Kerrohan unesi, niin ...

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Näin unta että Kimi starttasi Lotuksella seuraavassa moottorirata GP:ssä kärkipäästä. Ensimmäisellä kierroksella Kimi nousi paalulta startanneen Vettelin rinnalle jolloin kesken nopeaa oikealle kääntyvää mutkaa renkaat ottivat kontaktia. Vettelin auto lähti heittelehtimään ja Kimi pääsi ohi. Epäselväksi jäi, spinnasiko Vettel. Itse olin huolissani, että tuleeko Kimille PENALTI!

Kimi pääsi vissii kierroksen loppuun, mutta jossain mutkassa teki spinnin, jolloin Vettel ja joku muu, kuittasi ohitse.

Kimi pääsi nopeasti jollain suoralla tämän jonkun muun ohitse ja lähestyi kovaa vauihtia Vetteliä, kun tultiin kohti neulansilmää. Kimi menee huomattavan myöhään jarrulle, jolloin auton peräpää alkaa heittelehtiä, Kimi joutuu väistämään Vetteliä, radan sisäpuolelle, jolloin neulansilmän apeksin kanttikivestä auton keula ottaa n. metrin ilmaa alleen ja rojahtaa alas neulansilmän takana olevalla asvaltoidulle turva-alueelle. Rojahduksen voimasta eturenkaat ja ripustukset hajoavat täysin ja Kimi luisuu n. 50m-100m päässä odottavaan rengasvalliin keula edellä takarenkaat savuten. Nopeutta törmäyshetkellä n. 150-200 km/h

Vettel ei ehtinyt edes kääntää neulansilmään, kun Kimi huitaisi lentäen ohi ja seinään.

Päälimmäisenä ajatuksena oli, että voi perkeleen, perkele, kun kerrankin olisi selkeästi vauhti riittänyt voittoon, niin ryssii sitten homman tuollalailla. Saatana.

Että vitutti. Ja aamulla täytyikin hetken miettiä, että olikos tässä jo joku kisa missä Kimi veti noin, vai untako se vain oli?
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Päällimmäisenä ajatuksena oli, että voi perkeleen, perkele, kun kerrankin olisi selkeästi vauhti riittänyt voittoon, niin ryssii sitten homman tuollalailla. Saatana.
Kaanaan etiäinen?

Mun suvussa on ollut naisilla aina "etiäisiä", josko oletkin suvun nainen ;)
Poppamies Turuust!






;)
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Näin unta, että Breivik oli mun veli. Olin lainannu sen punasta hupparia ja unohtanu laittaa sen ennaltasovittuun paikkaan, ja soitin peloissani sille ja sanoin että annan sen heti kun pääsen kotiin. Pelotti ihan sikana.
Itse näin myös Breivik-aiheisen unen lähiaikoina, ei sentään ollut sukua meikäläiselle siinä unessa.

Eli unessani SA-joukkojen tapaisissa ruskeissa univormuissa oli porukkaa valtaamassa kartanoa, jossa missä minä ja jotain muita ihmisiä asui. Myös joukon johtaja oli mukana, mutta se ei ollut Hitler vaan Breivik. Uni valitettavasti loppui kesken sen jälkeen kun joukot marssivat sisään kartanoon.
(Jälkikäteen ajatellen on selvää, että uneen vaikutti aika olennaisesti se, että ennen nukahtamistani katsoin telkusta jotain dokumenttia, jossa aiheena oli Hitlerin&natsien valtaannousu :D)
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Täällä oli sota. Viholaisia oli metsät täynnä. Itäisestä naapurista tulivat. :frown:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lentounia ja taas mentiin alta voimalinjojen. Vissiin tuli siitä kun kummitäti lähti eilen Thaimaahan 70-vuotispippaloita pakoon ja oli puhetta kanssansa lentopelosta ja matkasta. Juttu meni niin, että Venäjän ilmatilassa piti piilotella tutkaa eli mentiin todellista matalakiitoa eli peltojen yllä ja voimalinjojen alla. Siinä ruiskukka väpäjä kuulkaa. Välillä muutama jyrkkä ylösveto ja päinvastoin. Ääk.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Olin voidissa, jossa oli lisäkseni kolme planeetta. Nämä planeetat olivat myös ainoa asia, jotka säteilivät valoa. Mun tarvitsi siirtyä planeetalta toiselle. Matkaa oli tietysti hitommoisesti. Planeettojen ulkopuolella ei ollut mitään ja ainoa mikä pystyi pitämään meikäläisen näiden "turvallisten" planeettojen luona oli niiden vetovoima. Oli siis tärkeää että pysyisin planeettojen vetovoiman piirissä.

Ponkaisin matkaan ja niinhän siinä kävi että missasin kohdeplaneetan totaalisesti. On muuten hirvittävä näky nähdä, kun ainoat valonlähteen avaruudessa loittoaa pikku hiljaa luotaan pois ja edessä on täysin pikimustaa, niin mustaa ettei sellaista pysty edes käsittämään näkemättä. Hirveä tunne.

Jos joku väittää, että avaruudessa leijuminen on yksinäistä, puhuu potaskaa. Siellä on kaverina tähdet, mitä jos ei olisi niitäkään?
 

Örfil

Guest
Jäbä taitaa pössytellä aika rankasti. Viimeksi olin itse moisissa sfääreissä Intiassa 2011 ja silloinkin vain vähän.
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Viime yönä näin formula-aiheista unta. En muista oliko ratana Silverstone, mutta pääsuoralla oli kaikkien tallien autot ja kuskit seisoivat ajohaalareissa autojensa edessä. Tosin Kimiä odotettiin vielä paikalle ja myöhässähän se saapui. Ajohaalaria ei Kimillä ollut päällä vaan ainoastaan shortsit jalassa, lippis ja aurinkolasit päässä ja toisessa jalassa oli iso uimaräpylä :D


Enpä muista enempää tuosta unesta. No voihan tuon vaikka tulkita enneuneksi tämän päivän kunnon sadekisasta, jonka Kimi voittaa :p
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Viime yönä näin formula-aiheista unta. En muista oliko ratana Silverstone, mutta pääsuoralla oli kaikkien tallien autot ja kuskit seisoivat ajohaalareissa autojensa edessä. Tosin Kimiä odotettiin vielä paikalle ja myöhässähän se saapui. Ajohaalaria ei Kimillä ollut päällä vaan ainoastaan shortsit jalassa, lippis ja aurinkolasit päässä ja toisessa jalassa oli iso uimaräpylä :D


Enpä muista enempää tuosta unesta. No voihan tuon vaikka tulkita enneuneksi tämän päivän kunnon sadekisasta, jonka Kimi voittaa :p
:D

Jos tuo oli jonkinlainen ali- tms. tajuntainen mielleyhtymäketju: "Lotuksen batmobiiliaiheinen auto tms." -> "Bat & Ryyd" -> "räpylä jalassa". Niillähän (Batilla & Ryydillä siis) oli räpylät jalassa. En haluaisi moista asiaa tietää, mutta minkäs tekee kun tietää, eikä tieto ainakaan toistaiseksi oli aivoista pois kulunut.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olihan uni. Tunnepitoinen ja jollain tapaa hyvin merkittävä.

Olin äidin kanssa eräässä lapsuuskodissani, en maallamaalla vaan eräässä talossa, jossa asuimme kun oli ala-asteikäinen. Äiti oli jostain syystä tähän taloon juuri muuttanut, mitä ihmettelin hieman. Päällimmäinen huolenaihe oli kuitenkin jo usean päivän kadoksissa ollut Nelly -koira. Äiti oli Nellyn suhteen jotenkin oudon huoleton, minä en. Lopulta pihaan jolkotteli aivan valkoinen koira, joka oli täysin muuten kuin Nelly mutta vanhuuttaan valkoiseksi muuttunut ja väsynyt koira. Itse erehdyin sitä unessa Nellyksi luulemaankin, mutta äiti sanoi että "ei tuo ole Nelly, tuo koira on kuollut koira". Kuollutta koiraa kuitenkin ruokimme ja se meidät tunnisti aivan kuin oma koiramme. No sitähän Nellykin oikeasti on ja unen logiikalla päätin soittaa isävainaalle, että tietäisikö hän missä Nelly on. Isä vastasi (vainajathan eivät unissa yleensä puhu) ja kun kysyin, että onko nähnyt Nellyä niin isä vastasi että hieman hengästyneellä ulkoilmaihmisen äänellä, että täällähän me Koivusaaressa Nellyn kanssa parhaillaan kuljetaan ja heillä on kaikki oikein hyvin ja mukavaa. Ja että hänpä kääntää puhelinta niin että voin kuulla Nellyn haukun. Ja sieltähän se Nellyn kirkas, unessa nuoren koiran, haukunta kuului. Ja Koivusaari on se paikka meidän suvussa, jossa koirat päästetään metsälle lähtiessä irti ja jonne koirat myös haudataan.

Sellainen uni.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Täällä oli viime yönä niin äänekäs paikallinen ukkosmyrsky, että heräsin siihen itsekin. Myöhemmin näin unta Unkarin GP:stä. Kimi tuli kolmanneksi selvällä erolla sekä eteen että taakse. Kisa voitosta oli kahden kauppa, mutta en nyt vain enää itkemälläkään muista ketä nuo kaksi olivat.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itsehän olin lomilta palaamassa töihin, mutta vanhaan työpaikkaan Hangossa. No keksin jonkun opiskelusyyn, että pitäis saada lisävapaata 2 viikkoa. Pomo siihen suostui yllättävän helposti, jolloin tuli epävarma olotila mun asemasta koko firmassa. Sitten piti kauttarantain vähän haarukoida, onko mulla mitään tulevasuutta siellä. Heräsin helvetinmoiseen tuskanhikeen.:thumbfh::eek:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Näin viime yönä unta, että Formulanomi tuli mun kotiovelle myymään vichyä. Ostin kun halvalla sai.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Onkohan ovelta ovelle vissykauppa hyvä pisnes? Varmaan kesällä ja krapulapäivinä vois olla.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mua taas viime yönä painokkaasti kehotettiin SIJOITTAMAAN LIHAAN! Mieluiten kuulemma sellaiseen firmaan, joka tutkii pihvien tekemistä hyönteisistä. Ko. lafkan osakekurssi nousee kuulemma 40:ssä vuodessa 1700 %.
Mitäs sanotte?
 
Ylös