FO110K
Banned
:thumbup::ahem::thumbup:
:thumbup::ahem::thumbup:
Tietysti voi!Miten sellaista voi edes himoita mitä ei ole koskaan maistanut? :doubtful: Olettaen siis että kyse on ruuasta.
Juskis: Alkuperäisessä viestissä oli täsmennys.Kyllähän Doomii-Jonikin haluu koko ajan pi**ua
:frank:Ainiin tosiaankin. Runarille tiedoksi, että ostin eilen tilapiaa, valmiiksi marinoitua. Huomenna syödään :ahem:
:mad_old::frank:Oli muuten ihan hyvää, joskin olen sitä mieltä, että vaimon pestolla kuorruttama versio on parempaa (yleensä on tosin tehty pangasiuksesta). Tämä siis oli valmiiksi mairoitua.
Vielä olis jääkaapissa tuota, jos vaikka Runar sattuis kulmille :frank:
Ei ollu sittenkään vai?:mad_old::frank:
Olis sitä vieläkin jääkaapissa, näillä näkymin syödään vasta huomenna.:mad_old::frank:
No mä olen jo tässä kilsan päässä tulossa. Prkl...nyt täytyy varmaan kääntyä van takas kotiin.Semmonen ilmo Runarille, että nyt ei sitten enää kannata tulla Tilapiaa syömään :frank:
No olis mulla pakkasessa suomalaista grillimakkaraa, jos kelpaa korvikkeeks. Voit niitä sitten nuoleskella, eivät varmaan kerkee sulamaanNo mä olen jo tässä kilsan päässä tulossa. Prkl...nyt täytyy varmaan kääntyä van takas kotiin.
NO SUOAMALAISTA KRILLIMAKKARAA MULLA ON ITELLÄKIN.No olis mulla pakkasessa suomalaista grillimakkaraa, jos kelpaa korvikkeeks. Voit niitä sitten nuoleskella, eivät varmaan kerkee sulamaan
Niin, mutta ei kilsan päästä meiltä :nope:NO SUOAMALAISTA KRILLIMAKKARAA MULLA ON ITELLÄKIN.
Huomattavan pitkä makkara. :eek!:Niin, mutta ei kilsan päästä meiltä :nope:
Mikä kohta tosta sanasta "ei" jäi sulle epäselväks?Huomattavan pitkä makkara. :eek!:
Eka ja vika kirjain. Siitä välistä ymmärsin kaiken.Mikä kohta tosta sanasta "ei" jäi sulle epäselväks?