Kim Jong-il

Sue_me

Well-known member
Täytyy myöntää, että helvetin huonoa tiedustelutyötä sekä Etelä-Korealta, Japanilta että USA:lta, että saavat näinkin merkittävän tiedon kaksi päivää myöhässä uutisista... :dunno:
En jaksa uskoa, etteivät olisi muka tienneet.

Eivät vaan livauttaneet tietoa julkisuuteen tilanteen arvaamattomuuden tietäen..

Mangelo

Well-known member
Oon tainnu ennekin sanoo sen, että musta noi joukkoesitykset on sikahienoja. Moskovan olympilaisten aikaan niihin tykästyin. Enämpi noita ja vähemmän sortoa.
Vähän parempi rytmi noilla kuin rannikkorykmentin sikaryhmällä.

Sue_me

Well-known member
Oon tainnu ennekin sanoo sen, että musta noi joukkoesitykset on sikahienoja. Moskovan olympilaisten aikaan niihin tykästyin. Enämpi noita ja vähemmän sortoa.
Kaikki suuret sosialistiset/fasistiset diktaattorit/diktatuurit ovat suosineet noita massiivisia joukkoesiintymisiä.

Myös Kekkonen mm. TUL:in liittojuhlien yhteydessä Olympiastadionilla.

markoj

Custom User
Oliko Urkki sosialistinen vai fasistinen diktaattori?

Sue_me

Well-known member
Oliko Urkki sosialistinen vai fasistinen diktaattori?
En mielestäni kiinnittänyt UKK:ta kumpaankaan em. hallintotyyppiin.

Mutta asian pystyy tietysti ymmärtämään useammalla tavalla jos haluaa.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Oon tainnu ennekin sanoo sen, että musta noi joukkoesitykset on sikahienoja.
Totta. Tuo Arirang Vapunpäivän stadionilla oli ehdottomasti 2007 Pohjois-Korean reissumme myönteisin kohokohta. Voi sitten kyllä pohtia mitä mieltä on sitoa 100000-150000 ihmistä vuodeksi treenaamaan tuollaista näytöstä.

Jollain tavalla tekis mieli lähteä esim ens syksynä uudestaan katsomaan miltä maa näyttää. Jossei mopo keuli siihen malliin että se on mahdotonta.

Mutta r.i.p:tä tästä hommasta ei mieleen tule.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Herää kysymys että miten hitossa perillinen pistää paremmaksi isän ihmeteot. Odotamme jännityksellä.