AJ
Well-known member
Et nuku Ukon Juhl...anteeksi siis Juhannuksen aikaan lain?DFiaA sanoi:Ehän mie aiemmin haluu herätä, vaan nukkua sillon kun on pimeetä. Joka toivottavasti ei pääty liian aikaisin
Et nuku Ukon Juhl...anteeksi siis Juhannuksen aikaan lain?DFiaA sanoi:Ehän mie aiemmin haluu herätä, vaan nukkua sillon kun on pimeetä. Joka toivottavasti ei pääty liian aikaisin
Montahan tuntia tota kelloa vois siirtää että olis pimeetä ukon juhlan aamuna :thumbfh:AJ sanoi:Et nuku Ukon Juhl...anteeksi siis Juhannuksen aikaan lain?
DFiaA sanoi:Montahan tuntia tota kelloa vois siirtää että olis pimeetä ukon juhlan aamuna :thumbfh:
Aattelin siirtää keittöstä olohuoneeseen.Sehän riippuu ihan siitä, minne sen kellon siirtää.
Kesään päin, kesään päin, eli tunti eteen. Klo 3.00 >>> 4.00 ja siinä se.Minä mitään tiedä miten mikäkin kello siirtää aikaa, niin pistin varmuuden varalta 6.50 herätyksen jottei jää formulat välistä.. Eli sitten herätyskello soi varmaan 5.50 ja yli tunti aikaa f1-aiheisen lähetyksen alkamiseen:thumbfh:
Arvaa tykkääkö aamuvuorolainen tuosta siirrostaKesään päin, kesään päin, eli tunti eteen. Klo 3.00 >>> 4.00 ja siinä se.
Eli Australian kisa alkaa sitten jo tasan kahdeksalta! Kyllä minä oikeasti tiedän.Kesään päin, kesään päin, eli tunti eteen. Klo 3.00 >>> 4.00 ja siinä se.
Kyllä se syö minuakin. Aivan järkyttävää pelleilyä tuo kellojen siirto JYRKKÄ :thumbdownArvaa tykkääkö aamuvuorolainen tuosta siirrosta
Jos mulla olis jotain käsitystä ajasta, voisin väittää odotelleeni tuota vastausta tovin, mutta kun ei ole, niin en voi.Aattelin siirtää keittöstä olohuoneeseen.
Jääneeköhän tämä kommenttisi iäisesti ajattomaksi ?Jos mulla olis jotain käsitystä ajasta, voisin väittää odotelleeni tuota vastausta tovin, mutta kun ei ole, niin en voi.
Aika näyttäis, jos vois.Jääneeköhän tämä kommenttisi iäisesti ajattomaksi ?
Samaa mieltä.Itsehän pidän sitä turhana juttuna.
Venäjä poisti kaksi aikavyöhykettä
Venäjä on muuttanut aikavyöhykejärjes-
telmäänsä. Uudistuksen jälkeen maassa
on 11 aikavyöhykkeen sijaista yhdeksän
aikavyöhykettä.
Venäjän itäisellä reunalla Kamtshatkan
ja Tshukotkan aikavyöhyke siirtyi
läntisen naapurin Magadanin
aikavyöhykkeeseen. Venäjän Euroopan-
puoleisessa osassa Samara ja Udmurtia
liitettiin Moskovan aikavyöhykkeeseen.
Muutokset toteutettiin samaan aikaan
kun kelloja käännettiin kesäaikaan
Venäjällä. Uudistuksen alullepanija
oli presidentti Dmitri Medvedev.
Toiseen maailmaan?Venäjällä aika raju muutos, kun kaks aikaa katos kokonaan.
Tai ajasta iäisyyteen.Toiseen maailmaan?