Kesärenkaiden vaihtoilmoitukset

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eilen tein kaupat ja tiistaina vaihtuu. Saas nähdä miltä perhevolvo näyttää 20" vanteilla.
RFRacing Herttoniemessä on kyllä yllättänyt positiivisesti palvelun laadulla ja hinnalla.
Talvikumit olisi saanut Saksasta samaan hintaan ja suvikumit oli Saksassa jopa kalliimmat. I like.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Vaihdoin tuossa äsken ihan itse niin kuin tapoihini kuuluu. Sain pihan naisilta ihailevia katseita ja miehiltä hyväksyviä nyökkäyksiä. Lapsetkin olivat niin iloisia, että puhaltelivat saippuakuplia, jotka leijailivat maailman ääriin kertomaan ilosanomaa onnistuneesta renkaanvaihdosta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Talouden juniori suoritti eilen vaihdon Fordiinsa.

Kaksi muuta autoa käyvät nosturilla huomenna vaihto-operaatiossa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Vaihdoin tuossa äsken ihan itse niin kuin tapoihini kuuluu. Sain pihan naisilta ihailevia katseita ja miehiltä hyväksyviä nyökkäyksiä. Lapsetkin olivat niin iloisia, että puhaltelivat saippuakuplia, jotka leijailivat maailman ääriin kertomaan ilosanomaa onnistuneesta renkaanvaihdosta.
Tietenkin ilman paitaa ylävartalo öljyttynä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vaihdoin tuossa äsken ihan itse niin kuin tapoihini kuuluu. Sain pihan naisilta ihailevia katseita ja miehiltä hyväksyviä nyökkäyksiä. Lapsetkin olivat niin iloisia, että puhaltelivat saippuakuplia, jotka leijailivat maailman ääriin kertomaan ilosanomaa onnistuneesta renkaanvaihdosta.
Hmmjoo, mut mites toi kiristysmomentti?!
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Metrin mittaisen vääntimen jatkona 1,5 metrinen putki, jonka päälle hyppää n. 100- kiloinen inehmo vielä pariin kertaan siinä koko elopainolla rytkäyttäen. On meinaan momenttia sen jälkeen.

Itse tosin käytän momenttiavainta, ja olen huomannut että esim. 110 Newtonia ei ole kovin paljon.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Metrin mittaisen vääntimen jatkona 1,5 metrinen putki, jonka päälle hyppää n. 100- kiloinen inehmo vielä pariin kertaan siinä koko elopainolla rytkäyttäen. On meinaan momenttia sen jälkeen.

Itse tosin käytän momenttiavainta, ja olen huomannut että esim. 110 Newtonia ei ole kovin paljon.
Itsehän vedän aina rannemomentilla.
Ristikkoavaimella kun kiertää just sen verran, että pultti nasahtaa kiinni, se on siinä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eilen vaihdatettu omaan ja puolison biileihin. Kävi melko mutkattomasti.

Nyt sopii kanttailla.
 
Ylös