Kesärenkaiden vaihtoilmoitukset

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kaipa noi irtoaisi. Ei vaan yhtään houkuta ajatus konttailla auton ympäri käsiä sotkemassa, kun kerran joku tekee sen helpommalla mun puolesta pientä korvausta vastaan. Tuleepahan samalla edes hieman tuettua oman kylän yrityksiä. Alan olla aivan liian laiska mukavuudenhaluinen vanha paska. :thumbfh:

Vaimon Fiestassa on kyllä sama oire kuin mitä sen aiemmassa Focuksessa oli. Vanteet istuu kiinni ihan saakelin tiukassa, joka vuosi saanut rautakangen avulla vääntää ne irti. Ja joo, on pultit otettu ensin irti, ennenku Antsa keksii hassun puujalkavitsin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Sitten kun renkaanvaihto maksaa 100e tai enemmän, alan vakavasti harkita jos tekisin sen itse.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Paljos Al-setä maksoi renkaiden vaihtamisesta?

Vaikka minulla lie ihan siedettävä tuntiliksa on, niin pakollisten menojen jälkeen olen tuumaillut harrastemielessä fiksaavani perheen fillaritkin ajokuntoon. Nuohoojalle sanoin edellisen käyntinsä jälkeen että ilmoittelee sitten omatoimisesti taas vuoden päästä ja ehdottelee sopivaa aikaa. Ei kuulunut mitään, joten nuohosin itse.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Vaimon Fiestassa on kyllä sama oire kuin mitä sen aiemmassa Focuksessa oli. Vanteet istuu kiinni ihan saakelin tiukassa, joka vuosi saanut rautakangen avulla vääntää ne irti. Ja joo, on pultit otettu ensin irti, ennenku Antsa keksii hassun puujalkavitsin.
Hyvä vinkki tommoseen, että löysää jo edellisenä päivänä ihan reilusti, mieluummin ihan kokonaan irti. Päivän kun ajelee kireetä mutkatietä, niin kummasti lähtee ilman kankea. Muistaa vaan pitää sen viitoisen taskussa Albertille.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tuo ei kuulosta pahalta, vaan en vielä tuollakaan hinnalla edes harkitsisi - no omalle lapselle voisin 20 euroa maksaa, mutta kun jo nyt kahdelle lapselle maksan autojensa ylläpidon, niin siinäkin lie riittävästi. Ei ole lapset ihan halpoja, vaan ei haittaa.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
Kaipa noi irtoaisi. Ei vaan yhtään houkuta ajatus konttailla auton ympäri käsiä sotkemassa, kun kerran joku tekee sen helpommalla mun puolesta pientä korvausta vastaan. Tuleepahan samalla edes hieman tuettua oman kylän yrityksiä. Alan olla aivan liian laiska mukavuudenhaluinen vanha paska. :thumbfh:
Toinen vaihtoehto on se et kerran pääsee/joutuu autonosturilla vaihtamaan.

Tuon jälkeen kun yrittää pihalla tunkinvarassa äheltää ja kiroilla vitukkeita niin motivaatio sen kun laskee.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
kahdelle lapselle maksan autojensa ylläpidon
No nyt on jälkikasvulla hyvä palvelu.

Kakskymppiä näyttäis maksavan renkaanvaihto tossa kauppamatkani varrella. Siihen perustettiin viime vuonna autoliike. Oon ihmetelly myykö ne joskus autoja kun tuntuu vaan kotterot lisääntyvän, ei enää riitä pihakaan vaan niitä on tien varsikin täys. Pari viikkoa sitten just ku olin siinä kohdalla siellä alkoi palohälytin soida ja kotvan päästä kuului piipaa-autokin lähestyvän. En jääny kattomaan paloiko siellä oikeesti jotain.
 
Viimeksi muokattu:

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12569
Sijainti
Sivulla viisi
Kesähän on jo niin pitkällä, että tässä kohtaa lienee fiksuinta säästää vaivojansa ja vedellä samoilla nakeilla suoraan ensi kevääseen.
 
Ylös