Keskustelkaamme Norjasta

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kyllä, totta.
No, ei ole traumoja enkä ole homo.

Muija lähti lätkimään. Siksi ihan omaa egoani pönkittääkseni tuli primitiivireaktio että retsostelin nainneillani ja vittuilin kanssafoorumistille. Olgankin olen tainnut suututtaa. Sitä en kyllä tarkoituksella tehnyt.

Eipä ole huvittanut kirjoittaa mitään, mutta nyt sittensain kakaistua ulos. Pojan ja koiran kanssa ollaan talossa kolmistaan. Toki poika on vuoroviikoin sitten äidillään, ja silloin sitä yksinäistä vasta onkin. Niin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Todellakin jaksamisia:( Meinasin tänään kysyä itse asiassa Andylta itseltään, mutta kun mm tuli tuo kolari tuohon 5m päähän istuinpaikastani.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No, ei ole traumoja enkä ole homo.

Muija lähti lätkimään. Siksi ihan omaa egoani pönkittääkseni tuli primitiivireaktio että retsostelin nainneillani ja vittuilin kanssafoorumistille. Olgankin olen tainnut suututtaa. Sitä en kyllä tarkoituksella tehnyt.

Eipä ole huvittanut kirjoittaa mitään, mutta nyt sittensain kakaistua ulos. Pojan ja koiran kanssa ollaan talossa kolmistaan. Toki poika on vuoroviikoin sitten äidillään, ja silloin sitä yksinäistä vasta onkin. Niin.
Been there done that. Häntä ylös!

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Muija lähti lätkimään.

Tähän kiteyttäen on vain yksi vinkki. Suomalaisena miehenä älä missään nimessä ala, oikeasti, kuuntelemaan "sitä" Eppu Normaalin biisiä missä talo ja mies kaipaa jne. Niitä sen suuntaisia biisejä on tuolla bändillä montakin. Karta tuota suru-uunojen orkesteria.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
No voihan nyt vittu. Itkettämään alkaa melkein. KIITOS tsemppitoivotuksista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myöhästyneet tsempit Andylle!

ja sitten Norjaan:

Stadionrakentajalta miljoonien emämunaus: Uniikki 393 metrin juoksurata!

Norjalaisessa Elverumin kunnassa odotettiin uutta upeaa urheiluareenaa kuin kuuta nousevaa, mutta homma meni pahemman kerran vihkoon.

Terningen Arena -nimellä kulkeva yleisurheilustadion tuli maksamaan kaikkiaan 19,1 miljoonaa Norjan kruunua, eli hieman yli 2,3 miljoonaa euroa.

Sillä hinnalla luulisi saavan aikaiseksi kunnon katsomot ja viralliset standardit täyttävän 400 metrin juoksuradan. Paperilla näin toki kävi, mutta tarkistusmittaukset paljastivat karun totuuden: juoksurata oli jäänyt seitsemän metriä liian lyhyeksi.

Rakennusmestari Jo Pedersen oli Verdens Gang -lehdessä kuin maansa myynyt.

- Ennen kaikkea sattuu sieluun. Pojat työmaalla ottivat sen vielä minuakin raskaammin. Kunta on käsitellyt tapausta ammattimaisesti, ja haluan korostaa, että me huomasimme virheen itse ja ilmoitimme siitä.

Pedersen löysi munaukselle myös mahdollisen syyn.

- Käytämme mittauksessa GPS:ää. Mikäli signaali on heikko, ovat virheet mahdollisia.

Rakennusyrittäja aloittaa virheen korjaamisen jo tulevalla viikolla. Mutta olisihan 393 metrin juoksurata nyt ollut maailman mittakaavassa aivan poikkeuksellinen
Heh, turskanpyytäjät.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos olisin fiddumainen sanoisin, Heh wanha. Mutta koska olen joviaali heppu ja sangen paras vähän kaikessa hyvyydessä, niin EN SANO!