Kimi, Kimi, Kimi, Kimi, Kimi

Miss Piggy

Schufosa
Lonso_567 sanoi:
Totta, ajat muuttuu. Schumacherin rooli on nyt seisoskella kädet taskussa ja pyöriä toimettomana ympäriinsä. En oikein saa selvää onko sillä joku rooli siellä: http://youtube.com/watch?v=XiyOZc-V_N8

Ihmetyttää miksei se aja, kun selvästi haluaa :eek:
Kyllä Schumi paikkansa löytää vielä. Eiköhän se ole vähän outoa hälle itselleenkin olla mukana kuvoissa, vaan ei kuskina. Kyllä mä uskon, että Schumi löytää uuden paikkansa tallissa ajan kanssa tulevaisuudessa. Kaikki aikanaan. :wink:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Voidaan sit myös kysyä että mitä ne Bergerit, Laudat, Rosberg sr. ym siellä pyörivät?:confused: :wink:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
Provohan tämäkin toikki lienee. Eiks näille oo oma paikkansa?
On.. kilpaveneosasto..

Puhutaan mistä hyvänsä ja miten hyvänsä niin aina on joku joka jaksaa ruikuttaa. :rolleyes:
Ei jaksa enää noteerata tämmöisiä.

Törni

Well-known member
Black Leopard sanoi:
Mielenkiintoista todellakin, miten niin hiljainen (julkinen) persoonallisuus kuin Kimi Räikkönen, saa aikaan niinkin paljon keskustelua kuin mitä jokaisesta topicista voidaan lukea ;)
Lienee osoitus siitä, että Kimi on täyttämässä jotain tyhjiötä (ainakin suomalaisten mielissä). Schumi oli aiemmin kaikilla mittareilla mitattuna foorumin ylivoimaisesti suosituin puheenaihe.

Toni_V

Well-known member
DaSilva sanoi:
Ferrarin ei kannata ajattaa Schumia koska testikilometrit on rajoitettu. Ei kai se mistään haluamisista ole kiinni. ;)
Joop, aika orvolta näyttää Shumi, varmaan outoa katsella muiden ajamisia vierestä. Huono sen Shumin om suoraan autoon hypätä, penkkihän pitäisi tehdä ensin. Ja kestää siinä auton säätämisessä jollekin sen verran aikaa ettei sitä ihan huvikseen tehdä. Ja tosiaan nuo kilometritkin kuluvat.

Sellainen tuli mieleen että mahtuisikohan shumi tuonne autoon helposti. Noin silmämääräisesti Massa ja Kimi ovat pienempiä joten varmasti kabiinikin on niukempi.

Törni

Well-known member
Toni_V sanoi:
Sellainen tuli mieleen että mahtuisikohan shumi tuonne autoon helposti. Noin silmämääräisesti Massa ja Kimi ovat pienempiä joten varmasti kabiinikin on niukempi.
Pienempiä vai lyhyempiä? En jaksanut googlettaa, mutta kyllä kai nuo kuskien pituudet äkkiä löytyvät. Suuresta pötsistä Schumia ei ole kukaan kai koskaan päässyt syyttämään.

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Schumi on ainakin pitempi ja leveämpi kuin molemmat.

P.S. Cuution tapauksessa leuka on leveä, mutta keho optimoitu kapeammaksi kaulasta alaspäin. Tätä geeniä olen aina ihmetellyt..Toisaalta iso kypärä aiheuttaa suuremman ilmanvastuksen.

Toni_V

Well-known member
DaSilva sanoi:
Schumi on ainakin pitempi ja leveämpi kuin molemmat.
Mutuna tälläistä olen myös huomannut, ainakin tuon leveyden suhteen. Saattaapi olla tietysti hiukan harhakin.

