Bukko
Voorumisti
Sukulaisen säästely päättyi näin.
On täälläkin suvussa hajonnut rengas. Postimyyntirengas, jota rengasliike ei saanut tasapainoon.
Sukulaisen säästely päättyi näin.
Eipä sillä mitään tee siinä vaiheessa kun räntäsateessa tilailee hinausautoa.Viiden kympin säästöllä ei paljon tee ongelmatilanteessa.
Bilteman verkkovirtaan liitettävä pulttipyssy on maksanut kyllä hankintahintansa takaisin. 44,90 oli 2018 kampanja ja sillä on tehty lähes kaikki vaihdot siitä asti.Kesärenkaat vaihdettu. Takapyörien mutterit eivät oikein auenneet sormipelillä kaikki.
Hyvin on kaikki mutterit auenneet Motonetin teleskooppiavaimella. Alimpien jäykkien muttereiden pyörittäminen kylläkin vähän hankalaa, kun varsi tökkää maahan ja joutuu vaihtamaan avaimen asentoa. Mutta ei sen renkaanvaihdon niin mukavaa tarvitse olla. Alle puolentoista tunnin jumppa kuitenkin rengaspaineiden pumppauksineen.Bilteman verkkovirtaan liitettävä pulttipyssy on maksanut kyllä hankintahintansa takaisin. 44,90 oli 2018 kampanja ja sillä on tehty lähes kaikki vaihdot siitä asti.
Ei tarvitse miettiä, onko rengasliikkeessä ammuttu 300 Nm ja tarvitseeko liikennemerkkiä jatkovarreksi. Muttereita en ole enää rasvaillut, pienkonebensalla korkeintaan puhdistanut.
Tuskin kukaan saa sormipelillä renkaanmuttereita auki?Kesärenkaat vaihdettu. Takapyörien mutterit eivät oikein auenneet sormipelillä kaikki.
Mulla toistepäin eli avaan varrella käsin ja koneella sit löysät kierrokset auki ja kiinni. Koneella tahtoo särkeä paikat helposti jossei varovainenBilteman verkkovirtaan liitettävä pulttipyssy on maksanut kyllä hankintahintansa takaisin. 44,90 oli 2018 kampanja ja sillä on tehty lähes kaikki vaihdot siitä asti.
Ei tarvitse miettiä, onko rengasliikkeessä ammuttu 300 Nm ja tarvitseeko liikennemerkkiä jatkovarreksi. Muttereita en ole enää rasvaillut, pienkonebensalla korkeintaan puhdistanut.
Aukaisu toki vipuvarrella, mutta pyörittely sitten sormipelillä, jos mahdollista.Tuskin kukaan saa sormipelillä renkaanmuttereita auki?
Koneella itsekin kiinnipäin vetäessä vain löysät kierrokset ja loppukiristys käsin. Siitäkin syystä, että verkkovirtakoneessa momenttia ei voi säätää.Mulla toistepäin eli avaan varrella käsin ja koneella sit löysät kierrokset auki ja kiinni. Koneella tahtoo särkeä paikat helposti jossei varovainen
mulla makitan akkukoneessa on kolmeportainen säätö, oliko 75Nm/150Nm/300(?)Nm. tuolla keskimmäisellä saa melko lähelle 110Nm jos ei hakkauta pitkään. avaimella sitten loput.. 110-120Nm itellä kireydet.Koneella itsekin kiinnipäin vetäessä vain löysät kierrokset ja loppukiristys käsin. Siitäkin syystä, että verkkovirtakoneessa momenttia ei voi säätää.
Momenttiavainta en nykyään käytä, mutta silloin kun olen sitä käyttänyt, on kyllä huomannut että 120-140 Nm; se ei ole paljoa. Loppukiristys ei ole voimamieslaji.