Hui saakeli, sitten varmaan ois mulla jo korkea aika tennareiden vaihtoon. Samoilla oon vedellyt menemään viimeiset neljä vuotta...Moe Szyslak sanoi:1000 kilsan välein pitäis tennarit vaihtaa vähintäin.
Toi on muuten yks syy siihen, miks muutama maradoonari vaihtaa aina vaan Kayanot uusiin Kayanoihin.:ahem: Yleensä niillä on 2 paria käytössä ja kolmas pari on 'pihakenkinä'. Sitten kun ostavat taas uudet, niin siitä vanhimmasta parista tulee pihakengät, ja ne vanhat pihakengät lentää roskiin.Juhis sanoi:Mulla rasittuu asvaltilla yllättäen nilkat aika ikävästi, johtunee suoraan paskoista kengistä. Nuo on niin hyvin muotoutuneet, ettei raahtisi vaihtaa. Uusien kanssa kun on aina se totutteluaika.
Pitäis varmaan itsekkin laittaa kiertoon joku tuon tyylinen systeemi. Ehkäpa kuitenkin vain yhdellä käyttöparilla. Tottuisi jalatkin siihen, että aina ei ole täydellisesti muotoutuneet tossut käytössä.Moe Szyslak sanoi:Toi on muuten yks syy siihen, miks muutama maradoonari vaihtaa aina vaan Kayanot uusiin Kayanoihin.:ahem: Yleensä niillä on 2 paria käytössä ja kolmas pari on 'pihakenkinä'. Sitten kun ostavat taas uudet, niin siitä vanhimmasta parista tulee pihakengät, ja ne vanhat pihakengät lentää roskiin.
Nyt mäkin lähdin samaan systeemiin mukaan.:ahem:
Mutta kun vielä tutkit mitä vauhtia ne juoksee, ja lähdet itse hiipimään samaa vauhtia, niin voipi pimeys laskeutua ennenkuin tulee hiki. Tai hajoo kroppa.Juhis sanoi:Tänään tuli joku terveystuotteita mainostava lehdykkä, ja siinä oli juttua jostakin ultramatkoja juoksevasta jäpikäisestä. Ja ei jumakauta, että oli ukko riutuneen näköinen. Jos tosiaan hyvän juoksukunnon ehtona on, että on keskitysleiriltä karanneen näköinen, niin jääköön haaveeksi multa. Kunhan saan maratontavoitteen suoritettua, taidan vähentää pitkien matkojen juoksua ja keskittyä enemmän punttiin ja lyhyempiin matkoihin. Saakeli, pitää ukosta löytyä muutakin kuin vain luuta ja nahkaa, vaikka se maksaisikin vähän juoksukuntoa.
Helvetin hitaita: Saavalaisenkin 100km Suomen ennätys on surkeat 7.01 eli 4.12min/km. Kyllä mulle tulee kummasti hiki tolla vauhdilla!Moe Szyslak sanoi:Mutta kun vielä tutkit mitä vauhtia ne juoksee, ja lähdet itse hiipimään samaa vauhtia, niin voipi pimeys laskeutua ennenkuin tulee hiki. Tai hajoo kroppa.
On ne sitkeitä, mutta ei nopeita.
No eihän 100 km ole matka eikä mikään.KnowHow sanoi:Helvetin hitaita: Saavalaisenkin 100km Suomen ennätys on surkeat 7.01 eli 4.12min/km. Kyllä mulle tulee kummasti hiki tolla vauhdilla!
Mutta sellaseksi kukkakepiksi en kyllä suostuisi pudottamaan- en ilman sytostaatteja.
No ei näköjään. Kaivoin kyseisen lehdet, sinunkaupat nimeltään. Ultrajuoksijan nimi on Janne Kankaansyrjä, ja juoksumatkat tyyliin 5100 km (juoksi euroopan läpi), 1200 km ja yks pikamatkakin mainitaan, 200 km.Moe Szyslak sanoi:No eihän 100 km ole matka eikä mikään.![]()
Hähää, tulipas vaan kipastua sekin lenkki. Ylös 22 minsaa ja keskisyke 141. Alas 500 metriä pitempi reitti ja aikaa kului 19 ja risat. Keskari 131 laakia minuutissa. Korkeusero oli 130 metriä.Moe Szyslak sanoi:Taitaa kelit mennä siihen jamaan Rovaniemellä, että Ounasvaaran valtaaminen taitaa jäädä tällä kertaa väliin.:nope:
Sitä just tarkoitin. Tai kun ne kiertää sitä lyhyttä pätkää New Yorkissa päivätolkulla. Ei oo vauhti kummoista, mutta ei se voikkaan olla kun juoksee sen 18 tuntia joka päivä.:nope: :thumbfh:Juhis sanoi:No ei näköjään. Kaivoin kyseisen lehdet, sinunkaupat nimeltään. Ultrajuoksijan nimi on Janne Kankaansyrjä, ja juoksumatkat tyyliin 5100 km (juoksi euroopan läpi), 1200 km ja yks pikamatkakin mainitaan, 200 km.
Joo toi oli kyllä hyvä sillon kun meilläkin oli koira.. Oli hienoa katsoa kun se sillon tällön päästettiin vapaaksi niin huhhuh sitä nopeutta, kun se päästeli menemään.. Ja jos lenkillä meni omaa kevyttä juoksuvauhtia niin koiralle se oli vain lönköttelyä.KnowHow sanoi:19.4.
Koiran kanssa vauhtileikittelyä. Tai pikemminkin pieni spurtteja ja välillä seisoskelua ja koiran odottelua. Raskaalla metsäautotiellä ja mäkisessä maastossa. Meni treeni hyvässä mielessä ihan reisille. Hermotusta, hermotusta!
Koira ei vaihda vielä edes laukalle mun spurttaillessa...![]()