Nelareita ovat. Laden Classic Car Show:ssa oli esittelyssä nuo autot. Täytyy mennä kokeilemaan joku kerta. Oletuksena kuitenkin on, että kyyti ei ole ihan Raket 120:n luokkaa, ihan painonkin takia.Jotenkin miehekkäämpi ääni, mistäköhän johtuu?
Nelareita ovat. Laden Classic Car Show:ssa oli esittelyssä nuo autot. Täytyy mennä kokeilemaan joku kerta. Oletuksena kuitenkin on, että kyyti ei ole ihan Raket 120:n luokkaa, ihan painonkin takia.Jotenkin miehekkäämpi ääni, mistäköhän johtuu?
Oli kyllä joo hyvät rymistelyt! Kers-pusuja tuli saatua ja annettua.Oli kyllä hienot skabat. Tuolla radalla ja noilla autoilla kisaaminen on parhautta.
Kisassa osuttiin aika moneen kertaan yhteen eri kuskien kera, mutta noilla panssarivaunuilla nyt pystyykin hieman ottamaan kontaktia.
Toki sen tiesin että nelareita ovat, koska en ole eilisen teer... tyhm.... tai siis. Sodi-kartteihin verrattuna parsempi ääni. Sodi-kartit länkyttää vittumaisesti, niinkuin olisivat leluja.Nelareita ovat. Laden Classic Car Show:ssa oli esittelyssä nuo autot. Täytyy mennä kokeilemaan joku kerta. Oletuksena kuitenkin on, että kyyti ei ole ihan Raket 120:n luokkaa, ihan painonkin takia.
Oletko varma, että nuo äänet kuuluivat autosta?Länkyti-länkyti-länkyti-pröö-pröö-pruts.
Kyyti on juurikin Raket120:n luokkaa. Noilla moottoreilla sai ajaa vielä viime vuonna Helsingin Fossiilisarjaa. Kiellettiin täksi vuodeksi erilaisen vääntöalueen takia. Vääntöalueiden erilaisuus kun teki ohitustilanteista vaarallisia.Oletuksena kuitenkin on, että kyyti ei ole ihan Raket 120:n luokkaa, ihan painonkin takia.
Kyllä sellaiset äänet kuuluu Dompparista kyykkypaskalla stringit jalassa.Oletko varma, että nuo äänet kuuluivat autosta?
Uuh! Läskikin kiitää!Kyyti on juurikin Raket120:n luokkaa. Noilla moottoreilla sai ajaa vielä viime vuonna Helsingin Fossiilisarjaa. Kiellettiin täksi vuodeksi erilaisen vääntöalueen takia. Vääntöalueiden erilaisuus kun teki ohitustilanteista vaarallisia.
Kävi eilen ajelemas 2. kertaa radalla ja kyllä tossa Pippoon radalla pääsee lentämään aika vauhdikkaasti... Radan keskinopeus on ~67km/h jos ajelee 54sek aikoja.Jokos kohta saadaan Lahteen ulkokisa aikaiseksi, nyt siellä olis autot ajettaviksi.
siis tämmöisiä. http://www.youtube.com/watch?v=dc-O2BwPxVg&feature=share&list=UU3kfkdrWup3Up1sjrSvKt3g
Tästä mä olen kyllä eri mieltä. Vaikka rata on Suomen hienoimpia, se on kuitenkin myös niitä helpoimpia.Rata antaa kivasti haastetta jos haluaa kunnon tuloksia.
Rataennätys?Sanoisinko, että pienehkö ero oli Turussa viimekertaisiin renkaisiin verrattuna.
9.8. 45,09
3.9. 42,39
Kivempaa oli tänään
Tältä kesältä kuulemma on. Olen joskus aiemminkin saman lukeman ajanut, mut mielestäni joku 42.1-42.2 olisi kaikkein kovin aika mitä tuolla on koskaan menty noilla autoilla.Rataennätys?
Oliko jotain erityisempää syytä, miksei kulkenut?Tulipa tossa lasketeltua.
*report post*Oliko jotain erityisempää syytä, miksei kulkenut?
Enhän minä pahalla...*report post*
*sanoo munkki suussa, että "ensimmäinen laskuni on kilpailulasku"
-Sm 10. v.2007