Kevätmöötte 28.5.2011

Joni

Well-known member
Pystyypystyy jos tarjoon kaikille drinkit. Nonni! :alppu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nyt kyllä harmittaa. Mulla on nimittäin peräpukamat myöhässä, enkä voi ajatellakaan ajo-/juna-/bussimatkaa pääkaupunkiin ja takas juuri tuolloin.
Saattaa otta pikkusen koville jos heittäää akuutiksi kesken leikin.

Pakko passata. Ihan pakko.

Joni

Well-known member
Olen tulossa kuhan saadaan selville ketä on tulossa? Sanokaa HEP jos vahvistatte virallisesti tulonne.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Pitäisikö näille tulemis- ja tulemattomuusilmoituksille perustaa oma ketjunsa? Hiukan menee härskiksi nyt...

Joni

Well-known member
Alkaa näyttämään pahalta. Kiire tulee pojat.. ja tytöt.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Aijaa, kukaan ei tuu? Olen havaitsevinani täällä typerää disautusta. Mielelläni olisin tullut juomaan oluen Fykkösten äärelle.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Aijaa, kukaan ei tuu? Olen havaitsevinani täällä typerää disautusta. Mielelläni olisin tullut juomaan oluen Fykkösten äärelle.
Turussa on huikea turnaus samaan aikaan. Pöydänympäryspaikkoja saattaa olla vielä vapaana :wink:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Näillä näkymin tulen Turun snooker-möötestä kyllä vielä illalla hesaan, ja voisin periaatteessa osallistua mahdollisten jatkojen loppuvaiheeseen, mutta jos ei porukkaa ole niin sitten ei voi mitään..

En jaksa uskoa, että syynä tähän väkikatoon olisi päällekkäinen snooker-möötte (johon osallistuu tasan 5 hahmoa), vaan epäilisin samaa kuin arzipuppy.

Harmi jos mukava perinne (vuodesta 2000 lähtien on pidetty kevätmöötte) menee pilalle sen takia, että topicin perustaja on yleisen dissauksen kohteena tjsp.

Toisaalta, onhan tuossa nyt ilmoittautuneina kuitenkin Joni, arzipuppy, Lancer ja ehkä jaska. Lisäksi luultavasti rabella ilmestyy kuitenkin paikalle pyytämättä ja yllättäen. :)

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Itseä ei estäisi mikään tuolloin edelleenkään tulemasta. Tulen mukaan kunhan saadaan vähän lisää porukkaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Näillä näkymin tulen Turun snooker-möötestä kyllä vielä illalla hesaan, ja voisin periaatteessa osallistua mahdollisten jatkojen loppuvaiheeseen, mutta jos ei porukkaa ole niin sitten ei voi mitään..

En jaksa uskoa, että syynä tähän väkikatoon olisi päällekkäinen snooker-möötte (johon osallistuu tasan 5 hahmoa), vaan epäilisin samaa kuin arzipuppy.

Harmi jos mukava perinne (vuodesta 2000 lähtien on pidetty kevätmöötte) menee pilalle sen takia, että topicin perustaja on yleisen dissauksen kohteena tjsp.

Toisaalta, onhan tuossa nyt ilmoittautuneina kuitenkin Joni, arzipuppy, Lancer ja ehkä jaska. Lisäksi luultavasti rabella ilmestyy kuitenkin paikalle pyytämättä ja yllättäen. :)
Mä näkisin että möötten perustajan tarttis kaikesta huolimatta pitää möötte, jota on järjestämässä, eikä perua tapahtumaa paria päivää ennen, kuten viime vuonna(?) Joni teki.