WebSlave

Trackman
Törni sanoi:
Pienempiä vai lyhyempiä?
Sekä että. Minä googlasin, ja tulos oli yleisimmin tätä luokkaa (tietenkin eri sivuilla oli eri tietoja):

MS 174 cm 74,5 kg
KR 175 cm 63 kg
FM 165 cm 59 kg

Kimi on siis "pienempi" ja Massa molempia.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Lonso_567 sanoi:
Iltasanomissa kuitenkin uutisoidaan että Schumacher nähdään vielä ratissa: http://***************/urheilu/uutinen.asp?id=1322372
Eipä tuo nyt ihme olisi että Schumi käy ajamassa uudella Ferrarilla! Tuhlasihan tuo McLarenkin testikilometrejä ajattamalla Häkkistä, jolla ei nykyvehkeistä ole mitään tuntumaa! Schumilla tuskin on parissa kuukaudessa tuntuma hävinnyt mihinkään! Päinvastoin, varmaan ajohalut on kovat!

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
WebSlave sanoi:
Sekä että. Minä googlasin, ja tulos oli yleisimmin tätä luokkaa (tietenkin eri sivuilla oli eri tietoja):

MS 174 cm 74,5 kg
KR 175 cm 63 kg
FM 165 cm 59 kg

Kimi on siis "pienempi" ja Massa molempia.

Miten vanhoja tietoja nuo on? Luulen että kimin massa (heh) on noussut, koska kaveri ei voi millään mua painaa 10 kiloa vähemmän... !

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Kyllä se on nyt todettava että hartiat aiheuttaa harhoja, näyttäähän schumi reilusti pidemmältä kuin on. Bernie sylissä tietty tälläisen kuvan saakin helposti.. :tongue:

Verratkaapas nyt hieman Kimiä ja Schumia, yllättyneempi olisin jos painoero ei olisi 10kg enempää. Lihas painaa. Olen itse about schumin pituinen ja paino on samoissa, joten ei tuo yllätä kun katsoo että kaveri oli hyvässä kunnossa. Nyt lienee vähän rupsahtaneempi, jos ei ole sitten mahdollisten testien toivossa treenannut kunnolla.

Luulen itse että Italian testejä Schumi saattaa ajaa (jos noihin uutisankkoihin on uskomista), epäilen että lähtisi Euroopan radoille "nöyrtymään".

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Misa1 sanoi:
Tuhlasihan tuo McLarenkin testikilometrejä ajattamalla Häkkistä, jolla ei nykyvehkeistä ole mitään tuntumaa!
Ei siinä kilometrejä hukkaan mennyt..Lisäksi mäkki sai "ilmaiseksi" valtavasti pr:ää. Tämän lisäksi Mersu sai pidettyä Häkkisen omassa tallissaan, poissa kilpailijan tallista ja vielä Walker-mannekiiniksi. Testi onnistui siis yli odotusten.

WebSlave

Trackman
butterfly sanoi:
Miten vanhoja tietoja nuo on? Luulen että kimin massa (heh) on noussut, koska kaveri ei voi millään mua painaa 10 kiloa vähemmän... !
Luulen, että Sauberin aikaisia, tai McLarenin ensimmäiseltä vuodelta. Johonkin lähteseenhän nuo tiedot perustuvat, ja sitten toiset sivustot lainailevat niistä ensimmäisistä sivustoista, joten vanhat tiedot leviävät. Oletan itsekin, että Kimillä on nykyisin enemmän (lihas)massaa, vaikkei mikään himotreenaaja olekaan.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Olen aina ihmetellyt minkä kumman takia Formula kuskit tuntuvat olevan kaikki melkoisen lyhkäisiä kukkakeppejä. Tietty pitää olla ylimääräiset kilot pois, mutta miksi ne ovat myös niin lyhkäisiä?? :dunno:

Ainostaan Alex Wurz tuntuu olevan normaalin miehen mittainen. Suunnilleen yhtä pitkä kuin allekirjoittanut, mutta kaikkien kuskien muiden rinnalla tuntisin itseni melkoiseksi Tony Halmeeksi. :eek: