Kerralla? Juosten?15 kilsaa onkin tullut kipitettyä.
Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.Kerralla?
Sattuu juostessa muttei muuten astuessa?Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.
Ja enimmäkseen juosten (hölkäten). Romupolven ehdoilla mennään, välillä se ei siedä juoksua lainkaan. :dunno:
Juostessa sattuu enemmän.Sattuu juostessa muttei muuten astuessa?
Onko siippasi lempinimi "romupolvi"?Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.
Ja enimmäkseen juosten (hölkäten). Romupolven ehdoilla mennään, välillä se ei siedä juoksua lainkaan. :dunno:
Joka on saanut ehdot koulussa.Onko siippasi lempinimi "romupolvi"?
Tuolloin olisi kuitenkin parempi paistaa aurinko ainakin illalla, koska mansikkakarnevaaleille ei huvittaisi mennä vesisateessa.Toivottavasti ylihuomenna satais koko päivän, että vituttais kunnolla kun lähdetään kukonpierun aikaan ajamaan kalojenmetsästysmaille.
Kaikkea sitä tuleekin luvattua.
Vaikka asteita ei ole paljon, on hiostavaa ja painostavaa.Lämpötila 18,1 °C
Kosteus 78 %
+ 12 ºC ja kevyttä sadetta. Ei huono sää lain'. En hikoile ja haja-asutusalueiden kaivoihin tulee vettä. Varsin positiivinen torstai. Siis. Ja pohjois-Itämerelläkin lie uusi "kaveri" tulossa? Naantaliin.Vettä sataa. 13,5 astetta. Hieno loma.