KeSää 2014

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mä aion muuten ruveta ihan kostoksi narisemaan ja mouruamaan joka päivä kun lämpötila on yhtään nollan alapuolella. Sitten näette onko kivaa kun lempikelejänne solvataan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä näin sitten omaa inhokkisäätä, 0-10 astetta. Pakkanen on jees. Paitsi se Kirsti.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Seuraavassa kämpässä saa luvan olla kellari tai ilmalämpöpumppu.

Mieluummin molemmat.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mun inhokkisää on sellanen, kun sataa tiskirättejä vaakasuoraan. Sateenvarjoa ei voi käyttää kun tulee niin saatanasti. Maa on märkä ja viistoista - kakskyt senttiä sellasta painavaa ja liukasta loskaa jalkakäytävillä. Sitten on niin lämmin, että kunnolla vettä ehkäisevät kuteet on hiostavat, mutta farkuista ym. märkyys menee läpi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Sellainen keli on inhokkini, missä tukalaa oloa ei pääse karkuun edes kotiin.

Niinkuin nyt.


Autossa ilmastointi täpöllä pärjäilee, muualla vituttaa niin ettei viitsi kuin juoda kylmää alkoholipitoista juomaa.
 

Örfil

Guest
Tuosta voisi tulkita että ilmastoimattomalla autolla pitäisi nauttia olutta ajaessa :D

Ulkona tuoksuu Intia (turistikohde) eli savu, ruoka sekä paahtunut maa -yhdistelmä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26882
Mun inhokkikeli on helle ja toisaalta myös pakkanen. Ja sit sellanen tulimyrsky jolloin sataa puukkoja. Nii sehän onkin huomenna Pohjanmaan reissu edessä.

Kesällä vois olla pilvistä ja 19-23 astetta lämmintä. Ja talvella...vois olla samanlaista.
 
Ylös