Kevättreeniä 2007!

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Moe Szyslak sanoi:
1000 kilsan välein pitäis tennarit vaihtaa vähintäin.
Hui saakeli, sitten varmaan ois mulla jo korkea aika tennareiden vaihtoon. Samoilla oon vedellyt menemään viimeiset neljä vuotta...

Ei tuo vaimennuksen olemattomuus haittaa kuin asvaltilla juostessa, maastossa vedellessä ei ole mitään ongelmia. Mulla rasittuu asvaltilla yllättäen nilkat aika ikävästi, johtunee suoraan paskoista kengistä. Nuo on niin hyvin muotoutuneet, ettei raahtisi vaihtaa. Uusien kanssa kun on aina se totutteluaika.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juhis sanoi:
Mulla rasittuu asvaltilla yllättäen nilkat aika ikävästi, johtunee suoraan paskoista kengistä. Nuo on niin hyvin muotoutuneet, ettei raahtisi vaihtaa. Uusien kanssa kun on aina se totutteluaika.
Toi on muuten yks syy siihen, miks muutama maradoonari vaihtaa aina vaan Kayanot uusiin Kayanoihin.:ahem: Yleensä niillä on 2 paria käytössä ja kolmas pari on 'pihakenkinä'. Sitten kun ostavat taas uudet, niin siitä vanhimmasta parista tulee pihakengät, ja ne vanhat pihakengät lentää roskiin.

Nyt mäkin lähdin samaan systeemiin mukaan.:ahem:

Knoukka

Well-known member
Eilen tunti punttia ja tänään 18km hiljainen ja nautinnollinen pk-lenkki! Oli eka lenkki tälle keväälle, joka vei itse itseään. Ei tarttenut kuin olla kyydissä ja nautiskella upeasta kevätillasta! :ahem:

Punttia 26h
Juoksua 311km
Hiihtoa 157km
Kävelyä 520km
Hyötyliikuntaa 40h

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sama 7,5 kilsan lenkki kuin eilen. Kulki paremmin, ja sykkeet oli kovemmat.:thumbup:

Jostain syystä aika oli 1.10 hitaampi kuin eilen.:rolleyes:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
16.4

Palauttava 9,5 km, aika oli jotain 45 minsaa. Hitaasti ja varmasti, ei ois kulkenutkaan hirmuisen paljon kovempaa. Jalat oli hieman väsyneen oloiset eilisestä.

Tarkoitus oli mennä salille illalla tekees jalkapunttia, mutta muut hommat venyivät ja en sitten kerennytkään.

Saldo 2007:

Juoksua 369,5km, n. 32h58min
Punttisali 44 h 15 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Sekalaista (luistelua,kävelyä,sählyä jne...) 3h30min

Moe Szyslak sanoi:
Toi on muuten yks syy siihen, miks muutama maradoonari vaihtaa aina vaan Kayanot uusiin Kayanoihin.:ahem: Yleensä niillä on 2 paria käytössä ja kolmas pari on 'pihakenkinä'. Sitten kun ostavat taas uudet, niin siitä vanhimmasta parista tulee pihakengät, ja ne vanhat pihakengät lentää roskiin.

Nyt mäkin lähdin samaan systeemiin mukaan.:ahem:
Pitäis varmaan itsekkin laittaa kiertoon joku tuon tyylinen systeemi. Ehkäpa kuitenkin vain yhdellä käyttöparilla. Tottuisi jalatkin siihen, että aina ei ole täydellisesti muotoutuneet tossut käytössä.

