Kiitos F1-Forumille

*wruuum*

Well-known member
Liittynyt
24.11.2001
Viestit
712
Nyt kyllä piti kirjoittaa ylläpidolle ja tälle alueelle tällainen positiivinen ja iloinen otsikko ja toikki. Muuten ylläpidon kohdalla näkyy "Keskusteluforum" kohdassa aina vain otsikko: ":mad: Haloo?"

Täällä on ollut niin paljon puhetta ja kritiikkiä välillä, tosin mielestäni ihan aiheestakin, että on jo aika myös positiivisille näkemyksillä, kiitoksille, ajatuksille ja ehdotuksille.

Siispä, minun osaltani kiitos niistä muutoksista mitä viime aikoina on Forumille tehty. Uutispalvelu, valvonta ja Forumin toiminta ovat kaikki parantuneet mielestäni huomattavasti. Itse olen myös pieni muotoisena mainostajana täällä välillä toiminut ja aina on hommat pelittänyt hienosti. Iso kiitos näistä asioista kaikille teille, jotka olette osaltannet olleet muutoksia tekemässä ja näihin asioihin täällä vaikuttaneet.

Seuraavaksi ylläpito voisi laittaa VIP infon ja niiden oikeuksien hommaamisesta kattavan paketin "Sticky:ksi" tänne puolelle, mikäli niiden hommaaminen vielä on mahdollista. Luulisi että hyvin toimiva forum houkuttelisi lisää väkeä etuoikeutettujen joukkoon.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kiitoksia täältäkin. Lopultakin serverit ovat sillä tasolla, millä niitten pitäisi olla, ja uutisointikin jollain mallilla:thumbup:
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Kiitos kiitos, mukava saada myönteistä palautetta. Taustalla tehdään koko ajan töitä saitin eteen, vaikkei se esim. uutisten määrässä vielä näy.

Uusi palvelin on todella nopea eli siitä kiitos Nebulalle. Mukaan mahtuisi paljon uusia keskustelijoita.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä ole ollut muutenkaan narisemista forumista. Vapaa-ajanviettoahan tämä vain on.:ahem:

Ainoa onkelma oli se tukkeutuminen, ja nyt sekin on hallinnassa.:thumbup:

Ja tämä vippi-systeemi on ollut aika halpaa huvia siihen nähden kuinka kauan on saanut siitä parinkympin uhrauksesta nauttia.:D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jep, jep. Kiitoksia.

Valituksia yleensä tulvii, kun siihen löytyy edes vähän aihetta. Joskus ei tarvita edes syytä.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Kiitoksia vaan siitä että vihdoinkin foorumi pelittää vaikka on enemmän väkeä linjoilla. :thumbup: Rupesi meinaan ottamaan kupoliin se "Server is too busy at the moment, please try again later" niin kovaa että ei sitä voi enää sanoin kuvata.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Johan tuo "Server is too busy at the moment, please try again later" sai aikaan pienimuotoista kapinaliikettäkin (enkä itsekään siinä ihan synnitön ole), mutta se lie tyrehdytetty nyt kun kaistaa näkyy riittävän kisaviikonlopuillekin. Eipä tässä ole kuin vuosi (?) kun juhlitaan kymmenvuotisjuhlia tällä foorumilla.. se jos mikä olisi peukun arvoinen virstanpylväs.

Toivottavasti se saavutetaan ja monia vuosia vielä sen jälkeenkin. :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ylen Sankia Priha sanoi:
Eipä tässä ole kuin vuosi (?) kun juhlitaan kymmenvuotisjuhlia tällä foorumilla.. se jos mikä olisi peukun arvoinen virstanpylväs.

Toivottavasti se saavutetaan ja monia vuosia vielä sen jälkeenkin. :thumbup:
Wou... Ensi vuoden loppupuolella kaiketi 10vuotissynttärit. Se on paljon internjetin maailmassa.:thumbup:
Itsellä yli kahdeksan vuotta tullut täällä hengailtua ja tongailtua:eek:
 

*wruuum*

Well-known member
Liittynyt
24.11.2001
Viestit
712
kouvotsvoni sanoi:
Wou... Ensi vuoden loppupuolella kaiketi 10vuotissynttärit. Se on paljon internjetin maailmassa.:thumbup:
Itsellä yli kahdeksan vuotta tullut täällä hengailtua ja tongailtua:eek:
Aihvan muuten, kylläpä on siis forumilla jo ikää ja kyllähän tuossa asiassa juhlimisen aihetta löytyy. Pitää varmaan arkistoja kaivaa, liekö kenelläkään vanhoja printscreenejä tai leikekirjaa Forumista vuosien varrelta. Joku varmaan on jo palkannut Matti Kyllösen ja Erkki Mustakarin toimittamaan kirjan F1-Forumista ja sen legendaarisimmista hahmoista. :thumbup:

Vaikka monelle forumille netissä on ehtinyt kirjoittaa, niin F1-Forum on ainoa jota olen kaikki nämä vuodet seurannut säännöllisesti.

