Kesärenkaiden vaihtoilmoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen tein kaupat ja tiistaina vaihtuu. Saas nähdä miltä perhevolvo näyttää 20" vanteilla.
RFRacing Herttoniemessä on kyllä yllättänyt positiivisesti palvelun laadulla ja hinnalla.
Talvikumit olisi saanut Saksasta samaan hintaan ja suvikumit oli Saksassa jopa kalliimmat. I like.

Vaihdoin tuossa äsken ihan itse niin kuin tapoihini kuuluu. Sain pihan naisilta ihailevia katseita ja miehiltä hyväksyviä nyökkäyksiä. Lapsetkin olivat niin iloisia, että puhaltelivat saippuakuplia, jotka leijailivat maailman ääriin kertomaan ilosanomaa onnistuneesta renkaanvaihdosta.

Talouden juniori suoritti eilen vaihdon Fordiinsa.

Kaksi muuta autoa käyvät nosturilla huomenna vaihto-operaatiossa.

Vaihdoin tuossa äsken ihan itse niin kuin tapoihini kuuluu. Sain pihan naisilta ihailevia katseita ja miehiltä hyväksyviä nyökkäyksiä. Lapsetkin olivat niin iloisia, että puhaltelivat saippuakuplia, jotka leijailivat maailman ääriin kertomaan ilosanomaa onnistuneesta renkaanvaihdosta.
Tietenkin ilman paitaa ylävartalo öljyttynä.

Hmmjoo, mut mites toi kiristysmomentti?!

Metrin mittaisen vääntimen jatkona 1,5 metrinen putki, jonka päälle hyppää n. 100- kiloinen inehmo vielä pariin kertaan siinä koko elopainolla rytkäyttäen. On meinaan momenttia sen jälkeen.

Itse tosin käytän momenttiavainta, ja olen huomannut että esim. 110 Newtonia ei ole kovin paljon.

Metrin mittaisen vääntimen jatkona 1,5 metrinen putki, jonka päälle hyppää n. 100- kiloinen inehmo vielä pariin kertaan siinä koko elopainolla rytkäyttäen. On meinaan momenttia sen jälkeen.

Itse tosin käytän momenttiavainta, ja olen huomannut että esim. 110 Newtonia ei ole kovin paljon.

Itsehän vedän aina rannemomentilla.
Ristikkoavaimella kun kiertää just sen verran, että pultti nasahtaa kiinni, se on siinä.

Eilen vaihdatettu omaan ja puolison biileihin. Kävi melko mutkattomasti.

Nyt sopii kanttailla.