Tänään tuli joku terveystuotteita mainostava lehdykkä, ja siinä oli juttua jostakin ultramatkoja juoksevasta jäpikäisestä. Ja ei jumakauta, että oli ukko riutuneen näköinen. Jos tosiaan hyvän juoksukunnon ehtona on, että on keskitysleiriltä karanneen näköinen, niin jääköön haaveeksi multa. Kunhan saan maratontavoitteen suoritettua, taidan vähentää pitkien matkojen juoksua ja keskittyä enemmän punttiin ja lyhyempiin matkoihin. Saakeli, pitää ukosta löytyä muutakin kuin vain luuta ja nahkaa, vaikka se maksaisikin vähän juoksukuntoa.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juhis sanoi:
Tänään tuli joku terveystuotteita mainostava lehdykkä, ja siinä oli juttua jostakin ultramatkoja juoksevasta jäpikäisestä. Ja ei jumakauta, että oli ukko riutuneen näköinen. Jos tosiaan hyvän juoksukunnon ehtona on, että on keskitysleiriltä karanneen näköinen, niin jääköön haaveeksi multa. Kunhan saan maratontavoitteen suoritettua, taidan vähentää pitkien matkojen juoksua ja keskittyä enemmän punttiin ja lyhyempiin matkoihin. Saakeli, pitää ukosta löytyä muutakin kuin vain luuta ja nahkaa, vaikka se maksaisikin vähän juoksukuntoa.
Mutta kun vielä tutkit mitä vauhtia ne juoksee, ja lähdet itse hiipimään samaa vauhtia, niin voipi pimeys laskeutua ennenkuin tulee hiki. Tai hajoo kroppa.

On ne sitkeitä, mutta ei nopeita.

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mutta kun vielä tutkit mitä vauhtia ne juoksee, ja lähdet itse hiipimään samaa vauhtia, niin voipi pimeys laskeutua ennenkuin tulee hiki. Tai hajoo kroppa.

On ne sitkeitä, mutta ei nopeita.
Helvetin hitaita: Saavalaisenkin 100km Suomen ennätys on surkeat 7.01 eli 4.12min/km. Kyllä mulle tulee kummasti hiki tolla vauhdilla!

Mutta sellaseksi kukkakepiksi en kyllä suostuisi pudottamaan- en ilman sytostaatteja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Helvetin hitaita: Saavalaisenkin 100km Suomen ennätys on surkeat 7.01 eli 4.12min/km. Kyllä mulle tulee kummasti hiki tolla vauhdilla!

Mutta sellaseksi kukkakepiksi en kyllä suostuisi pudottamaan- en ilman sytostaatteja.
No eihän 100 km ole matka eikä mikään.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Taitaa kelit mennä siihen jamaan Rovaniemellä, että Ounasvaaran valtaaminen taitaa jäädä tällä kertaa väliin.:nope:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Moe Szyslak sanoi:
No eihän 100 km ole matka eikä mikään.:eek:
No ei näköjään. Kaivoin kyseisen lehdet, sinunkaupat nimeltään. Ultrajuoksijan nimi on Janne Kankaansyrjä, ja juoksumatkat tyyliin 5100 km (juoksi euroopan läpi), 1200 km ja yks pikamatkakin mainitaan, 200 km.

Hitto oon mä ajanut Euroopan läpi autolla useaan otteeseen, mutta en kyllä juoksemalla ikinä lähtisi. Kahelia puuhaa, eikä tosiaankaan vauhdit varmaan huimiksi nouse.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Moe Szyslak sanoi:
Taitaa kelit mennä siihen jamaan Rovaniemellä, että Ounasvaaran valtaaminen taitaa jäädä tällä kertaa väliin.:nope:
Hähää, tulipas vaan kipastua sekin lenkki. Ylös 22 minsaa ja keskisyke 141. Alas 500 metriä pitempi reitti ja aikaa kului 19 ja risat. Keskari 131 laakia minuutissa. Korkeusero oli 130 metriä.:rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juhis sanoi:
No ei näköjään. Kaivoin kyseisen lehdet, sinunkaupat nimeltään. Ultrajuoksijan nimi on Janne Kankaansyrjä, ja juoksumatkat tyyliin 5100 km (juoksi euroopan läpi), 1200 km ja yks pikamatkakin mainitaan, 200 km.
Sitä just tarkoitin. Tai kun ne kiertää sitä lyhyttä pätkää New Yorkissa päivätolkulla. Ei oo vauhti kummoista, mutta ei se voikkaan olla kun juoksee sen 18 tuntia joka päivä.:nope: :thumbfh:

Että noihin nähden 100 km on semmonen spurtti vaan.:rolleyes:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
17.4.
Puolitoista tuntia salilla.. Jalat, yläkroppa ja keskivartalo (core)..

