Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Mennään Monacoon. Rillataa ja disautellaa siinä äärellä.Aijaa, kukaan ei tuu? Olen havaitsevinani täällä typerää disautusta. Mielelläni olisin tullut juomaan oluen Fykkösten äärelle.
Mennään Monacoon. Rillataa ja disautellaa siinä äärellä.Aijaa, kukaan ei tuu? Olen havaitsevinani täällä typerää disautusta. Mielelläni olisin tullut juomaan oluen Fykkösten äärelle.
Tämä pitää paikkansa! Se piti mainitsemanikin, että Joni voi tuosta maineestaan toki itseäänkin hiukan syyttää.Mä näkisin että möötten perustajan tarttis kaikesta huolimatta pitää möötte, jota on järjestämässä, eikä perua tapahtumaa paria päivää ennen, kuten viime vuonna(?) Joni teki.
Juurikin näin. Saataisin itsekin olla lauantaina Helsigissä ryypiskelemässä kera aika-ajojen, jos ei olisi pallot taskussa.Tämä pitää paikkansa! Se piti mainitsemanikin, että Joni voi tuosta maineestaan toki itseäänkin hiukan syyttää.
Nyt siihen maineen korjaamiseen on mahdollisuus. Kuitenkin muutama tyyppi olisi tulossa, joten ei Jonin kannata ainakaan perua tätä.
Esim. itsekin olen järkännyt mööten, johon osallistuvien määrä oli arvoitus (oliko lopulta vain 3?), mutta menin silti paikalle. Hyvä möötte se silti oli.:alppu:
Niinpä. Eihän mööten laatu voi olla kiinni osallistujamäärästä. Parhaat möötet oon vetäny ihan yksin.Esim. itsekin olen järkännyt mööten, johon osallistuvien määrä oli arvoitus (oliko lopulta vain 3?), mutta menin silti paikalle. Hyvä möötte se silti oli.:alppu:
Jep samoin. KKWCS:n päätösmöötte (2008 vai 2009) johon piti tulla kanssa vähän enempi väkeä niin lopulta ilmestyi kai 3-4Esim. itsekin olen järkännyt mööten, johon osallistuvien määrä oli arvoitus (oliko lopulta vain 3?), mutta menin silti paikalle. Hyvä möötte se silti oli.:alppu:
Kyllä.Eli varmistetaas nyt vielä, mööttepaikkana on siis Helsingin Sports Academy, vai?
Skyggellä on motivaatio-ongelma? Vai onko vaan väärät eturipustukset?En tuu, ei kiinnosta.
Skyggella on kuutautiset.Skyggellä on motivaatio-ongelma? Vai onko vaan väärät eturipustukset?
Muuttuu ihmis/koiraeläin -kombinaatioksi?Skyggella on kuutautiset.
Vai onko vaan väärät eturipustukset?
Katsoin ensin, että tämän olisi postannut joku muu kuin jaska.Jaskan voi poistaa listalta!