*wruuum* sanoi:
Seuraavaksi ylläpito voisi laittaa VIP infon ja niiden oikeuksien hommaamisesta kattavan paketin "Sticky:ksi" tänne puolelle, mikäli niiden hommaaminen vielä on mahdollista. Luulisi että hyvin toimiva forum houkuttelisi lisää väkeä etuoikeutettujen joukkoon.
Pitänee tehdä aikainen Uudenvuoden lupaus, varsinkin kun Forumi täyttää pyöreitä vuosia. Eli heti kun selkeä VIP info saadaan, Forumin puolelle tai sen sivuille, niin lupaan ne hommata.

Mikäli nimimerkilleni ne myönnetään, hinta pysyy kohtuullisena tai ainakin niissä mitä olen huhuja kuullut. Nimimerkkini varaa myös oikeuden muutoksiin, mikäli elämäntilanteesta johtuvat henkiset tai fyysiset oireet ja tapahtumat estävät täyttämästä velvollisuutta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kiitokset keskustelufoorumin vakauden parantamisesta..

Edelleen kuitenkin suuret nootit uutisoinnin tason romahtamisesta. Ei F1-Forumia voi enää missään nimessä pitää Suomen johtavana f1-uutissivustona jos tuoreinpana uutisena on melkein kolme viikkoa sitten ajetun kilpailun raportti.

Muistetaan kuitenkin, että parhaimpina aikoina mm. Timo Pulkkinen myönsi lukeneensa F1-Forumin uutisia. Tuskinpa tuo niitä lukee enää..
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Antti sanoi:
Uusi palvelin on todella nopea eli siitä kiitos Nebulalle. Mukaan mahtuisi paljon uusia keskustelijoita.
Uusia keskustelijoita on vaikea saada ehkä sen takia, että tämä on aika sisäpiiripitoinen palsta. Uusien tyyppien on ehkä omasta mielestään vaikea päästä juttuun mukaan. Saman olen itse huomannut kun olen lueskellut itselleni vieraampia keskustelufoorumeja kuten esim. fillarifoorumia. Juttuun ei pääse kovin helposti mukaan.

Lisäksi täällä varmaan edelleenkin on paljon vainoharhaisuutta uusia tyyppejä kohtaan. Jos tänne tulee uusi käyttäjä, joka alkaa heti kirjoittelemaan paljon viestejä, niin ensimmäiseksi häntä epäillään aiemmin bannatuksi häiriköksi (esim. Stig Helmeriksi) ja myöhemmin ehkä hyvällä tsägällä toivotetaan tervetulleeksi. :rolleyes:

Mutta tämä ongelma ei ole f1-forumin ylläpidon vaan ihan meidän aktiivisten vanhojen käyttäjien oma ongelma. Enkä kiistä omaa osuuttani tässä ongelmassa. :)
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jacques sanoi:
Uusia keskustelijoita on vaikea saada ehkä sen takia, että tämä on aika sisäpiiripitoinen palsta. Uusien tyyppien on ehkä omasta mielestään vaikea päästä juttuun mukaan. Saman olen itse huomannut kun olen lueskellut itselleni vieraampia keskustelufoorumeja kuten esim. fillarifoorumia. Juttuun ei pääse kovin helposti mukaan.

Lisäksi täällä varmaan edelleenkin on paljon vainoharhaisuutta uusia tyyppejä kohtaan. Jos tänne tulee uusi käyttäjä, joka alkaa heti kirjoittelemaan paljon viestejä, niin ensimmäiseksi häntä epäillään aiemmin bannatuksi häiriköksi (esim. Stig Helmeriksi) ja myöhemmin ehkä hyvällä tsägällä toivotetaan tervetulleeksi. :rolleyes:

Mutta tämä ongelma ei ole f1-forumin ylläpidon vaan ihan meidän aktiivisten vanhojen käyttäjien oma ongelma. Enkä kiistä omaa osuuttani tässä ongelmassa. :)
Lyhyesti: Oma asenne pitää muuttaa, pitää toivottaa muut tervetulleeksi ja kannustaa rohkeasti kirjoittelemaan. Vasta myöhemmin voidaan sitten muodostaa jonkinlainen käsitys kirjoittajasta.

Totta se on, että uutiset ovat laahaamassa jäljessä kuin aikoinaan. Jos vaikka kiinnostusta olisi kirjoittamiseen, niin olisi silti kiva tietää, että mitkä kotisivut tarjoavat viimeisimpiä tietoja luotettavasti ja uskaltaa niitä sitten käännellä suomenkielelle uutis-osastolle.

Olisi aika helpotus tuoreelle uutisvahdille saada jo valmiiksi listatut hyvät kotisivut YV:nä ja lähteä sitten siitä liikkeelle rakentelemaan erilaisia uutisia, lisätä ne sitten Antin mainostaman Wordpress-toiminnon kera.
 
Ylös