Kerrohan unesi, niin ...

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13759
Tänään aamulla unessa juttelin 3-viikkoisen poikani kanssa. Se meni jotenkin näin:
Cm: -Mikä susta tulee sitten isompana?
Jnr: -Helvetin rikas ja asun jossain Rivieralla tms.
Cm: -Kyllä sinä asut vielä pitkään kerrostalossa.

Heräsin ja ajattelin ettei ollut omakeksimä (enkä tiedä jos vitsikään), kun näin unessa. Ja tarkoitus lähivuosina kyllä muuttaa pois kerrostalosta kun tuo kasvaa. Viime perjantain neuvolassa oli mennyt jo 3 kiloa omapainona rikki.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Unesi heijastaa pelkoasi siitä että olet kasvattamassa luontokappaletta joka vielä aikuisikään siirryttyään haihattelee utopistisia haaveita ymmärtämättä ainoatakaan elämän realiteettiä. Saattaa siinä sivussa postailla kuvia itsestään johonkin nettiforumille.

Varma tieto.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Näin unta, että elin minun ennustettua kuolinpäivääni. Olihan aika surkeaa touhua jättää hyvästejä ihmisille siinä sitten.

Veikkaan että uni tuli siitä, että katsoin Areenasta Poirotin kuvauksista ja siinä kerrottiin Poirotin kuoleman kuvauksista. Oli ollut näyttelijöillekin suht tiukka paikka.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Piti mennä tmoin kanssa sulkapalloa pelaamaan, ja jostain syystä olin saanut käyttöönsä hänen Mazdansa. Noh, ihan hyvin sillä ajelin yksikseni ja yritin puhelimitse tavoitella tmoita, että missä mies viipyy. Sain vaimonsakin puhelimeen että tulossa on. Odotellessa parkkeerasin Mazdan sepelille pienen pudotuksen reunalle. No problem.

No heti kun tmoi saapui paikalle, niin käsijarrusta ja jarrun painamisesta huolimatta auto alkoi valua sinne pudotuksen reunaa kohti ja lopulta tippui sinne. Pudotus nyt ei ollut kuin sellainen 3-5 metriä. Tmoita ei tilanne paljon hetkauttanut, sanoi vaan että otappa keulasta kiinni niin mä nostan täältä perästä. Ja niin nostettiin Mazdan takaisin mäen päälle.

Sitten heräsin ja soitin Valko-Venäjälle.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Piti mennä tmoin kanssa sulkapalloa pelaamaan, ja jostain syystä olin saanut käyttöönsä hänen Mazdansa. Noh, ihan hyvin sillä ajelin yksikseni ja yritin puhelimitse tavoitella tmoita, että missä mies viipyy. Sain vaimonsakin puhelimeen että tulossa on. Odotellessa parkkeerasin Mazdan sepelille pienen pudotuksen reunalle. No problem.

No heti kun tmoi saapui paikalle, niin käsijarrusta ja jarrun painamisesta huolimatta auto alkoi valua sinne pudotuksen reunaa kohti ja lopulta tippui sinne. Pudotus nyt ei ollut kuin sellainen 3-5 metriä. Tmoita ei tilanne paljon hetkauttanut, sanoi vaan että otappa keulasta kiinni niin mä nostan täältä perästä. Ja niin nostettiin Mazdan takaisin mäen päälle.

Sitten heräsin ja soitin Valko-Venäjälle.
Hyvä meininki hei :D
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Petteri Sihvonen möi farmariautonsa takaluukusta jotain nimetöntä urheilulehteä. Urheilulehti se ei ollut. Kannessa oli Kimi Räikkönen (Lotus-vaatteissa tosin) ja sisältöä oli hyvin. Jonoa oli jonnin verran, mutta kävin kuitenkin jonottamaan. Sehän kulki kuin unessa, eikä aikaakaan kun oli vuoroni.
- Paljon tää maksaa?
- 4,90
- Aika paljon.
- No kato paljon näitä on jäljellä ja paljon on jonoa?!

Tässä vaiheessa tajusin, että pakkohan tää on saada, loppuu vielä kesken ja jään ilman! Lämäytin käteni yhden numeron päälle ja työnsin johtavalle vitosen kouraan. Sanoin että pidä vaihtorahat, mutta rehellisenä hän kaivoi mulle sen 10 senttisen. Poispäin lähtiessäni kattelin ostostani ja huomasin, että täähän on laadukas aviisi. Kiiltopaperia ja kunnon selkämys. Sitten huomasin jonosta serkkuni, joka oli myös tullut ostoksille.

- Katos tätä, kiiltopaperia ja kaikkea.
- Joo, mutta taitaa olla kallis.
- Mutta hyvälaatuinen! Ai katos sulle ei taidakaan riittää.

