Viime yönä oltiin kaverin kanssa rupeamassa nukkumaan mun vanhan mummolan perunapellon laitaan. Jostain syystä siinä nurmikolla oli paljon tupakantumppeja ja käytettyjä huulipunia, joita me siivottiin pois ensin. Lähdin sitten vielä hakemaan peittoa siihen.
Myöhemmin yöllä olin sellaisessa isossa tapahtumassa, jossa oli musiikkiesityksiä ja markkinameininkiä. Se oli sellaisessa jännässä jättimäisessä paviljongissa, jossa oli useita peräkkäisiä huoneita. Yhdessä sivuhuoneessa istui baaripöydän ääressä Axl Rose serkkuni kanssa. Joivat kaljaa ja polttelivat tupakkia tietysti. Lähdin etsimään, missä siellä kuulisi oopperaa, koska sitä oli ohjelmassa. Päädyin kuitenkin kuuntelemaan pikkuserkkuni laulua. Muistan, että hän lauloi todella kauniisti, pidin silmiä kiinni ja kuuntelin. Yhtäkkiä keikkapaikka olikin koulun sali. Sinne tuli huomiota herättämättä punamustiin pukeutuneita terroristeja, jotka aikoivat ampua ihmisiä. Terroristit alkoivat kerätä vaivihkaa yleisöltä kännyköitä äänentoistoon tms. vedoten, ettei kukaan voisi soittaa apua. Kun minulta pyydettiin puhelinta, niin huomiota herättääkseni aloin huutaa isoon ääneen: "MINUN PUHELINTA ETTE AINAKAAN VIE!!!". Käsittääkseni ihmiset alkoivat juuri tajuta, että jotain on vialla, kun minä jouduin kellonsoiton myötä poistumaan reaalimaailmaan.