Olin viime yönä kummitus ja yritin pelotella ihmisiä, jotka näkyi sellaisina hämärinä läpinäkyvinä varjoina. En onnistunut pelottelussa kun ne ihmiset ei vissiin nähneet (tai kuulleet) mua senkään vertaa kuin minä niitä.
Seuraavaksi mulla oli seurana muita kummituksia ja me oltiin jollain isolla risteilylaivalla. Laivalla oli esiintymässä Spaceballs ja me kummitukset suunniteltiin, että mennään lavalle häiriköimään viitat yllä sen Umbrella -kappaleen aikana. Näin tapahtuikin, mutta taaskaan ihmiset ei huomanneet meitä. Vähän ajan kuluttua laiva alkoi kaatua ja me kummitukset hypättiin maihin ja selaiva kaatui jotenkin meidän yli rannalle. Siinä sitten mietittiin, että sama vaikka olisi kaatunut päällekin kun ollaan kerta kummituksia.
Lopuksi olin (en enää kummituksena) pankissa tiskin äärellä hitonmoisen paperinipun kanssa ja tiskin toisella puolella oli Hjallis Harkimo. Harkimo kertoi mulle, että joku epämääräinen ulkomaalainen nettitaho on tarjonnut meidän (siis mun ja avovaimon) talosta 30 miljoonaa dollaria, joka tekee 20 miljoonaa euroa. Aluksi olin innoissani, mutta sitten kommentoin, että pitäisiköhän vielä miettiä jonkin aikaa. Tähän Hjallis vastasi, että voi hyvinkin olla ettei niitä rahoja kuitenkaan saa vaikka sopimuksen tekisikin.