Itse asiassa toi Budapestin sauna oli ihan ok sähkösaunaksi, odotin kyllä paljonkin huonompaa. Mutta kyllä kai nyt siitä saa vähän olla hämmästynyt, ettei saunassa saa heittää vettä.Jätkät matkustaa mualiman ääriin ja sielläkin pitää heti päästä saunaan. Ja sitten ollaan yllättyneitä ettei siellä ollutkaan samanlainen sauna kuin Suomessa - paljon oli huonompi. :nope:
Tulee aika huono döfä tosta.ettei saunassa saa heittää vettä.
Markoko se sitten meni ja kusi kiukaalle?Arvasin jonkun lankeavan.
Olin.Minua jäi vaivaamaan, että oliko OoPee pimppasillaan saunassa.
Muovikuppi-istuimet löylyssä!! :alppu:
Vihtapuolella!vastapuolella istunut unkarilaismimmi osaskin saksaa (ja hyvin osaskin, puhui täydellisellä saksalaisella aksentilla, joten kuvittelimmekin aluksi kyseessä olevan besserwisser-germaanin)
Oisit puhunu kovempaa.Suomea ne ainakin osasivat huonosti.:frank:
Viialaa välttelevä bussi painosti ulkin virheeseen!Oisit puhunu kovempaa.
Aamulla joku aasialaisnuori oli ammattikorkeakoulun pysäkillä bussille viittomassa (oliko se ollut koulussa yövuorossa?). Käveli rauhallisesti sisälle ja kysyi "to Viiala?". Bussikuski vastasi kielteisesti, kaveri meni takaisin ulos ja samaan aikaan *VROOOOOOM* Viialan bussi meni vasemmalta ohi. Sinne jäi kaveri orpona odottelemaan, tunnin päästä seuraava bussi. Ei liittynyt mitenkään aiheeseen, mut silti.
Toki linja-automatkustamisen haastavimpia vaiheita on, kun monta bussia tulee pysäkille peräkkäin ja joku muu pysäyttää vaikka kaksi ensimmäistä ja itse pitäisi saada se kolmas sieltä takaa pysäytetyksi, mutta tässä ei ollut siitäkään kyse. Viialan bussin tunnistaa yllättäen siitä, että tuulilasin yläosassa lukee "Viiala". Tällaiset asiat itsellä tapana ottaa etukäteen selvää, kun ulkomailla bussilla reissaa.Viialaa välttelevä bussi painosti ulkin virheeseen!
Pysäytyskäsi pitää olla koko ajan pysäkillä vaikka muu kroppa kävis muilla asioilla. Perusjuttuja. Oppi, kantapää jne...
Eräällä tutulla on eräitäkin tarinoita siitä, miten helppoa Shanghaissa on erottaa Zhianhyihin ja Zhian Haihin lähtevät bussit toisistaan vaikka kuinka olisi etukäteen ottanut asiasta selvää.Tällaiset asiat itsellä tapana ottaa etukäteen selvää, kun ulkomailla bussilla reissaa.
Siis mikä juttu oikeesti toi ekana altaaseen- homma on? En keksi. Valaise.Akat juoksee kuiviltaan (käymättä suihkussa) altaaseen ja äijät saunaan.
Varmaan sieltä altaasta voi muutaman sekunnin päästä perässä tuleville huikata iloisesti, että: "Missäs te oikein viivyitte, heko heh tirsk!?"Siis mikä juttu oikeesti toi ekana altaaseen- homma on? En keksi. Valaise.