Ei riittänyt joo hälle. Oli kolmantena jonossa ja enää kaksi oli jäljellä. Lähdin pois hymyillen kuin teletappiaurinko.

Saa analysoida. Tosin ei pelitapaa, ne analyysit luin lehdestä.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Petteri Sihvonen möi farmariautonsa takaluukusta jotain nimetöntä urheilulehteä. Urheilulehti se ei ollut. Kannessa oli Kimi Räikkönen (Lotus-vaatteissa tosin) ja sisältöä oli hyvin. Jonoa oli jonnin verran, mutta kävin kuitenkin jonottamaan. Sehän kulki kuin unessa, eikä aikaakaan kun oli vuoroni.
- Paljon tää maksaa?
- 4,90
- Aika paljon.
- No kato paljon näitä on jäljellä ja paljon on jonoa?!

Tässä vaiheessa tajusin, että pakkohan tää on saada, loppuu vielä kesken ja jään ilman! Lämäytin käteni yhden numeron päälle ja työnsin johtavalle vitosen kouraan. Sanoin että pidä vaihtorahat, mutta rehellisenä hän kaivoi mulle sen 10 senttisen. Poispäin lähtiessäni kattelin ostostani ja huomasin, että täähän on laadukas aviisi. Kiiltopaperia ja kunnon selkämys. Sitten huomasin jonosta serkkuni, joka oli myös tullut ostoksille.

- Katos tätä, kiiltopaperia ja kaikkea.
- Joo, mutta taitaa olla kallis.
- Mutta hyvälaatuinen! Ai katos sulle ei taidakaan riittää.

Ei riittänyt joo hälle. Oli kolmantena jonossa ja enää kaksi oli jäljellä. Lähdin pois hymyillen kuin teletappiaurinko.

Saa analysoida. Tosin ei pelitapaa, ne analyysit luin lehdestä.
Tää oli huikee.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Petteri Sihvonen möi farmariautonsa takaluukusta jotain nimetöntä urheilulehteä. Urheilulehti se ei ollut. Kannessa oli Kimi Räikkönen (Lotus-vaatteissa tosin) ja sisältöä oli hyvin. Jonoa oli jonnin verran, mutta kävin kuitenkin jonottamaan. Sehän kulki kuin unessa, eikä aikaakaan kun oli vuoroni.
- Paljon tää maksaa?
- 4,90
- Aika paljon.
- No kato paljon näitä on jäljellä ja paljon on jonoa?!

Tässä vaiheessa tajusin, että pakkohan tää on saada, loppuu vielä kesken ja jään ilman! Lämäytin käteni yhden numeron päälle ja työnsin johtavalle vitosen kouraan. Sanoin että pidä vaihtorahat, mutta rehellisenä hän kaivoi mulle sen 10 senttisen. Poispäin lähtiessäni kattelin ostostani ja huomasin, että täähän on laadukas aviisi. Kiiltopaperia ja kunnon selkämys. Sitten huomasin jonosta serkkuni, joka oli myös tullut ostoksille.

- Katos tätä, kiiltopaperia ja kaikkea.
- Joo, mutta taitaa olla kallis.
- Mutta hyvälaatuinen! Ai katos sulle ei taidakaan riittää.

Ei riittänyt joo hälle. Oli kolmantena jonossa ja enää kaksi oli jäljellä. Lähdin pois hymyillen kuin teletappiaurinko.

Saa analysoida. Tosin ei pelitapaa, ne analyysit luin lehdestä.
Tuo uni saattaa olla eräänlainen enneuni, koska tällä viikolla ilmestyy ensimmäinen uudistunut Urheilulehti ja unesi perusteella uudistus näyttää olevan onnistunut.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
En tiedä, liittyneekö tulevaan kolmimaaotteluun Turussa tämä uni, mutta näin viime yönä unta että oltiin jonnekin päin Tosikanariaa menossa. Ideana erikoisena nyt tässä oli se, että meidät, hahmokkeet oli maksanut jokin eläkeläismummoseurue sinne matkalle, tarkoituksena vastapalvelukseksi viihdyttää näitä kiimaisia mummoja.

Ei siinä, lähdettiin kentältä ja jokainen meistä joutui laittamaan oman mummonsa (Thylliksellä oli varmaan pappa), samaan vyöhön istumaan. No minä jo siinä mehustelin, että kunhan pääsen mummosta eroon, että kuinka harppuunoin kohteessa laiturilta kaloja, ja samalla pistän ihan kuolematonta leukaa paikallisille naisille.

Siinä sitten koneessa fiilistellessäni, tuli FW08 moderaattorina ojentamaan, että tarkoitus on nyt noille mummoille pitää seuraa, että yritä nyt vittu sinäkin. Siinä sitten kun ryhdistäydyin että huomioin matroonani, niin tämä alkoi nukkua olkapäätäni vasten ja kuolata valkoisella kauluspaidalleni. Vieressämme istuneen tmoin kanssa vaihdettiin pari sanaa, ja hän vakuutteli minulle, että hän oikeasti pitää omasta seuralaismummostaan, ja lupaa pitää häntä hyvänä koko reissun ajan.

Samassa lentokone jytkähti nopeasti alaspäin, ja yhtäkkiä ohjaamossa kuuluvat äänet alkoivat kantautua myös minun korviini. Ohjaajat puhuivat leveää amerikanenglantia, ja protestoivat, lennonjohdolle, joka vaati heitä pysymään matalalla, että eihän me jumalauta voida mutkitella näiden puunlatvojen välissä viidenkymmenen jalan korkeudessa. Lennonjohdosta kuului takaisin, että: "sharp rudder movements", eli se ilmeisesti oli ohje pujotteluun.

Uni katkesi onneksi tähän.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Minulle tuli muuttokäsky, kun oli alkamassa sota. :frown: Tavaroita piti viedä joka ilta tasan klo 19 ja silloin soi TV2:lla joku entinen radion väliaikamerkki. Muuttolaatikot oli leimattu (sinetöity?) punapohjaisilla leijonavaakunoilla. Ei ollut mitenkään miellyttävä uni.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ihmisten seassa eleli robotteja. Ja sitten yks niistä meni rikki ja alkoi väkivaltaiseksi. Jos siltä irrotti pään niin se kasvatti uuden. Ainakin viisi päätä piti irroittaa ennen kuin se alkoi talttumaan. Toki vain havahtuakseen myöhemmin jatkamaan siitä mihin jäi. Myös ne irtopäät alkoi illistelemään aika vittumaisesti. Samaan aikaan toisaalla jonkun toisen ropotin "veri" oli roiskahtanut auton konepellille ja se auto alkoi käyttäytymään ihmisille vihamielisesti. Kauheeta sähläämistä koko ajan. Unen yleisvire oli enämpikin vittumainen kuin pelottava.
Taisi eilen nurkkasilmällä mulkoiltu Hubotit-sarja vähän vaikuttaa.

Toisessa unessa Oulussa oli kesäolympialaiset. Niinpä.
Asuin jossain kuvitteellisen laitakaupungin slummialueen pikku murjussa ja päätin mennä muutamaksi päiväksi keskustaan katselemaan kisoja ja jäädä yöksi jonnekin kaverin luokse tms.
Jotain maahockeyta ja lentopalloa tuli tuijoteltua. Annoin värikkään höyhenen fasaanille joka käytti sitä ilmeisesti pesänrakennuksessa. Ampiainen meinasi pistää niskaani.
Tapasin tytön ja välillemme syntyi eroottinen vire, siispä yhdessä kohti kotiani. Vaan olipa kämppäni ovi auki ja hetken tutkiskeltuani havaitsin jonkun kiinalaisen hipin polskuttelevan kylpyameessani.
Se kinkkihippi oli ilmeisesti hyvin tarkkaan tietoinen siitä mitkä kämpät olisivat (tai pitäisi olla) tyhjillään joissa hän voisi punkata. Ihan rauhallinen ja vekkuli kaveri, ei siinä mitään, mutta silti. Haittaahan se jos mun kämpässä asutaan luvatta.
Ja siinä tilannetta selvitellessä kuihtui myös se orastava flaksi.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Itsehän elvytin pingviininpoikasta. Kyllä se siitä pitkän hoivaamisen jälkeen lopulta tokeni ja lähti lentoon, vaikka vähän jäätiin miettimään pärjääkö se kun oli lento niin huojuvaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Minulle tuli muuttokäsky, kun oli alkamassa sota.
No nyt se sitten alkoi. Kylläpä me ammuskeltiinkin. Välillä siirryttiin ja sitten taas ammuttiin. Sitten maattiin rähmällään jossain turpeessa ja sitten käännyttiin omia vastaan ja ammuttiin niitäkin. Sitten piti nyhertää joku ainekirjoitustehtävä lyijykynällä ruutuvihkoon, kesken sotimisen.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mahtoikohan lentävä pingviini harrastaa omien tarrakuvien keräilyä?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Harvemmn tulee muistaneeksi unia, ainakakaan julkaisukelpoisia. No viime yönä tuli vähän karttia ajeltua. Kaanaan autot ja Turussa katuradalla. Katuradalla syystä, kun varsinainen rata oli muutettu rallicross radaksi. Oli puolen kilometrin suorat radassa. Kaikki 30 mahtuivat samaan erään ja aika-ajon 3.sijalta lähdin liikkeelle. Auto oli loistava. Kaikki takana tulleet heti ohi ja ekaan jarrutukseen tullessa jo 30 metriä karussa. Kolme kierrosta myöhemmin tulevat kierroksella ohi Alppu ja Williams. Molemmilta puolin tukka hulmuten painavat menemään....kerrankin herätyskello soi aivan oikeaan aikaan..
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jossa olin entisessä koulussani jonka turvallisuus oli viety niin pitkälle, että luokkahuoneisiin ei enää ollut mitään asiaa ilman kulkulupaa ja tietenkään minulla ei ollut kulkulupaa mukanani enkä siksi päässyt luokkahuoneeseeni.

