Näin homma eteni:
Aika-ajot, oltiin kaikki 3 (Nasty, DW ja minä) tokassa ajoryhmässä. DW ja minä ekaa kertaa ikinä (helmikuusta elokuuhun ollut 7 kuukausifinaalia, tämä kahdeksas).
Nasty #8 44,28 (paalu)
toka ja kolmas 44,6-aikoja, ajoivat #7lla ja #8lla.
minä #1 44,74 (4.)
DW #11 44,91 (5.)
B-finaali sijat 8-15. Maukka #8 ja myös auton #3 kuski nousi.
A-finaali 9 ajajaa:
Autoarvonnassa Nastylle keskitason #3, mulle hyvä #8 ja DWlle taas heikohko #11, vitutuspaiskautui jo kylkipehmuste asvalttiin. Mulla ei tässä kohtaa ollut mielessä muu, kuin joka vitun kerta DW:n ulkokisat on kaatuneet parhaisiin verrattuna ihan kymmenyksiä hitaampiin (pahimmillaan kuukausi sitten puoltoista sekkaa kun oli olkatappi- tai laakerivika en muista) autoihin, ja ehdotin autonvaihtoa. Mekatsu meinasi, noh sopikaa nyt sitten keskenänne vaikkei ymmärrettävästi halua semmoisesta tapaa.
Lähdössä Nasty kärjessä, DW nousi 3nneksi, itse tipuin 7-8nneksi mutta ekoissa mutkissa sain seiskasijalle kammettua. DW nousi pian Nastyn kantaan ja kävivät hyvää taistelua, kunnes DW:n autoetu oli liikaa, ja meni kärkeen. Itse noustuani 6nneksi, seurasin alle sekunnin päässä viidettä (neljäskin aika lähellä edellä), mutta oikealle kääntyvissä puski pahasti ja vauhti niissä vain kuoli kun renkaat linkussa ei jaksanut kiihtyä.
Kisakierrosajat:
DW #8 44,24 (varmaan merkittävää, kumpi ajoi jälkeen, niin aavistuksen paransi toisen ajasta)
Nasty #3 oisko ollut 44,5 paikkeilla..?
minä #11 45,25 (vain 0,34 DWhen samalla autolla, ehkä toimi vähän paremmin mun painolla).
Mutta, kärkitaisteluun mukavinta olisi ollut jos Nastylla ja DWllä olisi olleet samantasoiset autot.