Örfil
Guest
Jaa Tykkimäki? wsepks.Toki. Mun vakkari risteilykohde heti Tallinnan jälkeen.
Jaa Tykkimäki? wsepks.Toki. Mun vakkari risteilykohde heti Tallinnan jälkeen.
Näin se on.Sellainen keli on inhokkini, missä tukalaa oloa ei pääse karkuun edes kotiin.
Niinkuin nyt. Autossa ilmastointi täpöllä pärjäilee, muualla vituttaa niin ettei viitsi kuin juoda kylmää alkoholipitoista juomaa.
Miksi ihmeessä?Äkkiäpä keli laski 22 asteeseen. Pitkähihaista päälle.
Onhan Alppu hihnassa ettei karkaa?27 astetta ulkona. Koko PORUKKA ollaan ulkona takapihalla. Ei sisälle raaski mennä.
Jacques painaa Iron man -matkan vastaavassa kelissä. Kiellettyä ei voi olla fiilistelemättä pikkumatkalla samoin. Ei tapa tämä keli harrastelijaakaan jos ottaa iisisti ja muistaa juoda.Juoksu tässä kelissä tappaa.
Minäkin kävisin uimassa, mutta tuo lähijärvi on sinilevän valtaama jotta ei kiitos.
Sillä on semmoinen paita, missä niitä on.Onhan Alppu hihnassa ettei karkaa?
Ei se juoksukaan nyt niin pahalta tunnu. Silloin vituttaa juosta kun lämpöä on se viisi astetta ja sataa vettä kuin ties mistä.Lähinnä vaan sitä, että avovesiuinti on suunnilleen ainoa urheilulaji jota tässä säässä mielellään harrastaisi.
Sää on muuten periaatteessa pukeutumiskysymys, mutta hellesäässä tilanne hieman vaikeutuu.Ei se juoksukaan nyt niin pahalta tunnu. Silloin vituttaa juosta kun lämpöä on se viisi astetta ja sataa vettä kuin ties mistä.
Valitus ärsyttää aina.
Kop. Paitsi räntä on jo voiton puolella vesisateeseen verrattuna. Alle 20 asteen pakkasessa pääsee hiihtämään ja laskettelemaan kun tosiaan laittaa villlaa ylle. Huomasitteko, hassuttelin. Villa on ylle, hah. Pahimmat on ne paskakelit kun ei ole lämmintä mutta ei pääse harrastamaan talvilajehakaan. On vain pimeää, synkkää ja märkää kuin Esterin perseessä.Eipä talvisäässä juuri muu vituta kuin loska ja räntäsade. Mitä enemmän lunta, sen hienompaa. Pakkanen alkaa haitata jossain 20 asteen kylmemmällä puolella, mutta sitäkin pääsee karkuun sisätiloihin.
No mut oo sitten ilman housuja. Pukeutumisvalinta sekin. Albert Oil varmaan nyt sitten taas kysyy että miten se taas tähän liityy.Minua ei oikeastaan vituta mikään muu keli kuin helle.
Muut kelit ovat pukeutumiskysymyksiä. Helteessä pitäisi painua maan alle.
Nyt alkaa polttaa. Näkyykö pyyhettä :ahem:Niin no...miten arvasitkin, että olen just nyt ilman housuja.