Joda^
Well-known member
- Liittynyt
- 23.9.2008
- Viestit
- 190
Tässäkin threadissa jo monesti kerrottu kun porukka on ollut kisoja katsomassa paikanpäällä. Siinä on faktaaKiehtoo yleisöä. Joo, meitä suomalaisia. Muita? Laitappa jotain faktaa?
Tässäkin threadissa jo monesti kerrottu kun porukka on ollut kisoja katsomassa paikanpäällä. Siinä on faktaaKiehtoo yleisöä. Joo, meitä suomalaisia. Muita? Laitappa jotain faktaa?
Ja fanitetaan kunnolla - moni McLaren-fani lähti Kimin mukana mikä itsessään on jo aika iso juttu kun ottaa huomioon että Englannissa fanitetaan yleensä tiimiä ensisijaisesti. Yksi englantilainen nainen kertoi että Häkää suorastaan palvotaan heidän kodissa vieläkin. On kuulemma isokokoinen muotokuva Mika Häkkisestä olohuoneessa ja kahdelle pojalle annettiin nimet Mika ja Kimi - se on jo aika paljon Hän puhuu vieläkin Pyhästä Mikasta - LOLDex et taida tietää, että Kimi on selkeästi kärjessä kuskien suosituimmuustaulukossa keräten faneja kaikista maista. Jenkkilässä suosituin ja esim Kiinassa tai Japanissa käytännössä fanitetaan lähes vain yhtä kuskia: Kimiä. Saksassakin Kimi oli suosituin vielä pari vuotta sitten Schumin eläköityä.
Silloin tietää olevansa tunnettu ja pidetty, kun joku nimeää (ulkomailla) lapsensa sinun mukaasi. :thumbup:kahdelle pojalle annettiin nimet Mika ja Kimi
Eiköhän nämä motivaatioepäilyt jo voi lopettaa. Kyllä Kimi on muutamassa viime kisassa viimeistään näyttänyt, että jos kalusto antaa vähänkään myöten, niin kyllä kulkee ja kiinnostaa.Onkoha Kimi jo tyytyväinen yhteen mestaruuteen ja suurin motivaatio sammunu?
Joo kaluston ollessa kunnossa Kimi on kyl jäätävän nopee. Uskoisin et motivaatio sammuu kyl jatkossa jos kalusto on susi ja ura loppuu nopeammin.Eiköhän nämä motivaatioepäilyt jo voi lopettaa. Kyllä Kimi on muutamassa viime kisassa viimeistään näyttänyt, että jos kalusto antaa vähänkään myöten, niin kyllä kulkee ja kiinnostaa.
Ja kun itsekin on sanonut, että motivaatiosta ei homma ole missään vaiheessa ollut kiinni, niin kyllä siellä ihan joku muu syy on ollut, ettei tulokset ole aiemmin olleet odotusten mukaisia.
Toki tuolla vaikutusta saattaa olla.Joo kaluston ollessa kunnossa Kimi on kyl jäätävän nopee. Uskoisin et motivaatio sammuu kyl jatkossa jos kalusto on susi ja ura loppuu nopeammin.
Reginaldo Leme, the brazilian journalist that was the first one to say that there was an FIA investigation going on and that was about Renault and Singapore 2008, has hinted there might be some more to be investigated..
He didnt say it clearly.. but he suggested that McLaren kind of gave away the 2007 WDC as a way of paying the 100m fine and not being banned from the sport.
IS Veikkaaja 22.5.2007 sivu 32.- Jos Ferrari niin haluaa, niin olen valmis paiskimaan hommia joka päivä iltakymmeneen asti. En suinkaan pelkää kovaa työtä. Olisin myös iloinen siitä, jos Michael auttaisi minua sopeutumisessa talliin, toivoi Kimi.
Asian tiimoilta on myös tarina ( oisko ollut Nicole kun tänne paste-uppas ) toimittajasta iltakymmeneltä joka oli lähdössä testiradalta kun huomasi iltavalaistuksessa muuten aution radan varrella Kimin ja kuntovalmentajansa. Kimi kehotti valmentajaa menemään autollaan hotellille. Hän jäisi vielä palaveeraamaan Bridgestonen kanssa ja siinä menisi myöhään. Hän tulisi taksilla sitten myöhemmin. Toimittaja ihmetteli - tämäkö on se motivaation puutteesta kärsivä Kimi.IS Veikkaaja 22.5.2007 sivu 32.
Perjantai-iltana ennen Espanjan GP:n aika-ajoja valot paloivat pitkään Ferrarin varikkopilttuussa Räikkösen auton yläpuolella. Insinöörit ja Schumacher miettivät, miten auton aliohjautuvuutta saataisiin vähennettyä. Schumacher oli asiasta hyvin kiinnostunut ja tarjosi apuaan. Räikkönen oli lähtenyt radalta jo paljon aiemmin, pakollisen teknisen palaverin jälkeen.
:thumbup:No. Sehän on ihan hyvä, että ohjaa keskustelua asialliseen suuntaan. Mutta ei sitä kannata tehdä niin, että tyrmää toiset ja korotuttaa samalla itsensä.
" hei - suotuisitteko miettimään asiaa tältä kannalta, oletteko ajatelleet, että tämän voi kokea, ymmärrän, mutta itse koen... " tmv. Siis lähtökohtaisesti rakentavampana koetaan, jos et kritisoi mielipiteiden antajia vaan esität heidän mielipiteilleen vasta-argumentointia.
Varmasti vähemmän tulee huitaistua vastakarvaan, jos muistaa kritisoida jos kritisoi - vain jonkun esittämiä ajatuksia ja niitäkin punniten vasta-ajatuksilla eikä niin, että lyttää koko joukon niiden ajatusten esittäjiä. Ja jos joku ilmaisee ihan puhtaasti tunnetilojaan tyyliin tykkään siitä - niin eihän se sinulta pois ole.
Äh. Ei ole kyse tuosta ja sen tiedät ihan hyvin itsekin.Vai saako tänne F1-forumille edes postailla, jos eriäviä mielipiteitä on?
Esim. WebSlave luovii aika sujuvasti meidän vähemmän analyyttisten seassa jättämällä meidän jutut enimmäkseen omaan arvoonsa ja korjailemalla joskus pahimpia virheitä.jos on tottunut kirjoittelemaan tosi asiatyylisesti ja sitten tulee tämmöistä tunteellista tekstiä niin helposti lähtee lapasesta.
Eikun se meni niin, että Button ei tykännyt siitä kun olivat yht'aikaa Kimin kanssa Robertsonien "tallissa", tunsi että Kimi saa suuremman (suurimman osan?) huomiosta, jolloin Painike halusi toisen managerin.Button oli kuulemma aika vihainen siitä kun Robertson otti Kimin suojiinsa ja lemppasi Jensonin. Hyvin on onnistunut saamaan huippudiilejä ja silti sekin katsotaan Kimin syyksi että vetää huippupalkkaa
"Reginaldo Leme, the brazilian journalist that was the first one to say that there was an FIA investigation going on and that was about Renault and Singapore 2008, has hinted there might be some more to be investigated..Englantilaiset laittaa uutta skandaalia kehiin atlaksen foorumilta