Viime yönä oli taas melkoinen vilske, hiippailin pahiksien mukana öisillä katoilla, pahikset oli jotain kyborgeja joilla kädet muuttui sirkkeleiksi yms. Yht'äkkiä olinkin Los Angelesissa pelastamassa merestä pieniä (kämmeneen mahtuvia) kiinalaisia jotka häijyt ihmissalakuljettajat olivat sinne paiskanneet. Sitten loikin taas katoilla ja harjoitin kung-fua ja karatea jossain välissä kans.
Knoukkari oli jossain siellä katoilla kans hillumassa ja katoissa oli jotain Ikea-merkkejä joiden parissa Knoukkari hääräsi, joku tärkeä idea siinä Knoukkarin touhuamisessa oli, sen verran tohkeissaan oli hemmo. Lähistöllä oli tulipalo ja palokunta paikalla.
(Tässä välissä pakko mainita että tässäkin unessa, kuten joskus aiemminkin, on mielessä leijunut 72, ihan niinkuin mun olis pitänyt kysyä 72:lta jotain, mutta kun nyt muistin tuon palokunnan niin hoksasin että se kysymys vois liittyä siihen että mä kuulin palokunnan sireenit, siis unessa. Ja muulloinkin kuulen unessa ääniä, esim. taustamusiikkina jotain edellisenä päivänä kuulemaani kipaletta. Niin siis sitä mun varmaan on ollut tarkoitus kysyä että lieneekö moinen äänien kuuleminen harvinaista...? En mä edes tiedä että miksi 72 olisi tällaisen utelun kohde... No terveisiä vaan.)
Knoukkarin kanssa kateltiin sieltä talon (n. 5-6 kerrosta) katolta palokunnan toimia ja yht'äkkiä Knoukkari sanoi "Täytyy vaan uskaltaa" tms. ja hyppäsi katolta. Päätin rohkaista mieleni ja hypätä perässä. Eka yrityksellä jänistin mutta toka yrityksellä hyppäsin, tipuin ja ...
"Heräsin" forumilta, F1-Forum oli eräänlainen huoneisto, jossa eri osastot oli jaoteltu keveillä väliseinillä, sellaisilla mitä vaikkapa avokonttoreissa on. Sisustus oli muuten hieman itämainen. Kävelin huoneiston toiseen päähän, jonne Olga oli kattanut aamiaisen, Olgaa ei tosin näkynyt.
Nappasin vähän jotain leipää yms mukaan ja harhailin huoneistossa, hieman tokkurassa kuten aina putoamisunien jälkeen. Jostain huoneesta kiiri vaimeaa puheensorinaa.
Haeskelin siinä sitten tätä unenkertomistoikkia kunnes Knoukkari tuli vastaan ja osoitti että tossahan se, ja tämä toikki oli tämän näköinen:
Ennen kun heräsin oikeasti oli vielä jotain äksöneitä unessa mutta ne olen jo onneksi unhoittanut.