Kesäharjoittelutopic 2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ny on ajettu Tokmannin parkkipaikalla. Domppari löylytti satanolla ensikertalaisena, hävettää. Itte vaan vedin sladissa tapojeni mukaan...

Ensimmäinen setti:
nopein / epäkesko keskiarvo
Domppari #7 22,85 / 23,06
Kouvo #5 23,22 / 23,64

Toinen:
Domppari #8 22,42 / 22,74
Kouvo #3 22,94 / 23,27

****Forssa Treenit*****

Kesäloman iloksi varasin treenisession forssaan! Hyvinkäälle on vielä niin pitkä aika ettei jaksa odottaa noin pitkälle. Ajankohta on näköjään sama päivä mitä ylempänä on kaavailtu muille treeneille. Siis 21.7 klo.16-18 on rata varattu nopeimmille! Viidelle nopeimmalle on tilaa ja ilmoitukset tähän topicciin! 2/7 on siis varaustilanne tällä hetkellä. Hintaa on 35e. Tarkoitus pitää aika-ajot, harkat ja kisa tai mahdollisesti (jos lupa heltiää) niin aa+2x kisa.

Viimeksi muokattu:
Pari kertaa tuli pyörähdettyä tattarisuolla ja tässä saldoja:

1.01.926 #1
1.03.074 #9, mitään selitystä en keksi miksi aika sekunnin huonompi
1.01.216 #8

Näistä #1 on selvästi paras auto, mutta tossa viimeisellä stintillä sain jo linjat kohdilleen. Tavoitteena minuutin alitus tänä kesänä:)

...ja jottei treenit tähän loppuis niin tarkoitus mennä ma 19.7 ip Lahteen! Muita?

****Forssa Treenit*****

Kesäloman iloksi varasin treenisession forssaan! Hyvinkäälle on vielä niin pitkä aika ettei jaksa odottaa noin pitkälle. Ajankohta on näköjään sama päivä mitä ylempänä on kaavailtu muille treeneille. Siis 21.7 klo.16-18 on rata varattu nopeimmille! Viidelle nopeimmalle on tilaa ja ilmoitukset tähän topicciin! 2/7 on siis varaustilanne tällä hetkellä. Hintaa on 35e. Tarkoitus pitää aika-ajot, harkat ja kisa tai mahdollisesti (jos lupa heltiää) niin aa+2x kisa.

Ilmottaudun forssan treenisessioon....jos vaan vielä tilaa on:confused:

damn.. kiinnostaisi tuo Forssakin, mutta mulla loppuu loma tällä viikolla, enkä taida päästä liukenemaan noin aikaisin. :(

Huomenna olen menossa hyvinkäälle. Näillä näkymin 4stroke tulee myös.

Pari kertaa tuli pyörähdettyä tattarisuolla ja tässä saldoja:

1.01.926 #1
1.03.074 #9, mitään selitystä en keksi miksi aika sekunnin huonompi
1.01.216 #8

Näistä #1 on selvästi paras auto, mutta tossa viimeisellä stintillä sain jo linjat kohdilleen. Tavoitteena minuutin alitus tänä kesänä:)

Miten sulla jarrut pelas noissa? Viimeks oli mulla lähes ajokelvottomat.

****Forssa Treenit*****

Voisin lähteä mukaan kisailuun.

Dickki huomasi typon!! Pahoittelut! Siis oikea pvm on 27. heinäkuuta -sama aika.

Tähän mennessä ilmoittautuneet
1/5 Jari5
2-4/5 Follo & asko & co
5/5 Peepee

varalla DickW, ilmo tuli 3min myöhemmin kuin Peepeen:)

Vahvistakaa vielä että tämä 27. heinäkuuta käy!

Miten sulla jarrut pelas noissa? Viimeks oli mulla lähes ajokelvottomat.

Itse asiassa todella hyvin, vaikka liikerata onkin tosi lyhyt. Ehkä on tottumiskysymys. Nyt tuntui todella hyvältä ajaa: pitoa löytyi mukavasti ja potkua on kutakuinkin forssan verran. Tuolla on tosi hyvä hioa tekniikkaa kun on monenmoista mutkaa.

Ti. käy mulle, ootellaan Askon vahvistusta vielä samoin tuon xtra-kaverin (huomenissa viisaampi)

27.päivä ei sopisi enää itselle, joten mitään en menettänyt. Ei pysty sille viikolle enää aikataulua rankasti muokkaamaan