Mun mielestä kannattais ilmoittaa uhkailusta jonnekin. Vaiks äiteelle.Eli ilmeisesti toivot mun kuolevan? Wow suoraa puhetta eikai siinä.
Mun mielestä kannattais ilmoittaa uhkailusta jonnekin. Vaiks äiteelle.Eli ilmeisesti toivot mun kuolevan? Wow suoraa puhetta eikai siinä.
Elä elä hyvä veikkonen leikistä suutu. Se on vaarallista hommaa se.Eli ilmeisesti toivot mun kuolevan? Wow suoraa puhetta eikai siinä.
Ei täälläkään. Miksi se Lahdeen meni möykkäämään, muttei tänne lain? Epistempää.Miksi täällä ei ukostele? Epistä.
Eikä täälläkään. Muutama pisara tuli kotiin päin kävellessäin ja vaimea jyrinä kuului, mutta edelleen on tuulista ja painostavan kuumaa.Ei täälläkään.
Turhan innoissaan ovat noiden varoitussysteemiensä kanssa. Häiritsevät tv-katsojia ja radion kuuntelijoita.Pohjanmaalle tuli juuri tv:ssä piiputuksen kera varoitus ukkosista.
Turhanpäiväistä hötkyämistä...Turhan innoissaan ovat noiden varoitussysteemiensä kanssa. Häiritsevät tv-katsojia ja radion kuuntelijoita.
Juu tuollahan tuo näkyy ilmatieteenlaitosen sivuillakin olevan.Pohjanmaalle tuli juuri tv:ssä piiputuksen kera varoitus ukkosista.
VAARATIEDOTE 27.6.2013 kello 14.52 Keski-Suomessa, Etelä-Pohjanmaalla ja Keski-Pohjanmaalla esiintyy lähitunteina vaarallisen voimakkaita ukkospuuskia, jotka saattavat aiheuttaa vahinkoa. Ulkona olevien on syytä tarkkailla tilanteen kehittymistä ja siirtyä tarvittaessa sisätiloihin. »
Niin kuin se karhu Vaasassa viikko sitten, joka oli koira..Turhan innoissaan ovat noiden varoitussysteemiensä kanssa. Häiritsevät tv-katsojia ja radion kuuntelijoita.