Felix
Well-known member
- Liittynyt
- 12.7.1999
- Viestit
- 1258
Niin puhut kenen leipää syöt.arttum sanoi:
Niin puhut kenen leipää syöt.arttum sanoi:
Vahvistaa kyllä mielikuvia entisestä työnantajastaan.Felix sanoi:Niin puhut kenen leipää syöt.
Varmaan paras manipulaatio tähän mennessä, paitsi tuo vodafone...IceManFani sanoi:Heh, Räkä, löysin tän Kimin virallisilta forumeilta.
Kypäräkin saattaa olla joku tollanen...
Racing -> Formula 1 -> Scuderia -> DriversClarke sanoi:Nyt on pakko tunnustaa, että En Vaan Osaa... Mistä kummasta tuo Räikkösen Ferrari-profiili löytyy? Jos se on jossakin http://www.ferrariworld.com/ -linkin takana, niin johan on hyvin piilotettu. Eipä silti, en minä sieltä Massaakaan löytänyt.
Toivottavasti Kimille ei iske jännetupen tulehdus nimmareita raapustaessa..f1-live.com sanoi:Jean Alesi has told Ferrari's new signing, Kimi Raikkonen, that driving for the Maranello based team in F1 is a privilege.
The Frenchman, who has now left Germany's DTM touring car series, raced for the Italian team between 1991 and 1995.
"Ferrari? It is the best place to be in F1," 42-year-old Alesi, having raced his last Grand Prix for Jordan in 2001, told the magazine Auto Motor und Sport.
He added: "For Raikkonen, a paradise awaits."
"I remember signing autographs for a whole hour on an Italian freeway - just because I drove for Ferrari. It's like being a doctor - you are respected for it all over the world.
"
Alesi insists that he does not regret pulling out of a deal with Williams in 1991 to drive a less competitive Ferrari.
"You say I could have become world champion? I also could have died. Like (Ayrton) Senna, who also drove for Williams, who knows what my destiny could have been."
E.A.
Source GMM
Sue_me sanoi:Toivottavasti Kimille ei iske jännetupen tulehdus nimmareita raapustaessa..
Alesikin kiersi haastattelussa ovelasti vuonna 1991 hylätyn Williams -diilin mahdolliset vaikutukset miehen uraan.
Kovat on puheet ja ennusteet Bishopilta :eek!:Warwick sanoi:Ihan mielenkiintoinen kolumni, 2006 lokakuulta.
Mielestäni aika turha pelko, viime kauden lopun moottoreistahan on kuitenkin enemmän tai vähemmän kyse. Kierrosten rajoittaminenkin sopinee tallin suunnitelmiin kun huono muistini väittäisi, ettei Ferrari ihan kärkipäässä kierrosluvuissa ollut muutenkaan.azai sanoi:Näyttää hitaalta! (vitsi, vitsi!)
Luin tuon artikkelin ja ihan mielenkiintoista tietoa on tihkunut Maranellosta. Aerodynamiikka näyttää hyvältä mallilta, mutta se moottori?
Ettei vain tulisi MP4-20 Replica mallia, aerodynamiikka pelaa, mutta kone ei :nope:
heh, MassaÖÖ. sanoi:Aika kumma kun mielestäni ainakaan Suomen mediassa ei Massaa noteerata juuri mitenkään. Viimekauden lopullahan hän oli parhaimmillaan Schumin vauhdissa tai nopeampikin. Ei varmasti ole Räkälläkään hirveän helppoa ottaa sitä epävirallista 1. kuskin paikkaa.
Vähän sama, kuten olen aikasemminkin täällä sanonut. Mutta kovia kuskeja ovat molemmat, joten tiukkaa taistelua tulee. Mulle sama kumpi voitoja napsii, kunhan vaan Ferrari mahdollisimman usein voittaa!:ahem:ÖÖ. sanoi:Aika kumma kun mielestäni ainakaan Suomen mediassa ei Massaa noteerata juuri mitenkään. Viimekauden lopullahan hän oli parhaimmillaan Schumin vauhdissa tai nopeampikin. Ei varmasti ole Räkälläkään hirveän helppoa ottaa sitä epävirallista 1. kuskin paikkaa.