Mikkoz84
Schufosi
Tämä saattaisi selittää sen minkä takia Ferrarilla ei oikein kulje.reason sanoi:De la Rosa ajeli Montoyan jousituksella, ei sekään pystyny ajaan Kimin systeemeillä.
Tämä saattaisi selittää sen minkä takia Ferrarilla ei oikein kulje.reason sanoi:De la Rosa ajeli Montoyan jousituksella, ei sekään pystyny ajaan Kimin systeemeillä.
Saisko tälle jonkun vahvan lähteen? Kimin ja De la Rosanhan ajotyyli oli lähes identtinen.Originally Posted by reason
De la Rosa ajeli Montoyan jousituksella, ei sekään pystyny ajaan Kimin systeemeillä.
Matxi on suomalaisista penkkiurheilija joukosta se poikkeava realisti, joka ei sorru yltiöoptimismiin ja pilvilinna haaveisiin.patriot sanoi:Matxi on tyypillinen suomalainen penkkiurheilija, joka hylkää suosikkinsa kun huono hetki koittaa. :ahem:
No en minäkään mielestäni mitään pilvilinnoja haaveile. Mutta mä en yksinkertaisesti jaksa samoja narinoita jokaisessa toikissa. Tälläinenkin vuodatus toikki nyt luotiin. No toivotaan parasta. Mites azai onko kova paikka kun sun haukkuma "idiootti Hamilton" johtaa sarjaa?azai sanoi:Matxi on suomalaisista penkkiurheilija joukosta se poikkeava realisti, joka ei sorru yltiöoptimismiin ja pilvilinna haaveisiin.
Loistava "idiootti" Hamilton johtaa sarjaa, joka McLarenistia tyydyttää kovin. "Idiootti" nimityksellä tarkoitin että kannattaisi Hamiltonin pitää suunsa kiinni setää kohden joka pitää kaverin tulevaisuutta, leivänsaantia ja mestaruushaaveita hallinnassaan. Yksittäisistä teoista voi aina kritisoida, kuten Räikkösen juopottelusta.patriot sanoi:Mites azai onko kova paikka kun sun haukkuma "idiootti Hamilton" johtaa sarjaa?
Mites patriot onko kova paikka kun sun ihailemaa Räikköstä viedään kuin pässiä sarjassa?patriot sanoi:Mutta mä en yksinkertaisesti jaksa samoja narinoita jokaisessa toikissa
Kyllähän se on azai niin, että jos Kimi olisi McLarenilla nauttisi hän sinun luottamustasi. Itse pyydät meitä riisumaan sinivalkolaseja. Riisu itse eka ne McLaren linssit!azai sanoi:Loistava "idiootti" Hamilton johtaa sarjaa, joka McLarenistia tyydyttää kovin. "Idiootti" nimityksellä tarkoitin että kannattaisi Hamiltonin pitää suunsa kiinni setää kohden joka pitää kaverin tulevaisuutta, leivänsaantia ja mestaruushaaveita hallinnassaan. Yksittäisistä teoista voi aina kritisoida, kuten Räikkösen juopottelusta.
No en mä tähän tilanteeseen tyytyväinen ole. En toki sehän on päivän selvää. :frown: Mutta ei tää niin koville ota kuin esim Matxilla. :thumbup: Elämä jatkuu!azai sanoi:Mites patriot onko kova paikka kun sun ihailemaa Räikköstä viedään kuin pässiä sarjassa?
Kyllähän se niin on että se kuka ajaa McLarenilla on aina yhtä suurta perhettä. Kuin myös Ferrarilla. Se ero minulla ja sinivalkolasisteilla on se, että minä pystyn kritisoimaan tallin kuljettajia (Hamiltonin puheet) kun sinivalkolasistit eivät voi mitään myöntää. :thumbup:patriot sanoi:Kyllähän se on azai niin, että jos Kimi olisi McLarenilla nauttisi hän sinun luottamustasi. Itse pyydät meitä riisumaan sinivalkolaseja. Riisu itse eka ne McLaren linssit!
