:thumbup:Juhis sanoi:Moe, tuolta linkistä löytyvältä hotfixistä korjaantuu muistiherja.
Mitä harrastat? Oot saattanut joskus mainita, mutta en nyt ainakaan suoraan muista jos niin on tapahtunut. Onnea skaboihin. :thumbup:Mikkis sanoi:Tänään löysästi hauiskääntöä. Uskoisin kisakunnon olevan kohdillaan kun kisakausi alkaa ensi sunnuntaina Porissa.
No profiilistahan se selviää!Juhis sanoi:Mitä harrastat? Oot saattanut joskus mainita, mutta en nyt ainakaan suoraan muista jos niin on tapahtunut.
Eli maantiepyöräilyä!!! :ahem: :ahem: :thumbup: :ahem: :thumbup: :thumbup: :ahem: :thumbup:Mikkiksen profiili sanoi:Interests:
Oikea urheilu
Mä en ole tän kevään lenkeissä käyttänyt kertaakaan juomavyötä. Taikka viime syksynä. Kahden tunnin pyrähdyksellä se ei ole mikään välttämätön mulle, tai ei ainakaan tunnu siltä. Enemmän häiritsee, kuin auttaa se täysi juomapullo mukana pompimassa. Uskoisin kuitenkin, että jos maksimisuoritusta lähtee hakemaan pitemmällä lenkillä, kannattaa juomat olla mukana antamassa lisäpotkua suoritukselle.KnowHow sanoi:14.4.
Voi perseeee, tankkausvirhe! ... Onneksi oli juomavyössä hetelmäsokerianappeja mukana ja huijasin ruppia kourallisella niitä.... Ja loppumatkalla tajusin että mistä mun energivaje johtuu: mähän teen tätä nykyä ruumiillisia töitä! ...Tollanen kevyt ja välillä raskaampikin värkkääminen nostaa kulutusta aika lailla.
öh.. eikös juoksussa käytettävät juomavyöt ole sellaisia, joissa on muutama pieni pullo? Luulisi ettei sellainen häiritse juuri mitään. :doubtful:Juhis sanoi:Mä en ole tän kevään lenkeissä käyttänyt kertaakaan juomavyötä. Taikka viime syksynä. Kahden tunnin pyrähdyksellä se ei ole mikään välttämätön mulle, tai ei ainakaan tunnu siltä. Enemmän häiritsee, kuin auttaa se täysi juomapullo mukana pompimassa. Uskoisin kuitenkin, että jos maksimisuoritusta lähtee hakemaan pitemmällä lenkillä, kannattaa juomat olla mukana antamassa lisäpotkua suoritukselle.
No on, mutta eihän nyt mulla sellasta ole. Tarkoitus on ollut hommata, mutta aina se jäänyt jostain syystä. Ja koska se ei ole välttämätön, ei sen takia tule käytyä liikkeissä, joista niitä saa, pelkästään juomavyön osto mielessä.Jacques sanoi:öh.. eikös juoksussa käytettävät juomavyöt ole sellaisia, joissa on muutama pieni pullo? Luulisi ettei sellainen häiritse juuri mitään. :doubtful:
Hitto, mullekin tuli eilen tuo herja.KnowHow sanoi:Sama vika oli ja korjaantui tuolla, sikäli kun sulla on sama käyttis ja kieliasetukset?
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86