Ei se mitään tappanut. Suihku päälle tai uinti ja olo on orgastinen.Juoksu tässä kelissä tappaa.
Minäkin kävisin uimassa, mutta tuo lähijärvi on sinilevän valtaama jotta ei kiitos.
Ei se mitään tappanut. Suihku päälle tai uinti ja olo on orgastinen.Juoksu tässä kelissä tappaa.
Minäkin kävisin uimassa, mutta tuo lähijärvi on sinilevän valtaama jotta ei kiitos.
Kompo.Mä aion muuten ruveta ihan kostoksi narisemaan ja mouruamaan joka päivä kun lämpötila on yhtään nollan alapuolella. Sitten näette onko kivaa kun lempikelejänne solvataan.
Joo, maltillisesti molempia. Mielummin pakkasta. Lumesta ei ole kun vaivaa. Autoillessa lähinnä. Mutta onneksi siihen voi työntää naamansa, kun oiken töissä sapettaa. Ja miksei sama toimi kotioloissakin?Talvella nautitaan sitten pakkasista. Ja lumesta. Toivon.
Paakkanenko? Vaiko Wallasvaara?Mä näin sitten omaa inhokkisäätä, 0-10 astetta. Pakkanen on jees. Paitsi se Kirsti.
Pelkästä menosta en tiedä, mutta pakettimatkoja saa alkaen €7900Paljonkohan maksaisi pelkkä meno Bouvetille.
Elikäs seuraavasta tilistä pystyy jo kuittaamaan. SiispäPelkästä menosta en tiedä, mutta pakettimatkoja saa alkaen €7900
http://www.oceanwide-expeditions.com/trips/trip/otl28-15-bouvet-island1/
Toki. Mun vakkari risteilykohde heti Tallinnan jälkeen.Jaylta tuli ihme kyllä vastaus kuin tykin suusta.