Kesälomaa

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Ei nyt varsinainen kesäbiisi, mut ei tästä talvikaan mieleen tule. Kohta kolmiin yo-juhliin. Ex-puolison kanssa. Saa nähdä kestääkö hermot loppuun asti. Lahjoista ei ainakaan päästy yksimielisyyteen.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Jäi sanomatta, että onnittelut ja oikein hyvää kesää kaikille valmistuneille! Kauniitahan te jo olette, mut olkaa myös rohkeita. Teille.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Hyvät kesälomat joo kaikille :thumbup: Jonkinlaista duunia tulee tehtyä loman aikana, jossei varsinaista kesäduunia niin sitten lukion lopputyötä.

Mutta nyt nautitaan vapaudesta hetken. :alppu:
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Olen Loetkoen kanssa samassa situaatiossa, jos puhutaan koulutuksesta. Eli loma alkoi tänään. Töitä minulla kyllä piisaa hakemattakin kotona, osa palkallisia ja osa vähemmän palkallisia.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Jaa, eikös kesätöitä löytynyt?
Mä en ole ikinä kesätöissä ollut. Oon niin lellitty, ettei ole rahan perässä tarvinnut juosta (en tosin järjettömiä tuhlailekaan) ja oon ollu sillä ajatuksella liikkeellä, että ehtii töitä tehdä elämänsä aikana ihan tarpeeksi ilman että niitä joka kesä tekee heti kun pääsee.

Niin ja kiitos Balthazar. Juhlat oli ja meni. En muuten saanut ainoatakaan lahjaa, vaan kaikki tuli rahana. No ihan hyvä näin.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Itse kävin viime kesänä kesätöissä. Nyt tuntuu oikeasti siltä että pidän mieluummin kunnon loman.
 

Makkonen

Guest
55 päivää pitämättömiä lomia.
Kunhan vaan tietäisi milloin pitää ne..
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Ei mitään lomia. Tai syyskuun alussa töiden loputtua saattaa olla viikko ennen yliopiston lukukauden alkamista. Ja onhan tuossa syksyllä ulkomaanmatkaa, josta osa menee lomaillessakin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
55 päivää pitämättömiä lomia.
Kunhan vaan tietäisi milloin pitää ne..
Pitämättä? Kesällä on ymmärtääkseni pakko pitää lomaa muutama päivä, ennen kuin voi neuvotella. Jos et ehtinyt määräaikaan asettaa lomia, TJ ottaa oikeudet määrätä lomat, tilanne on parempi, että sovitaan ne aikataulut.
 

Makkonen

Guest
Pitämättä? Kesällä on ymmärtääkseni pakko pitää lomaa muutama päivä, ennen kuin voi neuvotella. Jos et ehtinyt määräaikaan asettaa lomia, TJ ottaa oikeudet määrätä lomat, tilanne on parempi, että sovitaan ne aikataulut.
Mulla on viimevuotisia lomia pitämättä 10 päivää koska olin melkein koko talven sairaslomilla. Uusia lomia 45 päivää, joista ainostaan puoltoistaviikkoa sovittu lokakuulle Kolumbian matkaa varten. Lomatoiveet laitettiin joksus maaliskuun paikkeilla, kesälomalistat tuli jo mutta eipä näy meikun nimeä siinä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Koulu on loppu (joskin tarkoitus on pari kurssia suorittaa kesällä) ja työt aloitettu.

Samoja hommia teen tänä kesänä kuin parina aiempanakin, joskin suurimmaksi osaksi eri toimipisteessä ja osa-aikaisena tuntityöntekijänä (kuten talvisinkin). Juhannukseen asti kyllä teen nyt käytännössä täyttä viikkoa, mutta sen jälkeen on ihan vain muutamia parin päivän pätkiä sovittuna. Luultavasti niitä työpäiviä jonkin verran kertyy lisää. Ne on kuitenkin enemmänkin niin, että mun puhelin soi, kun joku on kipeänä tms...
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Ei ole minulla kesälomaa, aina ennen on ollut.
 
Ylös