Kyllä. Selkäänpuukotusta jo vuodesta 1917.:alppu:mh_84 sanoi:On se hienoa olla suomalainen
Aika häviävän pieni vähemmistö ovat he! Kyllä täällä aika moni on kritisoinut. Ei tosin ihan yhtä järkyttävillä "Alonso rakentaa autonsa" argumenteilla, mutta kuitenkin. Kun tässä "yhtä suurta perhettä" ollaan niin tuetaan miestä myös vastamäessä.azai sanoi:kun sinivalkolasistit eivät voi mitään myöntää. :thumbup:
Kannattaako tuota nyt aloittaa kun ei ole tähänkään asti sitä tehnyt..patriot sanoi:Aika häviävän pieni vähemmistö ovat he! Kyllä täällä aika moni on kritisoinut. Ei tosin ihan yhtä järkyttävillä "Alonso rakentaa autonsa" argumenteilla, mutta kuitenkin. Kun tässä "yhtä suurta perhettä" ollaan niin tuetaan miestä myös vastamäessä.
Kannattais ehkä nyt lukea vähän tarkemmin niitä kommentteja.
Luen ja luen, mutta aina näistä kommenteista voi saada täysin eri käsityksen kuin mitä toinen saa. Sou not, Kimi on jäljessä ja Hamilton kärjessä.patriot sanoi:Kannattais ehkä nyt lukea vähän tarkemmin niitä kommentteja.
Ei niillä mitään ihmeellistä ole, auto nyt vain sattu sopimaan Monacoon ja Kanadaan, kuten viime vuonnakin. En usko, että Usassa Larenit dominoi.Rapu-70 sanoi:Lisäksi uskon, että Mäcillä on aivan jotain käänteentekevää autossa. Se ei voi olla renkaista tai moottorista johtuvaa koska muut tallit varmasti olisivat löytäneet saman asian. Lisäksi Alonson möngerrys viittaa kyllä siihen, ettei auto noin renkaiden kannalta ole sen kummempi kuin muutkaan.
No ainakin sä selvästi, kenties tarkoituksella liioittelet sinivalkolaseja, koska se on oiva keino hieroa suolaa haavoihin.azai sanoi:Luen ja luen, mutta aina näistä kommenteista voi saada täysin eri käsityksen kuin mitä toinen saa. Sou not, Kimi on jäljessä ja Hamilton kärjessä.
Itse aiheeseen. Kimin kirin piti alkaa Kanadassa, mutta mahdollisesta 30 pisteestä on saatu kasaan vain 5. Hamiltonin pojalla 30 mahdollisesta pisteestä on saatu kasaan kiitettävät 26. Ei tarvitse arvata jos tämä Hamiltonin 'köröttely' tahti jatkuu että Räikkösen mestaruus mahdollisuudet ovat menneet. Enää ei riitä yksittäinen huono kisakaan pilaamaan Hamiltonin mahdollisuuksia mestaruuteen, kun Kimin omalta osalta se riittää.
Pikemminkin vaikuttaisi, että Kimin tulot tekevät hänestä itsestään täysin idiootinpulteri sanoi:Kateus Kimin tuloihinko tekee osasta palstalaisista täysin idiootteje?
Se on vain yksi tapa kategorioida näitä tietyn kaavan koulukunnan kannattajia. Mehän foorumilla kun emme tunnu olevan suurta isoa perhettäpatriot sanoi:No ainakin sä selvästi, kenties tarkoituksella liioittelet sinivalkolaseja, koska se on oiva keino hieroa suolaa haavoihin.
Kiitetään onneamme ettei teikäläisen tulot ole Kimin luokkaa.Törni sanoi:Pikemminkin vaikuttaisi, että Kimin tulot tekevät hänestä itsestään täysin idiootin