Sen verran kellottelin käsivaralta kamerakuvasta, että matalia 52:ia siellä tuntuu olleen. "Täydellistä" kierrosta ei kyllä ollut yhtään, vaan kaikkiin mahtuu joko ruuhkaa tai muuta pientä ohjelmaa.
Tiedä sitten, mitä noilla vehkeillä nopeat miehet pääsee radalla. Sen verran sain puristettua tietoa, että "vanhoilla" (eli oikeammilla välityksillä) olisi päässyt matalia viiskymppisiä, mutta uusista ei kuulemma ollut hajua. (Miten sekin muka on mahdollista?)
Tän päivän KIC:stä vähän purkua
Jonkki vs. Haikki http://www.youtube.com/watch?v=JcEoPJcQ_j4&hd=1
Tässä tuli vähän ehkä liian alas suunnattua kamera, mutta näinpä sitä oppii.
Tässä personal best -kiekka. Aika parantui edellisesta 32.3 -> 31.412
http://www.youtube.com/watch?v=OhNUBcS82wM&hd=1
Tästä 720p 60fps täysversio kiekasta.
Joo toi Haikkia vastaan ajo oli kyllä sen sortin rähmimistä, että mietin kehtaako ees julkaista. PB-kiekkaan oon ihan tyytyväinen, poislukien 3. vika mutka.Sen verran mitä mä osaan ajoa kattoa, niin ei Jonkki nyt aivan paskaakaan ollut. Haikin peittelyt nyt oli aika HEH puuhaa ja hitaisiin mutkiin ylikovaa, aliohjautuu, vauhdit pois.
Mutta pääosin homma kunnossa. Etköhän sä sinne viimeseen riviin Forssan aika-ajoissa yllä! HÄÄHHÄHÄÄHÄHÄ! 1LLLRL;D;DWQDWQD,d. Muista ottaa painot mukaan!
Oisko menny painoillaan nelisen kymppää mua kovempaa?Paljon Haikki ajeli?
Oisko menny painoillaan nelisen kymppää mua kovempaa?
Oisko menny painoillaan nelisen kymppää mua kovempaa?
Yllättävän pieni ero. Joko Haikki on sisäradoilla vähän kehno, tai sitten sä oot erinomaisen hyvä. :doubtful:
Pelkään jälkimmäistä.
Lavinnossa otan kyllä Jonkista niskalenkin sunnuntaina! :mad_old:
Luultavasti :/. Olen hidas oppimaan ajolinjat, joten tarviin paljon treeniä.Lavinnossa otan kyllä Jonkista niskalenkin sunnuntaina! :mad_old:
Polossa 1 slotti vapaana.Jos oon terve, saatan olla Lavinnossa myös. Olettaen et joku kyytii mut sinne.
Ok, Jonkki nopea. Voi vittu.
Lisää vaan kärkeen porukkaa saatana. Minen tuu kohta yhteenkään kisaan. Pitäkää tunkkinne!
Yllättävän pieni ero. Joko Haikki on sisäradoilla vähän kehno, tai sitten sä oot erinomaisen hyvä. :doubtful:
Pelkään jälkimmäistä.