Kerrohan unesi, niin ...

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7199
Tuli nähty uni jossa katselin sääennustusta.

Sääennustuksessa kerrottiin, että Pori-Tampere-Lahti-Lappeenranta linjan eteläpuolella sataa lunta 10-15 senttiä ja jos muualla sataa lunta se ei jää maahan, koska maa on vielä liian lämmin.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4383
Sijainti
Salo
Ajoin unessa potkulautaa, kunnes Martti Ahtisaari tai Jope Ruonansuu imitoimassa Ahtisaarta tunnisti meikäläisen ja näytti kädellä että heitetään yläfemmat. Tämän jälkeen huudahti että "Jessss! Ollaan NATOssa!"
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7199
Tuli nähtyä uni jossa olin jossakin tietokonehuoneessa.

Yhtäkkiä huoneeseen ryntäsi kaksi roistoa ryöstämään huoneessa olleilta esineiltä arvoesineitä ja rahaa.

Seth Greenin näköisen roiston ryhdyttyä keräämään ryöstösaalista muilta uhreilta minä kysäisin häneltä kädessäni ollutta paksua setelinippua näyttäen, että haluat varmaankin nämä setelit ja tietenkin hän otti setelinipun kädestäni.

Kun ryöstäjät olivat jo aikeissa lähteä pakoon Seth Greenin näköinen roisto päättikin yhtäkkiä ryhtyä pelaamaan jotain tietokonepeliä ja minä päätin hyödyntää tilaisuuden rullaten vaivihkaa toimistotuolilla aulan puolelle.

Aulaan päästyäni pomppasin tuolilta ylös ja juoksin ovesta ulos suoraan kulman taakse.

Turvaan päästyäni yritin soittaa hätänumeroon, mutta ensimmäisellä yrityksellä puheluun vastasi Kansallis-Osake-Pankki ja minä katkaisin puhelun yrittääkseni soittaa uudelleen hätänumeroon, mutta tällä kerralla puheluun vastasi paikallinen terveysasema.

Minä kysyin tässä vaiheessa, että eikö hätänumero ole 112 ja puheluun vastannut henkilö väitti hätänumeron olevan nykyään 211.

Tässä vaiheessa minä tokaisin turhautuneena takaisin, että onko tämä joku aprillipila vai mitä siellä oikein pelleillään.

Samalla huomasin läheisellä parkkipaikalla paloautoa muistuttavan auton ja ajattelin mennä pyytämään palomiehiä hälyttämään poliisit ryöstöpaikalle.

Jäi tosin epäselväksi teinkö lopulta niin, koska tässä vaiheessa uni loppui.
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Näin unta, että F1 kausi alkoi ja Leclerc oli sairastunut ja Kimi komennettiin ajamaan Ferraria Melbourneen.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2634
Aamulla heräsin unesta nukkuessani pylly naiseni pyllyä vasten. Hetken päästä havahduin siihen että se onkin sohvan selkänoja.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2634
Näin unta parin kymmenen vuoden takaisesta Salatuista Elämistä. Ismo Laitela oli jäänyt junan alle, ja hänelle korjattiin pää takaisin paikalleen.
 
Ylös