Koska en päässyt luokkahuoneeseeni vaeltelin käytävässä jolloin huomasin, että showpainija Randy Orton yritti päästä toiseen luokkahuoneeseen, mutta hän ei saanut ovea auki mikä näytti suututtuvan häntä, koska hänen suustaan pääsi kirosana ja hän näytti vihaiselta.

Unen lopussa menin pukuhuoneeseen jossa syystä tai toisesta työnsin kaksi isoa patteria jalkapohjassani olleeseen reikään aivan kuin olisin ollut erittäin pitkälle kehitetty androidi joka saa tarvitsemansa virran pattereista.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Piti paistaa pakastepussista pyttipannua Kimi Räikköselle. Sitten se huutokauppas oman viimevuotisen Renault Clion 820 eurolla jollekin naiselle.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jonka aluksi olin maaseudulla olevan omakotitalon ulkovessassa istunnolla.

Yhtäkkiä pihaan ilmestyi moottoripyöräjengiläisiä jotka käskivät minun tulla pois vessasta.
Ilmeisesti en tullut tarpeeksi nopeasti ulos vessasta, koska heti vessasta ulos tultuani moottoripyöräjengiläiset alkoivat uhkailla minua ja muutama heistä ajoi ohitseni niin läheltä, että miltei osuivat minuun.

Pääsin kuitenkin ehjänä sisälle vain huomatakseni, että sielläkin oli pari moottoripyöräjengiläistä joista toinen yhtäkkiä nappasi minusta kiinni takaapäin ja painoi puukon kaulalleni niin kovaa, että siitä jäi verinen naarmu kaulaani.

Yhtäkkiä puukkoa kaulalleni painanut moottoripyöräjengiläinen katosi johonkin jonka jälkeen heitin sisälle jääneen 150-senttisen moottoripyöräjengiläisen ulos niskaperseotteella ja yritin mennä nukkumaan, mutta eihän siitä mitään tullut, koska paitsi että en löytänyt nukkumapaikkaa itselleni niin 20 moottoripyöräjengiläistä ajeli omakotitalon ympärillä.

Tässä vaiheessa päätin yrittää päästä tien toisella puolella olleen koulun pihaan etsimään apua ja kun tilaisuus tuli lähdin välittömästi juoksemaan koulua kohti onnistuen myös pääsemään sen pihalle jolloin näin sen vieressä olleen asuinrakennuksen edessä kolme miestä ryyppäämässä käyttäen täysin identtisiä liikkeitä täsmälleen yhtäaikaisesti.

Katsoessani sen jälkeen ensin tulosuuntaani näin moottoripyöräjengiläisten olevan tulossa suoraan minua kohti ja kun heti sen perään katsoin koulun suuntaan näin sen oven vieressä pöydän täynnä erilaisia aseita jolloin juoksin sen luokse.

Pöydällä oli pari sinkoa, konekivääri, rynnäkkökiväärejä, kiväärejä, haulikoita ja pistooleja joista nappasin ensin käsiini singon ja ammuin sillä etummaisia moottoripyöräjengiläisiä kohti osuen heihin niin, että tuloksena oli valtava räjähdys joka lennätti ilmaan sekä etummaiset moottoripyöräjengiläiset että heidän moottoripyöränsä.

Singolla ammuttuani kävin hakemassa pöydältä lisää aseita ja lopulta onnistuin tappamaan kaikki moottoripyöräjengin jäsenet yksinäni jonka jälkeen uni loppui.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Unessa heräsin ja vilkaisin puhelinta. Oli tullut viestiä, soittoyritystä ja facebookiin sen sata ilmoitusta ja viestiä... Mitään en jaksanut katsoa ja menin alakertaan. Siellä oli päästetty helvetti irti, eli elukat karkuutettu, ovet ja ikkuna auki, tuolia ja pöytää nurin. Syyllistä ei tarvinnut kauaa etsiä kun katsoin puhelinta aikeissa soittaa 112:een. Kaikki viestit, ilmoitukset ja puhelut olivat tmoilta, kaikki facebookin ilmoitukset tulivat siitä, kun tmoi oli liittänyt nimeni ottamiinsa kuviin joissa kaataa pöytiä ja muutenkin riekkuu.
 
Ylös