Örfil
Guest
Mulla on kilpailuvietti aina kun on kyrpä päässä. Vai oliko se nyt kypärä.
Kannattaa olla tarkkana. Voi aiheuttaa vähän yleistä hämmennystä, jos siellä kisoissasi sekoitat nuo kaksi keskenään.Mulla on kilpailuvietti aina kun on kyrpä päässä. Vai oliko se nyt kypärä.
No ei juurikaan.Kannattaa olla tarkkana. Voi aiheuttaa vähän yleistä hämmennystä, jos siellä kisoissasi sekoitat nuo kaksi keskenään.
Onkos nämä niitä vitjamunia, joista joskus kyselinkin?Tuo pappojen saunakisa lienee herrasmieslaji?
Ime munaa.
Voimakas. Haluaa kisoihin mukaan varikolle vaikka stimulaattoripoikana.Miten se mahtaa olla kilpailuvietin laita tuolla Kovalaisen Sepon pojalla?
Suomussalmen Kuha vs Vantaan kartanovemputtaja!!!Simulaattorihommat on vähä ku masturbointia teknisin apuvälinein.
Kuulostaa siltä, että suihkutiloissa oltiin vähän pyyhehippaa ja lopulta meni muna piiloon.Kyllä, mullakin sellainen ilmenee joissakin asioissa (ei tosin työ- ) ja saan yleensä parhaani irti kun on kunnon kisapaine ja tavoite.
Mutta tässä pääsiäisen välipäivinä olin menossa uimahallille (halli ollut 2 pv kiinni) ja olin paikalla vähän vaille klo 9 ja ovet avattaisiin tasalta. Väkeä oli kuin pipoa ja siinä osa vanhemmista miehistä jo availi takkia ja vöitä ulkona. Mä vähän ihmettelin mistä on kyse. No ovet auki ja ryysis sisälle. Menin vakipaikalleni kaapille 123 ja vieressäni oli yksi näistä yli 70-vuotiasta hätähousuista. Hirmu kiirellä äijä tunki kamoja kaappiin ja joku huikkas tälle, että: Kyllä se 'Eki' ehtii sua ennen löylyihin. No äijä oli nopeasti nakkisiltaan ja otti jo ensimmäisiä juoksuaskelia kohti suihkutiloja, kun 'Eki' pyyhkäs n. 3 metrin etumatkalla suihkuun ennen tätä viereistä ukkelia.
Siinä sitten itse hiipiessäni suihkuun, niin mietin, että mistähän kaikesta voiskaan saada kisan aikaan? Nämä ukkelit oli sentään reilusti eläkeiän ohittaneita henkilöitä. Mutta kisavietti näköjään niitäkin ajaa...
Sinähän sen reilun siihen valitsit. En minä.Välttämättä Kainuussa ei hahmoteta samoin. Työssä huomannut etteivät ole ihan helpoimpia ja rehellisimpiä ihmisiä siellä.
Mutta et päässyt retsostelemaan että olit EKA TERMIKSESSÄ!Viikonloppuna taas nauratti, kun laivasta purkautuminenkin tuntuu monelle olevan kilpailusuorite. MIHIN SAATERIIN NIILLÄ ON KIIRE? Siellä mummot talloi toistaan, kun terminaaliin oli päästävä ensimmäisten joukossa, maksoi mitä maksoi. Me, jotka maltoimme odottaa 10 minuuttia, saimme esteettömän ja suoran taipaleen ulkoilmaan ja olimme ulko-ovella suunnilleen samoihin aikoihin.
Ei jymärrä.
