Kesäharjoittelutopic 2013

• Viestiketjun aloittaja DSQ
  • Aloituspäivämäärä

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Eli asia on sillä tavalla, ettet voi pysyä endurance-kisoista erossa kuin maksimissaan puoli vuotta kerrallaan? :)
Kyllä, jos kuluu yli 6kk niin alkaa vieroitusjakso, jota kutsutaan KT-terapiaksi, eli KartingTerapia! Siellä katellaan videoita edellisistä kisoista ja puhutaan kilpailuista jne.

No mut joo tuleehan näissä käytyä, syystä=)

Slug

Well-known member
Kävin kesäharjoittelemassa kic:lla kun kaveri houkutteli ajamaan. Viimeksi vissiin ajanu RedBull jutskaa siellä, tai jotain?
Oli tarjous maksa kaks aja yks joten neljä vetoo tuli sitten vedettyä.
Autoista ei käsitystä joten eka veto melkosessa ruuhkassa ilman painoja. Hyvältä näytti aika joten intoa puhkuen tokaan vetoon jossa ei ollutkaan kun kaksi kuljettajaa meidän lisäksi. Pari ajoa lisää ja painot kyytiin kahteen seuraavaan vetoon.
Ajat siinä järjestyksesä kun tuli vedettyä:
#1. 28,271
#2. 28,002
#7. 28,123
#5. 28,082

Full

Active member
Tulipahan tänään käytyä pitkästä aikaa ajamassa kartigia. Mansekart itselle uus tuttavuus. Aiemmin ajanut LeMansessa, suzukartissa ja kaanaassa.

Otin mukaan kaverin joka ei ole koskaan ajanut kartigautoa eikä meitä ollutkaan muita radalla mutta huomasi kyllä että erittäin hankala rata ohittaa. Kaverilla useissa mutkissa perä sivussa ja vaihti loppu mutta ei sitten mitenkään ohi.

Oma aika 20.652. Ilmeisesti ihan kohtuullinen aika kun katselin top10 (viikon/kuukauden?) parhaat eikä paljoa noista ajoista jäänyt. Pari kertaa kun kävisi niin varmaan pääsisi samoihin.

Onkohan johonkin KKWCS kisaan mahkut tulla koittamaan? Esim forssa tms?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Onkohan johonkin KKWCS kisaan mahkut tulla koittamaan? Esim forssa tms?
Sääntöpuolelta lainattua:

§3 Osallistumisoikeus:

3.1 Kilpailuun mukaan ilmoittautuvan hahmon pitää olla rekisteröitynyt foorumille ainakin 12kk ennen kilpailutapahtumaa. Postauksia pitäisi olla "jonkun verran" eli ei pelkästään kisojen takia mukana.
Kohtahan on jo syyskuu, mutta jotenkin tuntuu, että parikymmentä postausta ei ole nyt se tässä haettu "jonkin verran". Kannattaa kuitenkin odottaa hallituksen jäsenen mielipidettä asiaan.

Full

Active member
Niinno kysyinpähän jos sattuis vapaata olemaan mutta en toki kenenkään varpaille ajatellut astua. Enemmänkin olen tämän foorumin lukija ollut ja sitäkin jo tullu tehtyä useampi vuosi. :)

Why be Quick when can be Fasth

Örfil

Guest
Lauantaina tuli ajettua kaksi settiä (eka oli extrapitkä!) Hangon radalla.

Ajanottoa ei ollut, mutta ei ollutkaan tarpeen. Eka setti meni rataa muistellessa (oli liukas auto) ja tokaan settiin (istuvampi auto) löytyi myös hyvä vastus muista kuskeista. Oli hiukka nopeampi kuin minä ja kiritti hyvin ja nyt on pari mutkaa on taas mietitty paremmin kuin siihen yhteen ja ainoaan kisakokemukseen tuolla aiemmin.

Yksi mutka on vielä pahasti avoin, siinä menee kyllä aikaa hukkaan. Onneksi on vielä kisapäivänä aikaa katsoa miten muut sen ajaa.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Juuh niin joo juu. Jaa!

Lauantai Lahdessa oli ihan mukiinmennyt päivä. Tällä viikolla olis sitten neljäs rundi Rötäx Mäx Tsällentseä. Josko onnistuis tuon sarjasijoituksen (netto #13) pitämään. Hankalahkoa muttei suinkaan impassiböl.

4stroke

Well-known member
Lauantaina tuli ajettua kaksi settiä (eka oli extrapitkä!) Hangon radalla.

Ajanottoa ei ollut, mutta ei ollutkaan tarpeen. Eka setti meni rataa muistellessa (oli liukas auto) ja tokaan settiin (istuvampi auto) löytyi myös hyvä vastus muista kuskeista. Oli hiukka nopeampi kuin minä ja kiritti hyvin ja nyt on pari mutkaa on taas mietitty paremmin kuin siihen yhteen ja ainoaan kisakokemukseen tuolla aiemmin.
Mihin aikaan olit ajamassa? Olin nimittäin itsekin siellä klo 15.30 - 17.00 ajamassa parin kaverin kanssa. Mä käytin mun ilmaisliput mitkä olin sieltä saanu viime kisasta ja sainpä vielä ajanotonkin kun tulin sitä kysyneeksi :)

Örfil

Guest
Mihin aikaan olit ajamassa? Olin nimittäin itsekin siellä klo 15.30 - 17.00 ajamassa parin kaverin kanssa. Mä käytin mun ilmaisliput mitkä olin sieltä saanu viime kisasta ja sainpä vielä ajanotonkin kun tulin sitä kysyneeksi :)
No pahus ettei satuttu samaan aikaan. Olimme siellä n. klo 14:30 jälkeen ja ajoin tosiaan kaks settiä.

Ollaan just lähdetty veks kun te olette tulleet! Näittekö sen Fiskerin siinä parkkiksella?

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Tänään tuli vähän sadetreenailtua Lavinnossa, ja kyllä oli taas mukavaa. :ahem:

Toivotaan sadetta myös KKWCS-kisaan. Aion voittaa.

4stroke

Well-known member
No pahus ettei satuttu samaan aikaan. Olimme siellä n. klo 14:30 jälkeen ja ajoin tosiaan kaks settiä.

Ollaan just lähdetty veks kun te olette tulleet! Näittekö sen Fiskerin siinä parkkiksella?
No hitto... nähtiin joo se Fisker siinä

Örfil

Guest
No hitto... nähtiin joo se Fisker siinä
Nähtiin sen omistaja. Oli joku nainen ja kävi ajamassa karttia just ennen meitä. Ne yöpyi siinä leirintäalueella koska joku tyyppi tuli kysymään meiltä että onko se meitin auto, totesin että ei ole. Auto oli ollut siinä parkkiksella jo monta päivää. Vaimo näki kun ne kävi siinä autolla, sillä välin kun olin itse ajamassa.

Viimeksi muokattu: