Knoukka
Well-known member
KnowHow sanoi:Suunnon uusita T1, T3 tai T4 -malleista voisi löytyä sopiva. Varsinkin noilla Running ja Marathon -paketeilla :thumbup:
Klikkailet tuolta uudet tuotteet.
www.suunto.fi
KnowHow sanoi:Suunnon uusita T1, T3 tai T4 -malleista voisi löytyä sopiva. Varsinkin noilla Running ja Marathon -paketeilla :thumbup:
Klikkailet tuolta uudet tuotteet.
www.suunto.fi
Kävin voice massagessa hengityttämässä itseäni, ja HENGITYS TOIMI LOISTAVASTI. :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Juu, kiitos. Meni vaan maanantaina Särkänniemen Trombissa selkä ihan vituralleen. :jaska:
Toivottavasti helpottais lauantaiksi. Vielä ainakin on saaterin kipee.![]()
Ainakin T6 piirtää korkeuserot ilman foot podia. Niinkun mun käppyröistä näkyy. Foot podilla saat noi hetkelliset nopeudet ja matkat hyvin mitattua. :ahem:Sammypiru sanoi:Onks toi Suunnon t4 + GPS POD semmonen yhdistelmä, että se piirtää myös korkeuserot? Talvella hiihdossa olisi mukavata semmonen.
edit: Vai riittääiskö Foot POD siihen? Vai mimmosia noi on?
KnowHow sanoi:Käytäppä T6sesi huollossa! Mylliksellä ainakin oli samaa vikaa, että vuoti patterin tyhjäksi. Ja oon kuullu muualtakin samoista oireista eri Suunnon malleissa. Mun yksilössä kesti patteri reilun puoli vuotta ja oli liki päivittäin mittauskäytössä.
Sammypiru sanoi:T6 saapunee postitse ensi viikon torstain aikoihin. Kävin Vammalalaisessa kelloliikkeessä ja myyjä kertoi, että hän on juuri tänään tilannut niitä lisää ja niistäkin osa on jo myyty. Otti kuitenkin varauksen vastaan ja laittaa kapistuksen minulle postitse.
GPS PODia tarvitsee harkita vaikka joululahjaksi, voisi olla oiva lelu hiihtokaudelle?
Myllis sanoi:Loistohankinta. :thumbup:
GPS Pod on omalla listallakin, jaa fillari pod ostamati.![]()
Myllis sanoi:Kuulemma tuo GPS pod ei toimi T6:n kanssa, tarttee ostaa nakojaan se T4 kun se tulee.
Vaimo saa sitten tuon mun T6:n.
:thumbup:Myllis sanoi:Hiehoa, Moe.
Ens vuonna tullaan Sam:n kanssa megeen, eilen paatettiin.
KnowHow lupas opettaa juoksua. :thumbup:
Loistava idea :idea:Myllis sanoi:Meidan pitaa teettaa sellaiset "Nayttaa hitaalta" T-paidat tahi hihattomat. :thumbup:![]()
tuolta vain tilais muutaman pyöräilypaidan ko. tekstillä. :ahem:Myllis sanoi:Meidan pitaa teettaa sellaiset "Nayttaa hitaalta" T-paidat tahi hihattomat. :thumbup:![]()
mullahan oli lapin reissun tokana päivänä sama vika, mutta jarrupala ei onneksi ehtinyt rikkomaan kumia, vaikka skraidu tulikin.Moe Szyslak sanoi:Ja se rengasrikonkin syy löytyi. Oli jarrupala jostain syystä väärässä kohtaa, ja se otti kiinni gummiin.![]()