Tämä olisi hyvä koko päivän sääksi. Nyt ovat lopettaneet sateen ja ukkosen ennustamisen tälle kohtaa maata. Ei ne eilenkään osuneet ainakaan tänne kaupunkialueelle.Tuorein säähavainto: 10.8.2014 8:10 Suomen aikaa
Lämpötila 17,3 °C
Kosteus 84 %
Kastepiste 14,5 °C
Lounaistuulta 3 m/s
Puuska 4 m/s
Paine 1008,4 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (8:00)
Melkein pilvistä (7/8)
Näkyvyys yli 20 km
Meillä kävi toisin päin. Meillä maalla ei satanut, mutta kaapunnilla tuli ihan kunnon kuuro (tai kaupungin vieressä konetiellä).Ei ne eilenkään osuneet ainakaan tänne kaupunkialueelle.
Kyl se on enemmänkin urheilija ja juoppo, muttei tykkää helteistä. Silti pitää se koko neljän viikon loma saada joka vuosi näihin aikoihin ja nytkin jo toisella viikolla valitteli, että on tylsää ja vois yhtä hyvin olla töissäkin. Pitäis vaikka kaks viikkoa kesäkuun alussa ja loput elokuun lopussa. Tai vielä useammassa osassa. Mä olen tänäkin vuonna ainoa meillä joka viettää useamman kesäloman (3:e).Työkaverisi on ns. Älykkö.
Ei voi olla urheilija, jos ei pidä helteistä. Kaikki hyväkuntoiset ihmiset rakastasa helteitä ja ne jotka eivät viihdy paahteessa ovat läskejä ja huonokuntoisia.Kyl se on enemmänkin urheilija ja juoppo, muttei tykkää helteistä. Silti pitää se koko neljän viikon loma saada joka vuosi näihin aikoihin ja nytkin jo toisella viikolla valitteli, että on tylsää ja vois yhtä hyvin olla töissäkin. Pitäis vaikka kaks viikkoa kesäkuun alussa ja loput elokuun lopussa. Tai vielä useammassa osassa. Mä olen tänäkin vuonna ainoa meillä joka viettää useamman kesäloman (3:e).
Mies kera tiedon jyvän.Ei voi olla urheilija, jos ei pidä helteistä. Kaikki hyväkuntoiset ihmiset rakastasa helteitä ja ne jotka eivät viihdy paahteessa ovat läskejä ja huonokuntoisia.
Paahtaminen saa loppua, vaikka mun lomani viikon päästä jatkuukin.Paahtaminen saisi loppua, koska mun lomani loppui jo. Työnteko ja työpaikalle kävely on ikävää näillä säillä.
Kapteeni kertokaa mistä nuo kyyneleetPiti lähteä fillarilenkille mutta sitten vilkaisin horisonttihin lailla kapteenin ja näin mustat pilvet nuo. Kohta jyrähtänee joten jäänkin Forumille iloksenne puhumaan syvällisiä.