Kerrohan unesi, niin ...

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yön unessa olin Kampin William K:ssa Alpun ja Howdyn kanssa. He ihastelivat, kun olin laittanut jalkaani pyjaman housut, jotka olivat sekä silkkiä että vaaleanpunaista nahkaa. Juottivat minua humalaan kuumalla viskillä, ja kompastelin ja kaatuilin, Howdy otti kiinni. Olin humalapäissäni mennyt kampaajalle suoraan pubista, ja mulla oli takaa punertava tukka, ja edestä katsottuna olin blondi, joskin hieman punaisia raitoja. Howdy nosti heti peukun pystyyn ja kehui punasävyä, mutta Alppu tuli kuiskaamaan, että blondi letti sopii mulle paremmin. Jäin yksin pubiin ihmettelemään, miten olin antanut kampaajalle vapaat kädet. Kostoksi join valkkaria ison lasillisen.

Sen jälkeen löin ylävitoset Tuomas Holopaisen kanssa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Viime yön unessa olin Kampin William K:ssa Alpun ja Howdyn kanssa. He ihastelivat, kun olin laittanut jalkaani pyjaman housut, jotka olivat sekä silkkiä että vaaleanpunaista nahkaa. Juottivat minua humalaan kuumalla viskillä, ja kompastelin ja kaatuilin, Howdy otti kiinni. Olin humalapäissäni mennyt kampaajalle suoraan pubista, ja mulla oli takaa punertava tukka, ja edestä katsottuna olin blondi, joskin hieman punaisia raitoja. Howdy nosti heti peukun pystyyn ja kehui punasävyä, mutta Alppu tuli kuiskaamaan, että blondi letti sopii mulle paremmin. Jäin yksin pubiin ihmettelemään, miten olin antanut kampaajalle vapaat kädet. Kostoksi join valkkaria ison lasillisen.

Sen jälkeen löin ylävitoset Tuomas Holopaisen kanssa.
:D. Tapahtuma rikas yö ollut :D

Noi vaaleanpunaiset silkkinahka pyjama housut kuulosti kyllä aika makeilta :frank:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä mä levytin jonkun biisin, tuottajana toimi Runski.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jokunen yö sitten hiippailin Kimin kanssa ja sitä seuraavana yönä David Schwimmerin kanssa.:eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Näin unta, että Mehe oli laittanut mulle privaa. Fontti vaan oli niin pienellä, etten tahtonut saada siitä mitään selvää.

Aamulla näin vielä unta, että geilis oli tullut kotiin.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Näin unta, että Mehe oli laittanut mulle privaa. Fontti vaan oli niin pienellä, etten tahtonut saada siitä mitään selvää.

Aamulla näin vielä unta, että geilis oli tullut kotiin.
Kainot jutut kato ujolla fontilla. Tai sit oli vaan tarkotus kuiskata, koska geiliskin oli tullu kotiin! :doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä pidettiin forumin möötteä Kajjaanissa. Minäkin huomasin menneeni mukaan, vaikka en ollut ilmoittautunutkaan. Ensimmäisinä paikalla olivat S.A. ja Dominic, jotka tulivat aiemmalla junalla kuin muut. Taisivat olla parina. Lyöttäydyin mukaan. Olin tunkemassa heidän kanssaan kapakkiin, kun huomasin, että sinne kapakkiin piti mennä pienen ikkunan kautta. Minä paheksuin sitä ja nolostelin paikallisten puolesta. Muiden mielestä siinä ikkunasisäänkäynnissä ei ollut mitään outoa. Väkeä alkoi tulla paikalle enemmän ja hoksasin, että minut on tunnistettu. Päätin poistua vähin äänin. Lähtöä nopeutti se, että huomasin olevani varsin omalaatuisesti pukeutunut. :eek:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
En oikein muista viime yön unen yksityiskohtia, mutta sen periaate oli kuitenkin tämä: Olin jumissa jossain (olo?)tilassa, josta ei ole pääsyä pois. Tila itsessään ei ollut paha, mutta siihen juuttuminen sai aikaan ensin epätoivon ja sitten luovuttamisen.
 

Makkonen

Guest
Viime yönä näin unta tulevasta Forssan karting-tapahtumasta.
Heti aika-ajoista lähtien olin nopein, Jacques oli minua 9,5 sekkaa jäjessä ja Bobakki 45 sekunttia mun kierrosiaikaa perässä. Ihmettelin kun kukaan muu ei käynyt ajamassa aikaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin unta, jotta olin unohtanut kokonaan GP-viikonlopun ja livetoikin perustamisen. Porukka oli lynkkausmielialalla minua kohtaan, ja heräsin painajaiseen:(
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Luokkakaverini, josta en edes kovin pidä, pyysi minua mesen kautta nussimaan. Kieltäydyin silti kohteliaasti :doubtful:
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Se oli unta, mutta on se nyt saatana kun unissakin ei pääse panolle vaan pitää vehdata ja odotuttaa :jaska:
Niin niin, varsinkin unessa heti panolle. Tosielämässä voi ehkä miettiä hetken.

Miksei mua pyydä kukaan unissa panolle? Mä nään joka yö unta että tulee lunta ja se ei ole yhtään kivaa. :(
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Sitten mä nään välillä unta että oon uimassa ja rupean hengittelemään siellä veden sisällä. Se on hauskaa, koska se toimii niissä unissa.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Jokin aika sitten näin unta, että hahmo Sam yritti juottaa mua humalaan, hän oli saanut toimeksiannon joltakin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin unta, jossa työpaikallani liikkui tyyppi aseen kanssa. Se esitteli asettaan minulle ja osoitteli sillä. Kukaan ei uskonut minua, kun varoittelin tyypistä. Vieläkin tuntuu pahalta. :doubtful:
 
Ylös