Tuasta tulikin mieleen, että Budapestissa menin kaverin kanssa hotellin (tai oikeastaan hotellin yhteydessä olevan kuntosalin) saunaan. Ihmeteltiin siinä sitten, kun ei ollut löylyvettä missään, kunnes sitten bongasin ovesta englanninkielisen kyltin, jossa kehoitettiin käyttämään säästeliäästi löylyvettä, koska kiuas voi hajota. Ryhdyin siinä ääneen nauramaan sitä, mutta vastapuolella istunut unkarilaismimmi osaskin saksaa (ja hyvin osaskin, puhui täydellisellä saksalaisella aksentilla, joten kuvittelimmekin aluksi kyseessä olevan besserwisser-germaanin) ja ryhtyi opastamaan, että kyllä se vaan pitää paikkansa, sillä vanha kiuas hajosi, kun heittivät liian paljon löylyä. Opasti vielä, että kyltin ohessa oleva unkarilainen teksti jopa kieltää kokonaan löylyveden käytön, hänellekään ei ollut oikein selvää, miksi englanninkielinen teksti kuitenkin sallii sen säästeliään käytön. Jokatapauksessa tässä vaiheessa oli pakko valoittaa, että tulen Suomesta ja olen ollut aika perkuleen monessa saunassa, vaan koskaan ei ole löylynheittoa kielletty sen vuoksi, että kiuas voisi hajota ja että taitaa kertoa pikemminkin kiukaan laadusta jotain, jos kovin herkästi hajoaa. Toki samaan syssyyn lisäsin, että tietysti se joskus ruostuu puhki, mutta ei nyt ihan parissa vuodessa. Se entinen kiuas kuulemam kuitenkin hajosi nimenomaan muutaman vuoden käytön jälkeen.Ei oo löylykauhoja lain. Kaks nappia nurkissa, mistä saa painettua höökiä kiukaalle.
Aivan samanlainen kokemus viime syksyltä Budapestistä myös, sillä erotuksella, että vettä ei saanut hotellin saunassa käyttää edes säästeliäästikään. Ja toki haukankatseinen, yrmeäilmeinen saunamajurimummo vahti, että kieltoa myös noudatettiin. Käsillä sitten kannettiin suihkusta vodaa niin paljon kuin pystyi.Tuasta tulikin mieleen, että Budapestissa menin kaverin kanssa hotellin (tai oikeastaan hotellin yhteydessä olevan kuntosalin) saunaan. Ihmeteltiin siinä sitten, kun ei ollut löylyvettä missään, kunnes sitten bongasin ovesta englanninkielisen kyltin, jossa kehoitettiin käyttämään säästeliäästi löylyvettä, koska kiuas voi hajota. Ryhdyin siinä ääneen nauramaan sitä, mutta vastapuolella istunut unkarilaismimmi osaskin saksaa (ja hyvin osaskin, puhui täydellisellä saksalaisella aksentilla, joten kuvittelimmekin aluksi kyseessä olevan besserwisser-germaanin) ja ryhtyi opastamaan, että kyllä se vaan pitää paikkansa, sillä vanha kiuas hajosi, kun heittivät liian paljon löylyä. Opasti vielä, että kyltin ohessa oleva unkarilainen teksti jopa kieltää kokonaan löylyveden käytön, hänellekään ei ollut oikein selvää, miksi englanninkielinen teksti kuitenkin sallii sen säästeliään käytön. Jokatapauksessa tässä vaiheessa oli pakko valoittaa, että tulen Suomesta ja olen ollut aika perkuleen monessa saunassa, vaan koskaan ei ole löylynheittoa kielletty sen vuoksi, että kiuas voisi hajota ja että taitaa kertoa pikemminkin kiukaan laadusta jotain, jos kovin herkästi hajoaa. Toki samaan syssyyn lisäsin, että tietysti se joskus ruostuu puhki, mutta ei nyt ihan parissa vuodessa. Se entinen kiuas kuulemam kuitenkin hajosi nimenomaan muutaman vuoden käytön jälkeen.
Jäi sitten löylyt heittämättä :thumbfh:
Perkeleen pustaryssät
:ahem:Tuasta tulikin mieleen, että ....
Jäi sitten löylyt heittämättä :thumbfh:
Perkeleen pustaryssät