 72 ja Albert Oil.

Uni oli tuntien luuppi, joka jahnasi ja jahnasi paikoillaan. Väärin valinnut ei olisi viikkoon saanut kirjoittaa forumille mitään. Eihän siitä valmista koskaan tullut kun uni hyppäsi aina alkuun.


Liekö unessa takana PuoliPöhkön koru/uistinjutut.

Mun näkemäksi uneks käsittämättämän epälooginen. Ihankuin mun burnoutin aikaiset. muinaiset stressiunet, joissa koodasi nja koodasin koko ajan samaa kohtaa eikä valmista tullut koskaan.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Uni oli tuntien luuppi, joka jahnasi ja jahnasi paikoillaan. Väärin valinnut ei olisi viikkoon saanut kirjoittaa forumille mitään. Eihän siitä valmista koskaan tullut kun uni hyppäsi aina alkuun.
Toi just on vissiin semmonen jarna. Paitsi että väärin valinneet kirjoittavat jarnassa viikon ajan tuplamäärän postauksia.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Nukuin huonosti viime yönä. Jossain vaiheessa näin painajaista, jossa joku paha tuli repimään mua sängystä ja meinasi viedä mukananaan. Rimpuilin vastaan ja yritin epätoivoisesti tarttua kiinni patjaan. Vissiin huusin kauhusta ääneen, koska mut herätettiin (onneksi) kesken unen.
 
Ylös