Kesäsää 2016

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eilen aamusta asti ennusteet näyttivät, että just seuraavalla tunnilla alkaa ukkonen ja sitä jatkuu loppupäivän. Lopulta illalla jyrähteli ehkä puoli tuntia. Taidan jatkossa uskoa kahvinpapuja.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Oli kyllä melkoinen rummutus ikkunalaudoilla yöllä, kun sade piiskasi. Mutta näin kesäloman kunniaksi ei sentään lunta tullut.:eek:

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.

Ja enimmäkseen juosten (hölkäten). Romupolven ehdoilla mennään, välillä se ei siedä juoksua lainkaan. :dunno:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.

Ja enimmäkseen juosten (hölkäten). Romupolven ehdoilla mennään, välillä se ei siedä juoksua lainkaan. :dunno:
Sattuu juostessa muttei muuten astuessa?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä en oo elämässäni juossut edes yhteensä 15 kilsaa. 8 metrin jälkeen alkaa huutaa hoosiannaa sekä sielu että tomumaja.

Kumma juttu on, että nopeatempoista kävelyä pystyn kyllä etenemään kymmeniä kilometrejä ilman mitään ongelmia mutta heti kun askelluksen muuttaa juoksuksi, alkaa konkelo.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mun on helpompi melkein rauhallisesti hölgötä, kuto polvi ei oikein suoristu. Kunto vaan ei kestä ja riitä.

Örfil

Guest

Onko siippasi lempinimi "romupolvi"?

Hartsa76

Well-known member
Toivottavasti ylihuomenna satais koko päivän, että vituttais kunnolla kun lähdetään kukonpierun aikaan ajamaan kalojenmetsästysmaille.
Kaikkea sitä tuleekin luvattua.
Tuolloin olisi kuitenkin parempi paistaa aurinko ainakin illalla, koska mansikkakarnevaaleille ei huvittaisi mennä vesisateessa.

Myyntipaikan mansikkakarnevaaleilta varanneetkin toivovat auringonpaistetta, koska vesisade syö heiltä myyntituloja.

Örfil

Guest
Vetistä on. Jostain pitäisi tänään löytyä tunnin sateeton lokonen ulkoiluun.

burb

.
1000°C pakkasta ja läheinen tulivuori purkautui juuri äsken. Pihakaivo purskautti vedet pihalle, joka on tulessa. Saatana meni korvasta sisään.