Todennäköisesti. Omankin ajon aikana rata putsaantui huomattavasti vaikka yksistään kiersi rataa.Oma veikkus on että kolmen harkka ajon jälkeen on rata jo niin puhdas että aika-ajoista tulee toooodella tasainen :ahem:
Mutta aika-ajon ensimmäiset kierrokset ovat sitäkin ratkaisevampia, ennen kuin renkaat lämpenee liikaa.Oma veikkus on että kolmen harkka ajon jälkeen on rata jo niin puhdas että aika-ajoista tulee toooodella tasainen :ahem:
Nyt syksyllä radan pinta on ilmeisesti niin kylmä, etteivät renkaat lämpene optimilämpötilaan, vaan jäävät ns. välitilaan, jolloin pito on huonompi kuin täysin kylminä. Kesällä ajettiin kolme sekuntia nopeampia kierroksia kun radan pinta oli lämmin ja renkaat lämpenivät kunnolla. Nykyisen nopeimmat kierrokset -listan ajat ovat ajettu alkusyksystä. Nyt kylmillä ilmoilla niihinkään ei enää päästä.Mutta aika-ajon ensimmäiset kierrokset ovat sitäkin ratkaisevampia, ennen kuin renkaat lämpenee liikaa.
Kiitos tiedosta! Otan siis mukaan kanisterin nestemäistä typpeä, jotta saan renkaat täysin kylmäksi! :ahem:Nyt syksyllä radan pinta on ilmeisesti niin kylmä, etteivät renkaat lämpene optimilämpötilaan, vaan jäävät ns. välitilaan, jolloin pito on huonompi kuin täysin kylminä. Kesällä ajettiin kolme sekuntia nopeampia kierroksia kun radan pinta oli lämmin ja renkaat lämpenivät kunnolla. Nykyisen nopeimmat kierrokset -listan ajat ovat ajettu alkusyksystä. Nyt kylmillä ilmoilla niihinkään ei enää päästä.
Toivotaan että Joni tulee kilpailemaan.Nyt ollaan matkalla oikeaan suuntaan. Aamupaino 78.3 kg, eli sellaiset rapiat 5-6 kiloa vähemmän kuin esimerkiksi Hangon kisan aikaan.
Tästä vielä muutama kilo pois ja lihasta tilalle, niin ensi kaudella sitten pätkitään vähän kevyempiäkin kavereita.
:ahem:Toivotaan että Joni tulee kilpailemaan.
Selvää selustan turvaamista.Toivotaan että Joni tulee kilpailemaan.