KeSää 2014

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Toppatakin joutui päälle kiskaisemaan sisätiloissakin ainakin ruokatunniksi. Töitä tehdessä vielä tarkenee.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pistin sunnuntaina uima-altaan talvipakettiin, soli kesä sitten siinä. Olis itseasiassa voinnu aivan hyvin pistää talviteloille jo muutama viikko sitten. Eipä paljoa tullu käytettyä :dunno:
 

Örfil

Guest
Kyllähän tässä saa nyt alkaa kesäkamoja keräilemään pois pihasta.

On ihan kintaalla, että saa laittaa hanskat käteen ulkoillessa. 10 astetta alkaa olla "pakkasraja".
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Itsehän nukun jo kuumavesipullon kanssa.
Intissä rynnäkkökivääriä kutsuttiin morsiameksi, mutta että sulhoa kuumavesipulloksi...

Täällä on satanut koko päivän, ennusteissa tämän kuuron pitäisi loppua torstaiaamuksi. Missäs muuten Olga lymyää?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ihan hyvät ilmat.

Sai fillaroida ihan rauhassa kun vähän ripsi vodaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ei hyvä ilma. Ei tiedä sataisko vai ei. Päättäs jo perkele. Tai jumala.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Päivällä oli tarkoitus käydä keräämässä puolukoita, mutta juuri kun olin aikeissa lähteä alkoi sataa vettä ja puolukanpoiminta jäi sitten väliin, mutta viimeistään ensi viikolla on vuorossa uusi yritys.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Päivällä oli tarkoitus käydä keräämässä puolukoita, mutta juuri kun olin aikeissa lähteä alkoi sataa vettä ja puolukanpoiminta jäi sitten väliin, mutta viimeistään ensi viikolla on vuorossa uusi yritys.
Mua jännittää!
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Sataa, ei sada, sataapas, eipäs, kohta sataa ainakin..
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kylläpä on kylmä. Voi voi sentään. KUNNON HELTEITÄ ME KAIKKI FOORUMISTIT KAIPAAMME.<- Tulipa iso piste tohon noin! Neliskulmainen!
Haja-asutusalueiden kaivotkin ovat jo täynnä, joten SADETTA EI TARVITA ja sadehan on muutenkin ihan tylsä.

Ajattelin kohta syödä hörsdöbbeliä yhen judanssin kanssa ja juoda bisukkaa ja tsiduggaa kera vinkeron. Tai sitten en.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla mulahti frisbee jonnekin kaislikkoon. Meni Beasti taas hukkaan.:thumbfh:

Ainoa kiekko jota osaan heittää niin, että kaartaa oikealle.:frown:

Niin, siis se kaislikko oli sateissa vettynyt. Helteillä oli kuivana.
 
Ylös