Kiitti vaan v*tusti! Osa 2 tilapian kosto

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Niin, mutta ei kilsan päästä meiltä :nope:
Ommulla repussa eväänä kalakukkoa, kokkelipiimää ja suoamalaista krillimakkaraa, Just ryystin pitkät piimähörpyt ja ähkäisin päälle.

Emmä mitään ulkomaan eväitä reissuilla uskalla syyä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tilapiasta muuten tuli mieleen ... eiku pakko sanoa tässä kohti ensin että ärsyttää kun läppärin näppis on alkanut pitämään outoa ääntä, ihan kuin olis vähän irti jostain kulmasta... no niin siis tilapiasta tulee mieleen jostakin syystä se kun viime öisessä unessa kohtaus jossa yritin selvittää jossain ulkomaan kaupassa lontoon kielellä että mä haluan just tietynlaisia pääkallosalmiakkeja.
Ei löytynyt, kuten ei myöskään ole löytynyt pitkään aikaan valvetilan kaupoistakaan. Pidän tätä vakavana asiana.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tilapiasta muuten tuli mieleen ... eiku pakko sanoa tässä kohti ensin että ärsyttää kun läppärin näppis on alkanut pitämään outoa ääntä, ihan kuin olis vähän irti jostain kulmasta... no niin siis tilapiasta tulee mieleen jostakin syystä se kun viime öisessä unessa kohtaus jossa yritin selvittää jossain ulkomaan kaupassa lontoon kielellä että mä haluan just tietynlaisia pääkallosalmiakkeja.
Ei löytynyt, kuten ei myöskään ole löytynyt pitkään aikaan valvetilan kaupoistakaan. Pidän tätä vakavana asiana.
Jospa sun tapauksessa on sama yksinkertainen selitys kuin mun tapauksessa? Se pahuksen portsari? Mulla on nimittäin pääkallosalmiakkeja yllinkyllin.
Ei sattumalta ois niin, että nautit parhaillaan krillattua tilapiaa ja kokkelipiimää?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jospa sun tapauksessa on sama yksinkertainen selitys kuin mun tapauksessa? Se pahuksen portsari? Mulla on nimittäin pääkallosalmiakkeja yllinkyllin.
Ei sattumalta ois niin, että nautit parhaillaan krillattua tilapiaa ja kokkelipiimää?
Onko sulla just niitä oikeanlaisia pääkallosalmiakkeja? :thumbfh:

edit: niin joo, ei mulla mitään tilapiaa ole. Kalapuikkoja olis pakastimessa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Onko sulla just niitä oikeanlaisia pääkallosalmiakkeja? :thumbfh:

edit: niin joo, ei mulla mitään tilapiaa ole. Kalapuikkoja olis pakastimessa.
Tommottia irtokarkkeja, joissa on semmosta väkevää valkosta jauhetta päällä. Ei toki enää ole, koska hotkin ne tämän keskustelun innoittamana!!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tommottia irtokarkkeja, joissa on semmosta väkevää valkosta jauhetta päällä. Ei toki enää ole, koska hotkin ne tämän keskustelun innoittamana!!
No en mä sitten ole kade, koska ne irtokarkkiversiot on niitä vääriä. Tai hyvinhän nekin naamaan uppoaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kiitti vaan v*tusti! Mun alko tehdä mieli Geisha-suklaata. :mad:

En tiedä miten, mutta jollain logiikalla sen on pakko olla teidän syytä! :frank:
 
Ylös