Kesäharjoittelutopic 2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos kalenterissa sattuu silloin olemaan tilaa niin hep. Lavinto voi olla ohan mielenkiintoinen raketilla. Itsaeasiassa paras auto sille radalle.

Tänään töistä rinneautoa ajamaan. Eihän siinä moottori seläntakana inise mutta mutkaa ja ajolinjaa vetelen :)

Riksu on hieno korkeuseroineen ja shikaaneineen!=) sopiva juuri jollekki raket120:lle! Riippuu millon tää keissi ois, niskat vielä siinä kunnossa ettei ajamaan pysty.

Joo, tämä keissi on ainakin mun järjestämänä toistaiseksi jäissä. Ennen Forssaa siis ei ole itselläkään aikaa kisailla. Eihän tässä välissä olekaan kuin ensi viikonloppu ja Juhannus.

Lähtijöitä olis ainakin parin lähdön verran jo kuitenkin (12 / xx):

Totke
Racer X
FO110K
Jacques
Haikki
Puhis
PeePee
Asko S.
Williams-
Nasty Boy
lfb
Wope

Viimeksi muokattu:
Kuinka kovaa ne menevätkään?
Jotain ehkä 40km/h (Turun radalla), mutta rata merkittävästi karttirataa kapeampi joten ajovirheitä kyllä haastavaa välttää. Kyllä siellä silti 2, ehkä kolmekin, autoa rinnakkain mahtuisi.

Jotain ehkä 40km/h (Turun radalla), mutta rata merkittävästi karttirataa kapeampi joten ajovirheitä kyllä haastavaa välttää. Kyllä siellä silti 2, ehkä kolmekin, autoa rinnakkain mahtuisi.

Uu okei! Eli aika tekniikka ja tarkkuuslaji! :D

Joo, tämä keissi on ainakin mun järjestämänä toistaiseksi jäissä. Ennen Forssaa siis ei ole itselläkään aikaa kisailla. Eihän tässä välissä olekaan kuin ensi viikonloppu ja Juhannus.

Lähtijöitä olis ainakin parin lähdön verran jo kuitenkin (12 / xx):

Totke
Racer X
FO110K
Jacques
Haikki
Puhis
PeePee
Asko S.
Williams-
Nasty Boy
lfb
Wope
Jos menee heinäkuulle niin saattaa tehdä tiukkaa mutta katotaan.. 17.7. ei ainakaan käy, koska silloin mulla on toisenlainen urakka.. :rolleyes: