Ei oleSe on ternimaito.
Ei oo. Ternimaito on poikimisen jälkeistä maitoa. Vasikan herkkua.Se on ternimaito.
Eikös ne menettäny suosionsa, kun Myllylä vainaan ternimaitokapselitkin tarkentui EPOksiVieläkös ternimaitokapseleita myydään? Kovin oli vanhoja linkkejä, kun asiaa kuukletin.
Jep. Ne on sellasia 8-pallon näkösiä ja kokosia. Nautitaan suppona. Ei lisää lapsikuolleisuuttaa. Tosin ei lisää syntvyyttäkään.Saisko noita EPO-kapseleita jostain? Ja lisääkö niiden nauttiminen esim. lapsikuolleisuutta?
Enpä muista moista sanaa koskaan kuulleeni (tai lukeneeni), vaikka olen maaseudulta kotoisin ja itsekin naapuritilalta suoraan ostettua maitoa juonut. Mitä tarkoittaa tuo "tinki"? Tinkimistä? Hinkkiä?tinkimaidon
Tästä tulikin mieleen, kun taannoin pohdin, että montako marmorikuulaa mahtuu rektumiin. Nytten rupesi kiinnostamaan tuon kasipallon ulostaminen kahdesta eri näkövinkkelistä.Jep. Ne on sellasia 8-pallon näkösiä ja kokosia. Nautitaan suppona. Ei lisää lapsikuolleisuuttaa. Tosin ei lisää syntvyyttäkään.
Anteeksi, nyt huomasin, että olin aika osuvassa toikissa pohdintojeni kanssa.Tästä tulikin mieleen, kun taannoin pohdin, että montako marmorikuulaa mahtuu rektumiin. Nytten rupesi kiinnostamaan tuon kasipallon ulostaminen kahdesta eri näkövinkkelistä.
1) Pystyykö kasipallon nielaistuaan muiluttamaan elimistön läpi jotta sen voi ulostaa, vai tuleeko ns. tuppi
2) Voiko kasipalloa ylipäätään ulostaa, jos sen vaikka sormiteitse ensin anal'käytäänsä hankkii
Onko tässä nyt kyseessä teukkamainen ä-piste hävikki?Nytten rupesi kiinnostamaan tuon kasipallon ulostaminen kahdesta eri näkövinkkelistä.
1) Pystyykö kasipallon nielaistuaan muiluttamaan elimistön läpi jotta sen voi ulostaa, vai tuleeko ns. tuppi
2) Voiko kasipalloa ylipäätään ulostaa, jos sen vaikka sormiteitse ensin anal'käytäänsä hankkii
Eikös toi tinki ole maidon säilytysastia?Enpä muista moista sanaa koskaan kuulleeni (tai lukeneeni), vaikka olen maaseudulta kotoisin ja itsekin naapuritilalta suoraan ostettua maitoa juonut. Mitä tarkoittaa tuo "tinki"? Tinkimistä? Hinkkiä?
Se o tonka :frank:Eikös toi tinki ole maidon säilytysastia?
Tonkka, ainakin jos ternimaidosta puhutaan.Se o tonka :frank:
Saattaapi olla jollain murrealueella, mutten ole koskaan moista aiemmin kuullut. Itse tunnen vain sanat tonkka ja hinkki kyseisestä pänikästä.Eikös toi tinki ole maidon säilytysastia?