Saldo 2007:
Hiihto: 376,6km (34h26min) (vapaa 50km; perinteinen 326,6km)
Pyöräily: 516km (25h55min)
Juoksu: 6,8km (45min)
Sauvajuoksu: 13,6km (1h30min)
Sauvakävely: 12,8km (1h45min)
Sali: 34h

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Kevyt 15 kilometria eilen. Tanaan punttia, huomenna 8 kilsaa ja lauantaina 32 kilsan lenkki. :( :eek: :nope:

Taytyy jaksaa.... :ahem:

Knoukka

Well-known member
18.4.

Tunti punttia. Tiukka rinta- ja selkätreeni.

Punttia 27h
Juoksua 311km
Hiihtoa 157km
Kävelyä 520km
Hyötyliikuntaa 40h

Jacques

Sijainti
Helsinki
18.4. Kaksi tuntia salilla. Ensin spinningiä ja päälle bodypump. Oli kyllä rankka setti, mutta mahtava olo treenin jälkeen. Pieneen kuriositeettiin kiinnitin huomiota bodypumpin aikana, kun satuin olemaan peilin edessä. Nimittäin ojentajaliikkeitä tehdessäni katsoin peilistä, että tekniikka pysyy kasassa. Samalla huomasin yllätyksekseni, että mullahan on ihan oikeasti LIHAKSET. Oikein ihailin kun pumppasin käsipainoa ylös ja alas.. :D

Oli muuten Kaisa ohjaajana noissa tänään. Ekan kerran päädyin nyt vihdoin Kaisan tunneille (kun sattui aikataulut kerrankin osumaan kohdilleen). Täytyy kyllä sanoa, että Knoukkari puhui asiaa kehuessaan ko. naisen tunteja. Xycling-tunti oli tosi hyvä ja tehokas. Ja mikäs siinä oli bodypump tunnilla sivusilmällä katsellessa kun perhanan timmi blondi pumppailee siinä silmien edessä. ;)

Saldo 2007:
Sali: 36h (Ihan älyttömän kreisi tuntimäärä. Vajaassa kahdessa kuukaudessa!!!!! :eek!: :eek!: :eek!: )

Knoukka

Well-known member
19.4.

Koiran kanssa vauhtileikittelyä. Tai pikemminkin pieni spurtteja ja välillä seisoskelua ja koiran odottelua. Raskaalla metsäautotiellä ja mäkisessä maastossa. Meni treeni hyvässä mielessä ihan reisille. Hermotusta, hermotusta!

Koira ei vaihda vielä edes laukalle mun spurttaillessa...:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Uintia 2 km.

Oli muuten tuo alamäkijuoksukin aika hyvää hermotusta. Ja kovaa juoksemaan oppii juoksemalla kovaa.

Jacques

Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
19.4.

Koiran kanssa vauhtileikittelyä. Tai pikemminkin pieni spurtteja ja välillä seisoskelua ja koiran odottelua. Raskaalla metsäautotiellä ja mäkisessä maastossa. Meni treeni hyvässä mielessä ihan reisille. Hermotusta, hermotusta!

Koira ei vaihda vielä edes laukalle mun spurttaillessa...:eek:
Joo toi oli kyllä hyvä sillon kun meilläkin oli koira.. Oli hienoa katsoa kun se sillon tällön päästettiin vapaaksi niin huhhuh sitä nopeutta, kun se päästeli menemään.. Ja jos lenkillä meni omaa kevyttä juoksuvauhtia niin koiralle se oli vain lönköttelyä.

19.4.
puolitoista tuntia salilla. Kokovartalotreeni. Keskityin lähinnä (minimi)painojen päivittämiseen. Rajuimmat nostot kohdistuivat jalkaprässiin (61->85), peck deckiin (25->35) ja selkä-hilavitkuttimeen (45->60). Tosin olen nyt vaihtamassa selkä ja vatsahilavitkuttimia selkä ja vatsapenkkiin kera levypainon. Vartalokierrot olen jo tehnyt parin viikon ajan vatsapenkissä. Tuntuu tehokkaammalta siinä.

Saldo 2007:
Sali: 37,5h